Jump to content

dieseltdi

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי dieseltdi

  1. מדובר על רכב שעלה לכביש בתחילת 2014 מנוע, בנזין 1.6 ועם גיר רציף השאלה איך אני יכול לדעת אם מדובר על הגיר המשופר, כיצד אוכל לבדוק זאת?
  2. תודה. מה כוונתך שהגיר לא אמין וכתוצאה ממה הבלאי שלו גודל ונהרס? אני יודע שגירים רובוטים נוטים לההרס (בעיקר הקלאץ') כתוצאה מנסיעה מרובה בפקקים. האם גם כאן התופעה דומה? מה עלות תיקון גיר כזה?
  3. שלום. אשמח לקבל מידע על המנוע והגיר של רנו מגאן 2014 מנוע בנזין 1600 סמ"ק עם 115 כ"ס. לא מצאתי מידע ברשת על הנושא ומעוניין לדעת האם הגיר ברכב הוא אוטומט רגיל, רציף או רובוטי? בנוסף, איך המנוע מבחינת אמינות וכשלים- יש רצועת טיימינג? בעיות כלשהן במותחנים שסתומים וכד'? וכן מידע נוסף שיכול לסייע על אמינות, צריכת דלק ומחלות ידועות. כמו כן, היכם הרכב הורכב, טורקיה? תודה.
  4. מצורפות התמונות. רק אציין שהצבע הלבן שרואים ירד בקלות כך שאין קילופי צבע או שריטות. זה נטו כיפוף של הפח.
  5. שלום. אם יש מכון שמתמחה ב-pdr באזור ירושלים והסביבה לתיקון קטן?
  6. אשמח לקישור להזמנת המצלמה.
  7. אשמח לדעתכם על הדגם זה שיוצא יותר זול מה800s. ₪ 156.86 25%OFF | 70mai M300 HD 1296P Dash cam Car DVR Recorder 24H Parking Mode WIFI & App Control https://a.aliexpress.com/_EzFGvwL
  8. נראה שה ddpai מעל התקציב. מה דעתך על המצלמה שראיתי סביב המחיר שבתקציב שהגדרתי (ה-70mai)?
  9. יש לי מצלמה של viofo מדגם ישן יותר ופחות אהבתי. לכן רוצה להשתדרג ולחפש מצלמה באיכות יותר טובה ואם יש אופציה למצב מצלמת אבטחה מה טוב.
  10. ובתקציב שיש לי על מה הייתם ממליצים ברמה ובאיכות 4k שיצליח לצלם לוחיות רישוי בזמן נסיעה?
  11. תודה. מעדיף כמובן דגם כמה שיותר חדש ומתקדם על מנת "לזכות" ולהנות מטכנולוגיה כמה שיותר חדשה ומאיכות גבוהה של צילום. מה כוונתך שלא חיברת קבוע? אשמח להסבר.
  12. שלום חברים, מחפש מצלמת דרך איכותית בתקציב של כ-500 ש"ח פלוס מינוס. עדיפות לאיכות גבוהה כמה שאפשר ושתזהה מספרי רכבים גם בשעות החשכה ובנסיעה גם מנתיבים נגדיים. אשמח אם ניתן שתהיה גם "מצלמת אבטחה". לא עקרוני שתצלם את תא הנוסעים/נגד כיוון הנסיעה אם אפשר זה יהיה בונוס נחמד. חשבתי על מצלמות של חברת 70MAI אחד הדגמים ששוקל לבדוק הוא 70MAI 800S. בנוסף באחת ההודעות הקודמות שפרסם חבר הפורום "FiS" ראיתי שיצא להם דגם שמתסובב 360 מעלות, אשמח לדעת אם הוא נמכר בארץ או שעדיין לא יצא לשוק. כמובן שאשמח לקבל המלצות מנסיון על כל מצלמה אחרת שתתן מענה לדרישות הנ"ל. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...