Jump to content

מרקו בי

  • הודעות

    100
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מרקו בי

  1. במידה ויש לך זמן להתעסק עם יבוא אישי אז אפשר לקחת את הסוזוקי xl7, רכב גדול ומפנק לדעתי יותר מהסנטה פה ובמחיר של בין 170 ל- 190k יש לה 7 מקומות, תא מטען ענק ו 4X4.
  2. כמו שכתבו לפניי הלנד קרוזר סחיר יותר. אבל אם חשובה נחות הנסיעה בכביש הפאג'רו מנצחת, המושבים נוחים יותר והרכב נמוך ב 5 ס"מ מה שמשפר את איכות הנסיעה בכביש ומוריד מיכולת השטח. דרך אגב במחירים האלה אפשר למצוא האמר שמהנה יותר משניהם לנהיגה בכביש אבל זולל דלק.
  3. כן לצערנו נפגשה עם עמוד.
  4. יש מ.מ.מ מול מכון הרשוי מכון מצוין.
  5. אם כבר יבוא אישי. הייתי ממליץ לו לנסות למצוא bmw z4m רכב מושלם למחפשי פאן מנהיגה וביבוא אישי זה יכנס בתקציב. אני כמובן מדבר מנסיון, יש לנו אחת כזאת במשפחה, נהגתי בהמון רכבים (גם בניסאן z) אבל אף רכב לא סיפק לי הנאה כמו ה -bmw בהצלחה.
  6. גם בטרייד מוביל הבנתי שעושים, לפחות לפי הפרסומים שלהם וגם לרכבים מיד פרטית שווה לבדוק.
  7. יש לי חבר שעושה הרבה כסף מרכבים כאלה. ולדעתי את צריך לעשות מה שהוא עושה. בתנאי שאתה לא לחוץ למכור תתחיל לבקש על הרכב 20 אלף יש לי הרגשה שהרכב ימכר במחיר כזה, במידה ואין ביקוש מורידם 1000 וכן הלאה עד שהוא נמכר.
  8. לא, זו טעות נפוצה 00 זו יד ראשונה, 01 יד שנייה וכן הלאה. זאת אומרת שהוא מחפש רכב שלא עבר עוד יד (יד ראשונה מרופא נחשב).
  9. סה"כ רכבים חדישים רובם אמינים כולל הפיאט. זה נכון שאחרי כמה שנים על הכביש (לפעמים גם בלי נסיעה) מתחילות המחלות והתקלות. במקרה הזה הטכנולוגיה או, הפשטות היפנית נותנת אמינות טובה יותר אבל זה בא על חשבון ההנאה מנהיגה, שקט ואיכות חומרים פשוטה יותר. אני הייתי מוסיף לשיקול את הסוזוקי ג'ימני ג'יפון מצויין, אמין וחסכוני. לגביי פולו רכב נהדר דיי אמין טיפולים קצת יקרים אבל עדיין בגדר הסביר.
  10. לגביי ויטרה. רכב מצויין בשטח בעיקר הקצרות בגלל משקלן הקל. מקום מאחור זה בעיה 2 מבוגרים ידחסו בצפיפות מאחור. בכביש קצת קפצנית. רכב מטופל ושמור יהיה אמין ביותר מעבר לטיפולים שוטפים לא היו לי תקלות בכלל. גאלופר. אני לא מכיר, מה שכן זה הרכב יוצר בזמן שמיצובישי היו בסוג של שותפות עם יונדאי או משהו כזה והגאלופר זה בעצם פאג'רו זול, ככה לפחות אמור להיות, מה שאומר שזה אמור להיות ג'יפ טוב קצת קשה למכור אותן לדעתי.
  11. בגדול הכל תלוי במשא ומתן וכושר ההתמקחות איתם. רכשנו לא מזמן sx4 5 דלתות ורצו תוספות על: קודנית, מרימי שמשות וניקלים, אחרי משא ומתן קיבלנו קודנית ומרמי שמשות. והניקלים בחצי מחיר. מעבר לזה הרכב נהדר ממש מהנה לנהיגה יחסית ל 1600.
  12. גם אני עם אותה שאלה. עד עכשיו לא הייתה תשובה. למי שיש תשובה, האם ניתן להוסיף חיבור aux למערכת הקיימת במאזדה mx5 מבלי לקנות מערכת חדשה.
  13. לדעתי, מבחינת מה שכתבת נראה לי שיש לך ידע ונסיון יותר מרוב אנשים כאן. כל זאת לאחר פרסום רשימת הרכבים שברשותך. לדעתי מכל הדרישות שלך, רק ה bmw תיתן לך את כל הדרישות שלך, כי מרצדס אם כל הכבוד ואני נוהג באחת זה רכב מדהים, אבל הוא אלגנטי ספורטיבי ולא ספורטיבי במלוא מובן המילה כמו bmw. בעבר היית לי bmw 325 קופה (אני שונא רכבים בעלי גג בד אבל זה עניין של טעם) ובניגוד למרצדס הרכב באמת בולע את הכביש, בעוד שהמרצדס מתעוררת רק בסל"ד גבוהה. בנוסף לדעתי מרצדס בארץ משדרת מונית. ולגבי סאאב עם כל הכבוד לא מתאים לארצנו בגלל יבואן גרוע, בגלל ביקוש גרוע מה שיתן אבל מחירי שחיטה בקנייה. אבל שוב היבואן בארץ לא מקצועי מספיק לדעתי. אז ההמלצה שלי סדרה 3 מנוע 2500 ומעלה.
  14. לדעתי בטלפון מאד קל לשקר ולעבוד על אנשים לכן אני חושב שהדרך הטובה ביותר זה פשוט שמגיעים לראות רכב דבר ראשון לבקש רשיונות ותעודת זהות של בעל הרכב במידה ואחד מהשלוש לא מתאימים והמוכר מתחיל לגמגם שזה רכב של חבר בחו"ל וכו' אז יאללה ביי
  15. אני לא יודע מה התקציב שלך אבל היום אפשר למצוא את הלאון sport up 2007 במחירי תחת באזור ה90k ואפשר בפחות אני רואה מודעות ביד 2 כבר המון זמן שאנשים לא מצליחים למכור נהגתי על הרכב הזה ופשוט תענוג נח לישבה גיר ידני מעולה המון כח והנאה בנסיעה צריכת דלק סבירה על הדגמים הישנים לא אוכל לעזור כי לא יצא לנהוג עליהם בכל מקרה בהצלחה
  16. שלום האם ניתן להוסיף יציאת aux לרכב שהיגע ללא aux או שצריך ממש להחליף את המערכת כולה יש לי mx5 מודל 2008
  17. שלום אני יודע שהשאלה קצת מפגרת אבל רק לחזק את הביטחון שלי אני שואל. קיבלתי שלילה לחודשיים הפקדתי את הרישיון ב 10/12/2009 עכשיו השאלה האם חודשיים לפי החוק זה 60 יום שזה היום למעשה או ה 10/2/2010 שזה יום רביעי. כי במסמך שקיבלתי לא רשום תאריך סיום השלילה אלא רק חודשיים שלילה ולהגיע יום למחרת סיום החודשיים. תודה לעונים וסליחה על השאלה המוזרה
  18. תודה לכולם על התשובת בהחלט עזרתם לי.
  19. הסיבה להתלבטות בין ה fr ל sport up זה שהבנתי שהמושבים ב fr יותר מפנקים לגביי המחיר הם דורשים על ה sport up 107k יד ראשונה 51000 ק"מ
  20. שנת 2007 אבל עשת 91000 נראה לי יותר מדיי
  21. אני רווק, ככה שמשפחתי זה לא העניין. מה שחשוב זה שאני מחפש רכב ספורט אבל לא טהור מדיי, מכיוון שרוב הזמן השימוש בו יהיה רגיל ולא ספורטיבי. לא בא לי לסבול מכאבי גב בגלל בולמים קשיחים מדיי והכי חשוב כמובן להישאר במסגרת התקציב ומטה. בנוסף אני מחפש רכבים שמורים כי פעם בחצי שנה אני מחליף רכב
  22. שלום. אני מחפש רכב ספורט שישמש אותי ביום יום. לכן אני לא מחפש רכב בעל בולמים קשים מידי. מה ההמלצות? עד עכשיו אני בכיוון של b4 בעלת 3000 סמ"ק אך אני לא מוצא רכב במצב טוב. הכיוון השני שלי זה סיאט לאון, מצאתי דגם sport up בעל 185 כ"ס, או דגם fr, לגביי הדגם הזה זה שהוא המועדף עליי כמובן הרכב שמצאתי קיים באוטו דיל הוא בעל 91000 ק"מ האם זה לא יותר מידי? והאם זה יפגע בביצועי הרכב? תודה מראש לעונים.
  23. טוב ענו כאן תשובות לעניין ואני רק יחזק. בתור בעל פאג'רו לשעבר וחובב מכניות ספורט אז ככה: הפאג'רו הוא ג'יפ חזק על הכביש יותר מרוב הפרייבטים 1600 סמ"ק אבל עדיין לא מהיר. לי היה מודל 2004 וזה המודל המומלץ בתנאי שיש ממון, זה דגם אחרי מתיחת פנים והוא הגיע כסטנדרט עם סאןרוף, בקרת שיוט, מדרכות צד + תאורה ונראה קצת יותר יפה מהקודמים. הוא התחיל להימכר בסוף 2003 אז יש מעטות. אותי הרכב סיפק בכביש יותר מוצלח מלאנד קרוזר. מבחינת נוחות בשטח זה הפוך. אבל כמו שציינת שטח זה עדיפות שנייה אז הקינג הוא קנייה טובה יותר מבחינתך. אותי עיצבן רק הרעש מבחינת עקיפות מהירות וכח זה פחות או יותר כמו פרייבט 1800 סמ"ק.
  24. אני מעוניין לרכוש סיאט לאון ספורטיבית מודל 2007 דגם sport up tfsi רציתי לדעת מה ההבדל בינו ללאון fr או מול הקופרה. תודה מראש לעונים
  25. שלום. יש לי אימפרזה wrx 2002 יש לי שאלה מה השמן מנוע המומלץ
×
×
  • תוכן חדש...