Jump to content

מקסים מ.

  • הודעות

    89
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מקסים מ.

  1. אני אשמח לקבל פרס חבר קרוב מאוד של החבר של האחיין של החבר לשעבר של החברה של החבר. להסביר לך? להסביר לך שההונדה הזאת נותנת בראש לפיאט? מה להסביר לך. מי אני? מקסים. במקרה אחד שיצא לו לראות מיאוץ של הההונדה המדוברת על קו ישר. שוב לא ביקשתי להוכיח לך,אמרתי את דעתי. זה הכל.
  2. כל איש בדעתו, אני מכיר מספיק רכבים לצורך העניין הונדה סיויק עם קרוב ל500 סוסים,שהיתה משפילה את הפיאט הזאת. היו מספיק רכבים שלא נכחו באירוע. אתה רוצה תאמין ,לא רוצה? חבל שתהיה בטוח שהרכבים הכי חזקים בארץ היו שם.
  3. בדוק את האפשרות של החלפת תושבת גיר. מאיזה איזור אתה בארץ?
  4. גם אני ראיתי את המודעה,לא ממליץ. הבן אדם נשמע לי יותר מדי חשוד. בכל מקרה הרבה בהצלחה.
  5. במקרה שלכם לא היה אפילו 50 אחוז מהרכבים הבאמת חזקים בארץ.
  6. תודה, אולי יש לי מפרסם. אני אחזור עם תשובה מחר.
  7. אמינות-לא יודע שמעתי הרבה דעות מגוונות על הרכב. חיסכון בדלק לדעתי הוא ניכר,סך הכל מנוע הברליגנו הוא די חסכוני. וככל הידוע לי מנסיעות על ZX רגילה ועד וולקן,כולם די נוחות.
  8. מקסים מ.

    פגיעה בהולך רגל ..

    אכן צר עולמך כעולם נמלה. קרה לי בעברי כשהייתי משתולל שהייתי מפרפר באזור ה 20 מטר לפני מעבר חציה בצומת ואנשים היו נבהלים מה לעשות? בזמנו היה צר עולמי כעולמה של נמלה. היום,אני טיפה בוגר יותר וזהו.
  9. אם דיזל אז רק דיזל מוגדש, HDI 2000 סמ"ק 90 כ"ס ,ואם כבר אז גיר רגיל בלבד. לא נמכרו קסארות דיזל אוטומאטיות ,לפחות ככל הידוע לי.
  10. יכול להיות שאתה צודק,אבל שוב זה לא הפתרון.
  11. כל הכבוד? על מה? תמשיכו לדפוק לנו את חלום הספורט המוטורי. בזמן שיש פה אנשים שבוכים על כך שדפקו להם מיאוץ חוקי,אנשים אחרים הולכים ועושים מיאוץ לא חוקי. כל הכבוד! המשיכו כך!
  12. לא,בקרת משיכה מונעת החלקה על מים ובו זמנית מונעת הפרשי מהירות, כמובן שמים זה רק דוגמא, בקרת משיכה גם תורמת לאצה. לא משו משמעותי אלא כמה מאיות השניה שמבזבז הרכב על ידי סבסוב.
  13. אני יודע שיש . תודה רבה .
  14. שלום, בעקבות מחלוקת עם חבר-עלה העניין הבא: האם ישנה פוקוס ידנית בארץ?
  15. מקסים מ.

    פגיעה בהולך רגל ..

    בסדר, קרה מקרה שקפצתי לגינה של שכנים כדי לקטוף קלמנטינות,הכלב נבח עליי קיבלתי חרדה. קרה מקרה? קרה מקרה לומדים לקח להבא,זה נשמע לי כמו סיפור מצוץ מהאצבע בשביל למשוך קצת כסף.
  16. האם המפרסמים חייבים להיות בתחום הרכב? מה רע בתרומות? לצורך העניין 10 ש"ח,20 ש"ח.
  17. עמית, בקרת משיכה מונעת סבסוב של הגלגלים על המקום,ובעצם בזבוז זמן בנסיון להאיץ. כן היא מסרסת,אבל בטח ובטח לא את הביצועים. אני מרגיש בעיקר כאשר מנסה להאיץ תחת כביש חלקלק,או כביש עם חצץ או מים. היא מצויידת גם ברכב קוואליר 2001,ועבודתה ללא דופי. למרות ש-שאם לבן אדם אין נסיון עם המערכת היא יכולה להפחיד.
  18. שלום לכולם, האם הפורום שלנו זקוק לתרומות? במידה וכן,אני חושב שזה יהיה נחמד אם במפגשים נארגן קופה קטנה לטיפוח הפורום. אשמח לשמוע תגובות. .
  19. מקסים מ.

    פגיעה בהולך רגל ..

    חרדות? שלא תקפוץ בין רכבים חונים.
  20. מקסים מ.

    פגיעה בהולך רגל ..

    אני לא מבין למה חבר שלך בכלל הביא לה את פרטיו. הוא הבהיל אותה טיפה,קרה-לומדים להבא ושוכחים. אני עושה את זה די הרבה,לא בכוונה אבל קורה. אני מתנצל עם היד,או פותח חלון ומצטער. אין שום סיבה לעשות מזבוב פיל,לדעתי חבר שלך יכול להרגע. הוא בלם בזמן,לא נגרם שום נזק. שבת שלום .
  21. איגור,זו לא הכוונה. אין שום צורך בלנסות ללמד קוף להשתמש בטלפון,אבל אם ללמד את הקוף לא להרוס את הטלפון. כבר הושג משו.
  22. בדיוק,אז מה רע ברעיון לתת לכל בן אדם שקונה M5 קורס נהיגה מתקדמת מתנה,או בכלל על כל קניית רכב חדש קורס נהיגה מתקדמת מתנה. היבואנים לא יפסידו הרבה.
  23. שאלה לי אליכם חברים, למה אתה לא מייעצים לצעיר לקנות הנעה אחורית? אתם אומרים לו שזה מסוכן ויש סיכוי רב שהוא יאבד שליטה. אתם בעצם אומרים לא אל תקנה,אתם לא אומרים לו תקנה וסע זהיר. למה? אותו דבר,חלאס לדו-פרצופיות.
  24. דרך אגב,מי שלא עוצר למשמרות זהב זה אנשים ללא ה'. ילדי משמרות זהב עושים הכל כדי לתת לילדים בכתה א' לעבור בשקט ובשלווה. בן אדם שלא מציית להם,שוכח שגם הילדים שלו הולכים לבצפר. לגבי קו הפרדה רצוף,ישנם הרבה מקרים בעיר לפחות שבהם אין ברירה אלא לעבור את קו ההפרדה. אבל! בתנאי כמובן שזה בהתאם לתנאי-הדרך.
  25. לא ממש,אני לומד כרגע הנדסת רכב. ולכן זה חופש מהבצפר.
×
×
  • תוכן חדש...