Jump to content

קליינאריה

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של קליינאריה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. מאשר כל מילה רכב מעולה מכל ה בחינות ו ב מחיר שפוי ו מראה את הגב לכל ה גרמניות קוריאניות מתקדם וזול מהם בהרבה.
  2. יהיו כבר בטריות הרבה יותר זולות תואמות ל מכוניות האלה אבל לא ל כולם. לאומת זה בעוד 3 שנים החדשות יסעו על בטריות החדשות ו ה טובות יותר ו ל תווחים ארוכים יותר.ו להם ההחלפה תהיה הרבה יותר קלה ו זולה. עוד אפשרות ש שיטת חברת ניו תתקדם עם ההחלפות ה רובוטיות ו תיהפך ל מובילה ב תחום.
  3. אני איש חובב רכב ותיק ו מנוסה ו ברצוני לכתוב מספר מילים ב נושא. אני נוהג על כבישי ישראל מסוף שנות ה שישים ועד היום.ב ראיה לאחור יכול לומר דבר אחד ו בבטחון מוחלט. מדינת ישראל בשום תקופה לא באמת דאגה ל נהג או ל סביבה..מדינת ישראל ב הסברים שונים ו משונים נכונים ולא נכונים דאגה אך ורק להכניס כספים ו כמה שיותר מכל דבר ש נוגע ל נסיעה ברכב כלשהוא על כבישי ישראל ו ממש כמו "שודדי דרכים" עשתה ועושה זאת עד היום.אין שום מדינה דומא לישראל בנושא הזה. השלטון בעזרת קבוצות לחץ ו אינטרסנטים עושה הכל כדי להכשיל כל מה שחדש מתקדם ושלא משרתת את אותם ה קבוצות ו בעזרת פירסומים הודעות ו פייק ניוזים משפיעים על ה קהל הרחב ו ה פחות מבין באמת כדי להמשיך לשרוד ו לשדוד אותנו. כל זה כ בסיס לפני מתן כל תשובה ב נושא כידאיות רכבים חשמליים. ו מצב ה תשתיות החשמל בישראל למראות שדות הגז ועוד..כי אצלינו עושים הרבה ו מהר אבל בצורה שלא חושבת קדימה ל עשרים שלושים שנה...וכך גם עם נושא הרכבים החשמליים.. העיקר ההכנסות ממיסים אין ידע אין תשתיות ורשת חשמל ל הטענת כלי רכב חשמליים אפילו ב צורה מינימאלית.. ה יבואנים ה מסורתיים ממשיכים לשדוד את העם כדי להציל את עצמם מסוף עידן מנועי ה בעירה ה םנימית ו ה שירותים ש מהם הרוויחו מיליארדים עד היום. הם ה יבואנים של 90% מרכבי החשמל וכל מה ש משתמע מזה..זה אסון מתמשך ו משרת רק אותם ו את משרד העוצר! הם מכריחעם את בעלי ה רכבים ה חדשים לעשות טיפולים ו שירותים שאין בהם שום צורך ו כמובן לשלם ביוקר על כך. הם מקצרים משנים הוראות יצרן ו משנים חוקים ל טובת ה עסקים בלבד! וזה מה ש עושה צחוק כבר מהיסוד על עצם ה שאלה ה בסיסית לגבי כדאיות ה חשמליות.. כי במילה אחד וחמראות כל מה ש נכתב כאן..ודאי שכדאי עדיין..ורק בנו קהל ה קונים תלוי ההמשך.. אריה מכפר סבא
  4. ה תשטבה פשוטה..כי זה הרכב הכי טוב נכון להיום מתחת ל מאתיים אלף שקלים בין החשמליות. כרגע אין שום רכב חשמלי ב סגמנט הזה ו במחיר הזה שמתקרב ל אוטו הזה. אין לי רכב כזה אבל יתכן ש יהיה ה תשובה פשוטה..כי זה הרכב הכי טוב נכון להיום מתחת ל מאתיים אלף שקלים בין החשמליות. כרגע אין שום רכב חשמלי ב סגמנט הזה ו במחיר הזה שמתקרב ל אוטו הזה. אין לי רכב כזה אבל יתכן ש יהיה
×
×
  • תוכן חדש...