יש לי סיטרואן BX ואני מעוניין להחליף אותה. אז רציתי לשאול את עצתכם בקשר לפורד אסקורט שנת 94\95 zetta active.
בצורה כללית איך האוטו?
אמינות, בטיחות ,נוחות,דלק,כח מנוע.
והאים זה האוטו שכדאי לרכוש בסביבות ה18K
אני ישמח לקבל פרטים ודעות על האוטו תודה מראש.