אם הדבר היה תלוי בי - כל יבואן היה נותן להזמין סטיישן בצורה חופשית. אבל זה לא תלוי בי, ולכן אמשיך לחלום על Audi A4 Avant דיזל. בתמימותי פניתי לצ׳מפיון והנציג צחק לי (ליטרלי) בפנים. דווקא דלק מוטורס היו יותר חביבים והציעו לבדוק אך המחיר היה כה גבוה שויתרתי (תוספת של 45,000 ש״ח).