Jump to content

אריק גולן

  • הודעות

    217
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אריק גולן

  1. למהירי תגובה... חיפושית לבנה במצב שלם נטושה ללא לוחיות רישוי ברחוב בן גוריון בהוד השרון מי שמגיע מכביש 4 הישן לכיון הוד השרון פונה בבן גוריון ימינה... הרכב מצד שמאל בהמשך הרחוב.
  2. למכירה פורד אנגליה 61 מצב נסיעה פורד טאונוס 69 אוטומט גיר רצפתי סאן-רוף מקורי לפני שיפוץ פיג'ו 304 קבריולט 71 לפני שיפוץ כול הרכבים בסטטוס אספנות על שמי עם ניירת. בהזדמנות! גמיש לרצינים! ניתן לראות את הרכבים בתאום בשכונת רמת החייל בתל אביב. אריק 0577204319
  3. למכירה פורד אנגליה 61 מצב נסיעה פורד טאונוס 69 אוטומט גיר רצפתי סאן-רוף מקורי לפני שיפוץ פיג'ו 304 קבריולט 71 לפני שיפוץ (עמדה כמה שנים) כול הרכבים בסטטוס אספנות וימכרו בהעברת בעלות כמובן. בהזדמנות! גמיש לרצינים! ניתן לראות את הרכבים בתאום בשכונת רמת החייל בתל אביב. אריק 0577204319
  4. מוזר מאוד... כאשר רציתי להעביר בעלות על רכב לפני חמישה חודשים הפקידה מסרה שעלי לשלם את האגרה ולהמתין... אכן האגרה שולמה , ולאחר מכן הצלחתי להעביר בעלות בדואר . אבל עכשיו כשאני חושב על השוני , הרכב היה בסטטוס אספנות , מה שאומר שהחסימה אצלי היתה רק האגרה , כניראה ברכב מיושן החסימה היא גם על ביצוע מבחן.
  5. למכירה שלושה רכבים: פורד טאונוס 69 M20 מנוע 2000 אוטומתית גיר רצפתי יבא אישי יד שניה רכב מניע , אין חוסר בחלקים + חלקים נוספים. פורד אנגליה 61 מצב נסיעה . פיג'ו 304 קבריולט 71 לפני שיפוץ עומדת כמה שנים טובות כול הרכבים על שמי עם ניירת מסודרת בסטטוס אספנות. לפרטים ניתן לפנות בה"פ או לפלאפון 0577204319 אריק בבקשה רצינים בלבד גמיש .
  6. צביקה לגרר הזה התכוון גנאדי , צבע אדום מול קניון גבעתים בחניה.
  7. ניתן להעביר בעלות לרכב ללא טסט עד שלושה חודשים ממועד פקיעת הטסט , בכול אופן , אם האגרה תשולם ותמתין עד 10 ימים שזה יתעדכן במשרד הרישוי תיהיה לך אפשרות להעביר בעלות , החסימה מתבצעת כביכול עקב אי תשלום האגרה ולא העברת מבחן רישוי שנתי בפועל.
  8. אתה רואה שכחתי מהגרר האדום שבגבעתים... במידה ותמצא את מבוקשך בעתיד תבדוק אופציה לבטל את הרישיון גרירה נשלטת של הרכב ולהסב אותו לרישיון ג' רגיל , כמובן שזה די מופרח כי תצטרך להוריד את המתקן ע"מ לבצע את זה , ואז להחזיר... השאלה היא מה היה אם הרכב יהיה אספנות רישין ג' , עם מתקן של גרר עליו... שיהיה בהצלחה , לי יש גרר שברולט שנת 92 4*4 חונה בגינה , לפי הענות למכירה שלו כניראה שישאר אצלי עד שיהיה אספנות..
  9. גנאדי , עלה במוחי רעיון לאחד שני חלומות שלך , החלום הראשון טרנזיט MK1 והשני גרר... למוטקה מגרר גרוסי בתל אביב היתה טרנזיט MK1 דאבל ג'אנט גרר... נכון לפני כמה שנים הגרר הזה עוד היה זרוק אצלו בחצר האחורית וכמו שאני מכיר את הבחור ... הוא לא אוהב לזרוק... הוא נמצא בדרך בן צבי בתל אביב צמוד לשיפודי אורלי ... תן קפיצה... אולי יש שם משהו שיעניין אותך...
  10. גנאדי , עלה במוחי רעיון לאחד שני חלומות שלך , החלום הראשון טרנזיט MK1
  11. גנאדי אין כזה ב- 1:18 אולי יום יבוא... אבל כרגע זה לא ניראה באופק. מה שיש זה את החד קבינה ממודל ישן יותר ב- 1:18 שמיוצר ע"י חברת שוקו , דגם מדהים שנמצא אצלי על הכוונת.
  12. ממליץ בחום על "מאיר קרבורטורים" ברחוב אחים מסלוויטה בתל אביב מול גתוס. (מתחם שונצינו)
  13. למכירה שלושה רכבים: פורד טאונוס 69 M20 מנוע 2000 אוטומתית גיר רצפתי יבא אישי יד שניה רכב מניע זקוק אין חוסר בחלקים + חלקים נוספים. פורד אנגליה 61 מצב נסיעה . פיג'ו 304 קבריולט 71 לפני שיפוץ לא יודע מצב מכני. כול הרכבים על שמ יעם ניירת מסודרת בסטטוס אספנות. לפרטים ניתן לפנות בה"פ או לפלאפון 0508585455 אריק בבקשה רצינים בלבד.
  14. למיטב ידעתי לפחות ב 1:18 לא קיים דגם של דאבל קבינה בשנתון הזה.
  15. אני פשוט אוהב את הכבאיות האלה..! גנאדי אישית אין לי אפשרות לרכוש כזו אז פשוט הלכתי על דגם 1:18
  16. אין שווי רכב מדוייק , תלוי כמה המוכר דורש וכמה הקונה מוכן לשלם... ביקוש בשוק האספנים? לדעתי זה לא מדד לרכישת רכב אספנות למטרות הנאה , אלא אם אתה רוכש אותו למטרות סחר ורווח... ואז פשוט חבל. ניצול פסול של הובי , לדעתי האישית כמובן. בכול אופן... בהצלחה! רכב מיוחד ומהנה.
  17. גנאדי , התפלאתי לאן נעלמה המשאית שלך פתאום... מסתבר שהיא חוגגת במוסך... אנחנו לא מכירים אבל רק שתדע שאני בודק מה כמעט כול יום מה שלומה בחניה הקבוע שלה לאחרונה , ולמרות שעזבתי את משטרת ישראל אני עדין מתנדב בילוש ככה שהמפלצת הכתומה זוכה לביקורי לילה לראות שהכול כשורה! החיבה למשאית שלך נובעת מעצם זה שהמשאית הראשונה של אבי היתה לילנד כתומה כמו שלך רק שמאחור התנוסס לו מתקן לגרירת רכב שאבי בנה. המשאית הזו עדין חונה בלב שדה באחד מצמתי הדרום אצל גרר פרץ אם אנני טועה שרכש אותה מאבי לפני שנים! אז תישן בשקט אם יש למישהו תמונה של הגרר המדובר מאיזו תצפית אני כמובן יותר מאשמח לקבל!
  18. זהו סרטון שמראה עבודה נוספת שלי , הרכבת מנגנון לדים מהבהבים על גג דגם של ניידת 1:18 ... אומנם לקח כשעתים וחצי אבל הצליח , הדגם הזה כמו גם האלפא שאצל לירוי העברו לאספנים אחרים... תלחצו על הסרטון להפעלה.
  19. זאת בדיוק הבעיה , לא הצלחתי! חשבתי למכור את האוסף , ואף פרסמתי אותו , אבל ירדתי מזה ואפילו הוספתי כמה דגמים חדשים של משאית מרצדס כבאית סולם כמובן... 1:18 ... מה שאומר דגם גדול תרתי משמע . ושני מרצדס יונימוג בשני שנתונים שונים. אני יעלה בהמשך תמונות של האוסף ודגמים חדשים.
  20. לירוי , אל תנסה להרפא מהחיידק... זה רק הולך ומחמיר. לגבי הלדים באלפא... נו תפעיל... מקווה שהעבודה שלי החזיקה מעמד! אני אשתדל להעלות סרטון של עבודה שעשיתי , התקנת לדים מהבהבים על גג דגם של ניידת משטרה 1:18 . כמו שהבנתם גם אני במחלה.
×
×
  • תוכן חדש...