Jump to content

asher

  • הודעות

    108
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asher

  1. תודה לכם! Kompy צדקתה בחלק של הזיז ! הבעייה הייתה שאותה שן הייתה שבורה אלוהים יודע איך נשברה שן מפלדה... (ייחודי ל BX שלי ) אבל הבעייה הסתכמה ב170 ש"ח החלפה והתקנה
  2. כאשר אני מושך בלם יד לפעמים הידית עולה קצת ולפעמים הרבה! כמו כן לפעמים בולם טוב ולפעמים לא עוצר בכלל! מה יכולה להיות הסיבה לדבר המוזר הזה?! מדובר בסיטרואן BX.
  3. דרך אגב! כנראה שזה פרט חשוב הקרבורטור הוא כפול של פיג'ו 405 וכמעט תמיד שאני "לוחץ" כדי להפעיל את הקרבורטור השני יש ריח של דלק חזק באוטו -הוא מציף
  4. טוב אז יש לי BX 1600 קרבורטורוהאוטו זללן רציני השבוע נסעתי דיי הרבה בעיר ועשיתי לי בדיקה קטנה: שילמתי 100 שקל על 21 ליטר דלק ועשיתי איתם 100 ק"מ!-כלומר המנוע אוכל לי ליטר דלק ל5 קילומטרים! באותו שבוע הוצאתי 300 שקל על דלק! וזה לא נראה לי ממש הגיוני! האוטו אצלי למעלה מחצי שנה הצריכה תמיד הייתה גבוה מהרגיל. ככה זה צריך להיות בקרבורטור!? ואם לא אז מה לעשות???
  5. asher

    volcan

    אהלן חברה ,בזמן האחרון אני מתעניין לגבי הוולקן ושמעתי שיש לה בעיות נוראיות עם הבקאקס ,שאחרי כמה זמן הוא מתבלה והוא זולל צמיגים כמו דלק. הספקתי ללמוד שהאוטו ממש לא אמין ואם זה נכון אולי אני ישקול להתעניין לגבי אוטו אחר... זה נכון? גם רציתי לדעת עם יש וולקן 16V.
  6. יש לי סיטרואן BX ואני מעוניין להחליף אותה. אז רציתי לשאול את עצתכם בקשר לפורד אסקורט שנת 94\95 zetta active. בצורה כללית איך האוטו? אמינות, בטיחות ,נוחות,דלק,כח מנוע. והאים זה האוטו שכדאי לרכוש בסביבות ה18K אני ישמח לקבל פרטים ודעות על האוטו תודה מראש.
  7. יש לי סיטרואן BX עם קרבורטור כפול, כשאני לוחץ על הדוושה (להכניס לפעולה את הפרפר השני בקרבורטור) כמה שניות לאחר מכן יש ריח של דלק באוטו. למה זה? יכול להיות שהקרבורטור לא מכוון ויש ניצול לא יעיל של דלק? מה לעשות?
  8. אהלן חברה מה המצב, אני חדש פה בפורום ,אחלה פורום. רציתי לשאול מה ההבדל בין 205 ralley ל205 GTi (חוץ מגודל המנוע שמשתנה) ואיזו עדיפה בראייה הכללית.
×
×
  • תוכן חדש...