dieseltdi
-
הודעות
60 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי dieseltdi
-
אשמח להבהרה, מה צריך להחליף כל 80K?
-
מוסיף לרשימה את הרכב מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות. ראיתי שיש מס' גרסאות ודגמים, באיזה שנים ובאיזה מדגמי המנועים הם נחשבים יותר אמינים? איזה תיבות הילוכים יש להם בדגמי בנזין ודיזל?
-
אז בעצם בדגמי הדיזל, קונצרן psa (פיג'ו וסיטרואן) תיבת ההילוכים של אייסן הם האמינים ואילו ברכבי רנו מנועי הדיזל שלהם בעיקר אמינים אל תיבת ההילוכים הרובוטית עם נטייה לתקלות ובלאי? האם פיג'ו 5008 דגמי הבנזין בין השנים 2014-19 גם נחשבים אמינים איזה מנועים יש להם ואיזה תיבת הילוכים? האם ישנן מחלות ידועות?
-
תודה על ההסבר.. אז רק בסיטרואן ופיג'ו בין השנים 2014-2018 היה גיר אוטומטי פלנטרי אמין של אייסן? מדובר גם על מנועי הדיזל שלהם יש מומנט גבוהה יותר? במנועי הדיזל, איזה נפח נחשב האמין יותר והאם ניתן לדעת ע"פ נפח המנוע האם מדובר בגיר אוטומט פלנטרי, רובוטי או רציף? מה הצריכת דלק של פורד עם מנוע 3.5 ליטר מוסבת לגז? בנוסף, לא חושב שנכנס לתקציב רכבים כאלה מעל שנתון 2015.
-
רכב 7 מקומות מרווח. קודיאק ? אאוטלנדר ? סנטה פה ? טראוורס ? עד 130K.
dieseltdi פרסם הודעה בנושא של sniper434 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איזה תיבת הילוכים יש ב 5008? -
אשמח לדעת מה ההבדלים בין הרכבים בקונצרן הצרפתי: סיטרואן, פיג'ו, רנו בדגמי ה-7 מקומות - C4 פיקאסו, ג'אמפי, ספייסטורר, פיג'ו 5008, רנו גרנד סניק. הבנתי שהם חולקים פחות או יותר את אותן מערכות ואותם מכלולים. רוצה רכב עם מכלולים אמינים ומוניטין טוב. לאיזה מהדגמים ומאיזה שנים יש מערכות הילוכים אמינות של חברת אייסן (רציף/פלרנטרי), איזה מהדגמים מורכבים באירופה (ולא בטורקיה ומדינות ערב) התחלתי לחשוב גם על פיג'ו 5008 דיזל או בנזין במידה ונכנס לתקציב.
-
חשבתי עליו, הוא בעצם 7 מקומות יותר למבוגרים, נכון? הכוונה מרווח מאוד מושבים נפרדים? רכב בגודל כזה ומנוע דיזל, חושב שעדיף כבר רקסטון שנותן את היתרון לשטח
-
שלום, לאור התרחבות המשפחה, מחפשים רכב 7 מקומות עבור זוג ו-4 ילדים + כלב. היום יש 2 רכבים בבית: טויוטה אוריס סטיישן היברידי ועוד רכב סופר מיני. נסיעה יום יומית סה"כ כ-25 ק"מ בין עירוני הררי ונסיעה למשפחה בסופי שבוע, נסועה שנתית ממוצעת כ- 20,000 ק"מ. עד לפני כשנה היינו נוסעים על רנו פלואנס דיזל (רובוטי) שהייתה די נוחה אבל נושא הקלאץ' ברכב הטריד אותנו- היה מתחמם בפקקים ועליות פקוקות, אחזקה יחסית יקרה - רצועת טיימינג מחירי חלקים גבוהים וכן איכות ההרכבה שלה בטורקיה היה נחות ולא טוב. לאחר ניסיון עם רנו, חזרנו לטויוטה - כפי שמובן, חשובה לנו מאוד האמינות במיוחד עם ילדים קטנים ונסיעה מעבר לקו הירוק וכן הבטיחות של הרכב, תא אחסון גודל - התרגלנו לסטיישן שזורקים הכל מאחורה. תקציב כ-80 אלף ש"ח. עדיפות לרכבים משנת 2015 ואילך. חשבתי על מספר רכבים: 1. סאניונג רקסטון דיזל- מאין חלום לקנות ג'יפ שיהיה אפשר גם לרדת איתו לשבילים- הבעיה אחזקה יקרה (צמיגים, דלק, מערכות 4X4) ואין הרבה מציאות בשוק (ק"מ גבוה, ידיים וכד'). 2. טויוטה פריוס פלוס היברידי- נראה כאופצייה מצויינת אך עלות רכישה גבוהה בד"כ גם מעל המחירון, אין מציאות (ק"מ גבוה, ידיים וכד'). רכב עם תא מטען לא כ"כ גדול. 3. טויוטה ורסו- אולי כמו סעיף 2? 4. פוזל לכיוון הסיטראונים C4 פיקאסו/ספייסטורר דיזל, השאלה אם מדובר באותה גברת כמו הרנו או שזה עולם אחר? לא מעוניינים ברובוטי (גם לא דו מצמדי). ישנה משיכה מסויימת לרכבי דיזל מכמה סיבות, אמינות המנועים, כוח זמין, נסיעה באזורים הרריים, אך בשנים האחרונות הסולר יקר משמעותית ולא בטוח שכזה משתלם יותר מבנזין, בנוסף לתוספים ברכבים החדישים יותר (אוריאה). אשמח לעוד רעיונות ורכבים שלא חשבתי עליהם.
-
אשמח לדעת אם יש קופון שפעיל למצלמה DDPai z40? בנוסף, על איזה קיט לצילום בחנייה אתם ממליצים? אשמח גם לקישור.
-
תודה רבה שחר. אשמח לדעת מאיפה הקובץ ואיפה רשום שזה אכן למנוע מהדגם הנ"ל? פשוט לא ראיתי איזכור לכך בקובץ עצמו.
-
שלום. אשמח לדעת מה מומנט סגירת מצתים (פלגים) ברכב מסוג מיצובישי ספייס-סטאר דגם מנוע 3A92. תודה
-
תודה למגיבים. בכל זאת אשמח לדעת מה החסרונות של הספייס סטאר כי את הפיקנטו אני מכיר.
-
זה הדוח, אשמח לדעת אם נראה משהו חריג. בנוסף הגיר של המיצובישי מטריד אותי אשמח לדעת האם זה באמת יש ממה לחשוש.
-
כבר תקופה שמחפש ולא רואה שיש מציאות במחירים האלה.
-
כרגע בדילמה בין 2 רכבים. 1. קיה פיקנטו 2012 אוטומט 1.2 ליטר יד ראשונה עם 103,000 ק"מ כאשר היו 2 תאונות קטנות בשני צדדים שונים שגרמו לירידת ערך של כ-9% סה"כ (החלפת כנפיים וכד') טיפולים בזמן ומתועד, טסט לשנה, 4 צמיגים חדשים, צבע בגג שרוף. מחיר כ- 30k 2.ספייס סטאר 2014 אוטומט 1.2 ליטר יד ראשונה עם 112,000 ק"מ הייתה תאונה קלה בחזית כנראה ללא ירידת ערך, אבל היה משהו (ריתוך) עם הרדיאטור- הרכב נלקח לבדיקה מטעם המוכר עבור טרייד אין וממתין שישלח את תוצאות הבדיקה מחיר סביבות ה-29k נאמר שבבדיקה שעשה אמרו שצריך לחזק מתלה אחורי, 2 צמיגים אחוריים יבשים, פגיעות פח שוליות, וצריך לכוון/לכייל את הגיר במחשב. החשש העיקרי שלי מהמיציבישי זה הגיר הרציף שהבנתי שזו נק' התורפה שלו אשמח לדעת מה דעתכם על הרכב מבחינת אמינות ומתוך נסיון והאם כדאית הרכישה או שדווקא הפיקנטו עם נתונים יותר טובים?
-
מאחר וירדו חלק מהרכבים מהלוחות והצטרפו חדשים אשמח לעוד חוו"ד בנוגע ל: 1. פולקסווגן פולו 2012 1.4 85 כ"ס איזה גיר יש עליו-dsg או אוטומט רגיל? מבקז 33k 2. יונדאי 2011 i30 מנוע 1.6 עם 126 כ"ס מבקש 30k. אשמח לדעת מה המחלות של הרכבים. תודה
-
האם במנועי 1.6 עם ה-120 כ"ס הם עם רצועת טיימינג או שרשרת?
-
והמנועים שלהם של ה208 הכוונה ל1600 סמ"ק עם 120 כ"ס? ושאר המכלולים- טיימינג, ממיר קטליטי, חיישנים, משאבת דלק, מים וכד'? האם מדובר על רצועה או שרשרת טיימינג?
-
מה עם הפיגו 208 וסיטרואן c3 עם מנועי ה-1.6 ו-120 כ"ס? איך המנועים ואיזה גירים משודכים להם?
-
רוב הקיאה ריו בלוחות עם ק"מ גבוה ובמחירים גבוהים. אשמח לפירוט מאיזה שנים ברכבי פגיו וסיטרואן היו פחות בעיות במנועים והגיר ראיתי שיש מספר נפחים וכ"ס שונים במנועי ה1.6 ליטר. כמו כן אשנח אם תתנו קצת פירוט על רכבי סובארו. תודה.
-
איך הסובארו אימפרזה b3 2011 מנוע 1.5 אוטומט מבחינת אמינות על כלל המערכות המכאניות? אשמח להמלצות/דיס המלצות
-
אכן הסיבה בעיקר הגיר הידני.
-
תודה יוליאן ו-stx. מדובר על רכב שני במשפחה שאמור להיות קטן יותר ומשמש כרכב משני יום יומי לפיזור ילדים ונסיעה לעבודה. חשוב לי מאוד האמינות לכן חשוב לי לדעת איך הדגמים של פיג'ו- 301 ו-208. להבנתי הגיר al4 פחות מומלץ במיוחד אם הרכב יסע באזורים פקוקים. האם באמת גיר al4 לא מומלץ? איזה שנה ונפח מנוע הם האמינים יותר בפיגו,סיטרואן,רנו? בנוסף מבין האופציות שרשמתי מה עדיף? מצרף למשוואה גם סובארו b3 סדאן 2011 עם 105 ק"מ מנוע 1.5 ליטר, איזה גיר מורכב עליו והאם יש בעיות/מחלות ידועות במנועים, טיימינג, גיר שכדאי שאדע?
-
שלום. מחפש להחליף את הקאיה פיקנטו 2012 1.0 ליטר ידנית שברשותי לרכב אוטומט. הקאיה שירתה אותי נאמנה ב-3 שנים האחרונות ללא כל תקלה חוץ מטיפולים שיגרתיים וזולים. נסועה שנתית של כ-8,000 ק"מ עירונית בלבד לעבודה וחזור. תקציב כ-30k₪ עם גמישות קלה. דרישות מהרכב הבא לפי סדר עדיפות: אוטומט- לא רובוטי ולא רציף (מחשש לבעיות) אמינות גבוהה עלות תחזוקה וחלקים זולה צריכת דלק טובה חשבתי על מס' אופציות אשמח לתובנות שלכם: 1. דהייטסו סריון 2011 עם 100kkm במחיר של 20k₪ 2. פיגו 301 שנת 2016 מנוע 1.6 עדיפות לגיר של אייסן 6 הילוכים עם כ-140kkmבמחיר של 34k₪ 3. פיגו 301 שנת 2014 מנוע 1.6 עם 100kkm מחיר 22k₪ 4. פיגו 208/סיטרואן c3 עם מנועי ה-1.6l 120 כ"ס משנת 2011 ומעלה. חשבתי גם על פולו 1.4 אטמוספרי, גולף 1.6 אטמוספרי, סוזוקי סוויפט/ספלאש, מאזדה 3. העניין שהם יקרים יותר כך שאצטרך לרדת בשנה והעדיפות היא כמובן להישאר קרוב לשנה של הפיקנטו הקיימת. אשמח לעצות. תודה.
-
מצטרפת למשוואה פיג'ו 208 2015 גיר אוטומט ומנוע 1.6 עם ק"מ נמוך, אשמח לדעתכם וחוות דעת על הרכב. תודה.
