Jump to content

שבלול המגניב

  • הודעות

    102
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שבלול המגניב

  1. תודה לשניכם אבל תגידו, הסאן רוף זה לא ממש מדד כי בתכלס גם לא לכל GLX יש, נכון?
  2. אני מכיר את ה GLX ואת ה-F, ובזמן האחרון אני רואה במכירות גם דגם בשם LX, איך הוא נראה? איך מזהים אותו? מה הוא שונה מה-GLX ? תודה.
  3. אז לפי איך שהבנתי את התגובה שלך, גיר אוטומטי נשחק מהר יותר מחלקים במערכת הילוכים ברכב ידני (קלאץ לדוגמא) ?
  4. תודה לשניכם, באמת בקשר ליפנומטית. על היפנית אני סגור, על האוטומטית לא לגמרי אני רוצה לעביר לאוטומטית לנסיעה רגועה וחלקה יותר, האמת היא שמעולם לא נהגתי על אוטומט אז זה תמיד נראה לי מהצד הרבה יותר נוח. השאלה מה באמת החסרונות של זה, מעבר לקצת יותר זלילת דלק... אני יודע שאצלי בידני היה צריך להחליף קלאץ אחרי משהו כמו 3 שנים וזה הסתכם באלף שקל כולל הרכבה, איך זה אצל האוטומט? פעם בכמה זמן? באיזה מחיר? ואיך לאזעזל אפשר לבדוק לפני קניה מה המצב של הגיר? האם זה משהו שבאמת רואים או סתם ניחוש \ אפשר לראות רק במקרים גרועים של גסיסה? ומה זה ישור קו? (סליחה על הבורות) תודה.
  5. מישהו? התקציב הוגדל ב6 אלף, בטוח שיש לכם המלצות אחרות עכשיו...
  6. היה לי דיהו לאנוס, סך הכל לא רכב בעייתי טילים אבל השקעתי בו יותר מידי בזמן האחרון, ככה שאני רוצה חופש מהמוסך. אני רוצה אוטומט כי נמאס לי מהילוכים, עקרונית אף פעם לא נסעתי על אוטומט אבל מאיך שאני מסתכל על זה מהצד זה עולם אחר, אני מעדיף להצמד לדרישה הזאת לבנתיים, אבל כמובן שאני אשמח לשמוע את החסרונות של העניין ואולי אני ארד מזה, בשביל זה אני צריך אותכם (: הדרישה לחסכוני בדלק זה יחסי, הכוונה שלי היתה יותר בכיוון של - רכב שלא נחשב לזללן. אני מחפש רכב בערך באותו גודל, לא משהו קטן מידי ובטוח שלא משהו מגושם. הדרישה המשמעותית ביותר זה כמו שרשום בכותרת - רכב אמין ש"לא רואה מוסך" ושהחלקים שלו במקרה הצורך לא נחשבים ליותר מידי יקרים כל השאר זה בגדר המלצה\העדפה. תודה רבה רבה! אגב, סחטן על המלצת השבוע, ATP3 אחלה רמקולים באחלה מחיר (:
  7. רכבים קצת יותר רציניים בבקשה, עדיפות ליפנים, חשבתי יותר בכיוון של מאזדה סוברו טויוטה וכו... בכל אופן, התקציב הוגדל ל-26, איך אני משנה את הכותרת?
  8. קוריאניות טובות?! ממה שהבנתי לקחת רק יפניות... איזה דגמים בתקציב שלי נחשבים לאמינים???
  9. היי, דפדפתי קצת באתר הזה ובגלל החוסר הבנה שלי ברכבים יד שניה ובמחירים, קיבלתי את המחירים הממוצעים שרשומים שם בברכה. לאחר שיטוט קצר ויקר באתר של לוי יצחק ראיתי שיש מקרים שאנשים מבקשים פי 2 מהמחירון ללא שום סיבה הגיונית הייתי שמח לקבל קצת טיפים לפני קניית רכב יד שניה, איך להמנע מכניסה יומיומית לאתר של לוי יצחק, איך לדעת לזהות מחירים נורמליים או מופקעים, ואיך כמובן להוריד את המוכר למחיר נורמלי. בנוסף אשמח לקבל עוד קצת טיפים על קניה של יד שניה, כמה קילומטרג' לפי שנה נחשב נורמלי, כמה ידיים עבר וכו תודה רבה!! (:
  10. היי, אני מוכר את הרכב שלי בגלל שבחצי שנה האחרונה הוא ביקר במוסך יותר משקמיסט שמבקר במרפאה בשביל להוציא גימלים. לכן, בקניה הבאה אני שם בראש סדר העדיפויות את האמינות של הרכב. כמובן שכמו שרואים בתקציב אני לא עשיר אז גם כדאי מאוד ש: הרכב לא ישתה כמויות של דלק. שהביטוח שלו יהיה במחיר סביר. ושהחלקים שלו לא יהיו יקרים טילים. כמה נקודות חשובות: כמו שרשמתי, שיהיה בסביבות ה20 אלף, אפשר לחרוג קצת אבל לא הרבה. חשוב שיהיה בעל גיר אוטומט כי ממש נמאס לי מהידני (תנו גם חוות דעת על הבחירה הזאת, אולי אני טועה). וכמובן חלונות חשמל מקדימה זה הכרחי, אבל אני מתאר לעצמי שזה כבר דבר בסיסי בכל רכב היום. בכל מקרה, מה ההמלצות שלכם? תודה.
  11. אין לי בכלל כריות אוויר, אז בטח שלא צידיות. אם להסתכל על מצב גופיות 2 המושבים הקדמיים, אז כנראה שכן מסובך להחליט על הייגנה בסיסית זה סך הכל דייהו לאנוס 98, אין סיבה שאני אתיחס אליה כמו למרצדס של 300,000 וידאג שכל שניה תיהיה נקיה. מבחינתי הגופיות שומרות גם על מראה נקי (אם מחליפים אותם פעם בשנה-שנתיים) וגם מאפשרות נוחות שימוש וגירבוץ כאוות נפשי... בכל מקרה, זה לא הנושא... השאלה היא מה ההבדל בין הגופיות של ה250 לגופיות של ה500 ש"ח ומעלה? תודה!
  12. המחירים שלהם הגיוניים? ובמה בעצם גופיות של חברה מסויימת יכולים להיות יותר טובים משל חברה אחרת? האמת היא שאני דיי בטוח שכל מה שקרה במושב של הנהג אצלי זה שהגומי\התופסן השתחרר ובגלל זה הגופיה רפויה כזאת, אני פשוט לא יודע איך להרכיב גופיות מתחת לכיסא, אז אני לא יודע איך למתוח אותם חזרה... מה גם שהגופיה של המושב ליד הנהג לא נראת הכי נקיה בעולם אז כבר חשבתי שהגיע הזמן להחליף... תודה! (:
  13. לתקן לא היה אפשרי מכוון שגם ככה ה"עץ" (קרטון בלחץ) שלמטה היה קרוע אצלי. לא ממש התלהבתי לשלם על חדש, אבל מחוסר זמן זה נראה הפתרון הכי יעיל לי... המון תודה לכולכם אתם עשר! אגב, לא הכי קשור אבל אם בכל זאת מישהו מזהה את התיאור "גופיות למושבים עם סמל של כדור טניס שיושב בתוך איזה יד או משהו לא מובן דומה..." אני אשמח: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1290552#post1290552
  14. עכשיו קצת מאוחר כי הזמנתי אבל לפעם הבאה, מה זה פירוקייה והאם יש משהו כזה בחיפה? תודה!
  15. חבר שלי המליץ לי על גופיות למושבים כמו שלו אבל שכח את השם של החברה הסמל לפי דבריו זה של כדור טניס שיושב באיזה יד או עריסה או משהו כזה, מישהו במקרה יודע על מה מדובר? ובלי קשר לזה, איזה חברה של גופיות לרכב אתם ממליצים שגם איכותיות וגם לא יקרות מידי? תודה!!
  16. איזה ביאוס התקשרתי שוב וזה 240 ללא מעם (270 כולל)... בכל מקרה בגלל חוסר ביצירתיות ובזמן אז כבר הזמנתי וזהו לדעתי מחיר שחיטה, אבל אני לא מבין גדול במחירים וזה, אז לא נורא תודה בכל אופן לכל מי שענה בתארד (:
  17. היי, יש לי דיהו לעאעאנוס 98 ונשפח לי איזה חצי גלון שמן (במשך שבוע טיפטף לאט לאט) על העץסלאשבד שמכסה את הגלגל רזרבה בתא מטען... ניסיתי לנקות את זה במשך ימים, ישבתי וקירצפתי עם מברשת וסבון ומה לא, ואין שום מצב לנקות את זה כי זה ספוג בצורה זוועתית (וגם הפד המוזר הזה סופג בצורה מטורפת, אפילו הפלטת עץ כבר ספוגה)... בקיצור בלאגן כנראה שאין איך לנקות את זה, התקשרתי ליבואן בחיפה, והוא אמר לי שהמחירון של זה עומד על 150 שקל ללא מע"ם וזמין בנתיים רק בת"א... נשמע לי קצת מוגזם, אבל הדבר שהכי מפריע לי זה הזמינות ואיפה שהם תקועים בחיפה (לא הכי נגיש לי).. מה אתם מציעים לעשות? יש אולי מקום אחר בחיפה שמתעסק בשטויות האלה? איזה סוג של חנויות בדר"כ מוכרות דברים כאלה? כי במוסך שאני מתקן בו תמיד אמרו שהם לא מתעסקים בחלקים כאלה... המון המון תודה לכם ואל תשכחו לחזק בשיא הכוח את הפקק לגלון שמן
  18. היי, יש לי אוטו משלי כבר חצי שנה ולצערי הוא עושה לי יותר בעיות ממה שהוא אמור זה בתכלס לא רכב שהייתי מצפה שלא יראה מוסך, אבל אצלי זה כבר ממש מוגזם הרכב המדובר הוא דייהו לאנוס שנת 98, ידני (מנוע 1500 נדמה לי). אני בתכלס לא נוסע איתו יותר מידי מהר, לא עובר את ה120 גם לא בכביש החוף, אבל האמת היא שיש לי רגל דיי עצבנית על הגז ככה שאני מאיץ על ההתחלה, לא נוסע ממש רגוע, האמת היא שחברים שלי שאנטים ואמא שלי כמובן לא דוגמא ככה שזה רק נראה לי ככה יחסית לסביבה, לאדע אם זה ממש חריג... אני בודק שמן ומים פעם בשבוע, ויותר מזה אני לא ממש יודע להתעסק, פעם בחודש ממלא אוויר בגלגלים וזהו.. הקטע זה שבמשך החצי שנה הזאת החלפתי קלאץ והייתי צריך ריתוך ואיזשהי מסילה של המוט הגה ועוד טיפול במערכת מים ולאגרים ועוד כמה טיפולים, כל כניסה למוסך מסתכמת בסביבות ה 700-1200 שקל כמו כלום. ההחלפה של הלאגר היתה בגלל שכשהגעתי בדיוק ל60 קמש או ל80 קמש אז היה רעש עמום חזק מאוד (ב55 או 65 קמש לדוגמא זה לא היה, רק על 60 במדוייק). היום, אחרי כמה חודשים, שוב המקרה חזר על עצמו במדוייק. השאלה היא האם זה בוודאות לאגרים, האם יכול להיות שזה אולי לאגר אחר, ואם זה במקרה יהיה אותו הלאגר אז מה יכול לגרום לשחיקה כל כך מהירה... מה זה בעצם לאגר? ממה הוא נשחק בתכלס? וחוצמזה גם בלי קשר ללאגרים אני צריך ממכם קצת טיפים לשימוש נכון נהיגה נכונה וכו, בתקווה לראות מוסך לעיתים יותר רחוקות ולא לשפוך ככה כספים על תיקונים... המון המון תודה!
  19. בולשיט, תאונות לא תלויות רק בך, מספיק איזה אידיוט שיבהל מירוק מהבהב וידפוק לך בלימת חרום, עם כל הערנות שבעולם אתה לא יכול להלחם בפיזיקה, כשאתה נוסע יותר מהר יקח לך מרחק הרבה (הרבה) יותר גדול לבלום, וכמה שתפגע בו מהר יותר הנזק יהיה גדול יותר (אני יודע שאני אומר כאן דברים שברורים לכל אחד, פשוט לפעמים אתם מדברים שטויות ושוכחים שאתם לא הדבר היחידי בעולם, שתנהגו על כוכב לכת ריק זה אולי יהיה תקף).
  20. מה זה קומפוננט? כמה אמור לעלות הסט הקדמי הזה שאתה מדבר עליו? האם צריך בשביל זה מגבר? משהו שתומך בקומפוננט או שזה ישר למערכת סטריאו? כמה W צריך לרמקולים אחוריים? תודה רבה!
  21. אבל אין לי איפה לדחוף 6 על 9 ! הרמקולים שלי גם מאחורה עגולים לא ביצה.... כבר רשמתי את זה :\ הבעיה היא שאני לא יודע את המידות המדוייקות, מאחורה זה 6.5 אינץ כנראה, מקדימה זה או 4 או 5.25 לאדע...
  22. לא יודע למה לא הצלחתי לערוך את ההודעה הקודמת אז סורי על הדאבל פוסטינג. קיצר, החלטתי שאני רוצה להשקיע עכשיו עד 1500 שקל (ממש גג גג, עקרונית במחיר הזה אמור לבוא גם הרכבה ככה שזה לא תקציב נטו לחלקים). ולא להשקיע בזה אחר כך, פשוט זה לא עניין ששווה לי השקעה, רוב הנסיעות שלי זה בין 3 ל10 דקות (נסיעה לבסיס, נסיעה לקניון וכו)... רק פעמיים בשבוע יוצא לי לעשות נסיעות ארוכות, וגם לא תמיד כל שבוע (לפעמים לוקח רכבת שיש פקקים). לעניין, אני לא חושב שסאבוופר כזה יועיל לי כל עוד לרמקולים יהיה באס טוב, אני לא מנסה להפוך את האוטו, סך הכל להנות מקצת היפ-הופ. בקשר למגבר, מכוון שאני לא מבין בעניין אני לא רוצה סתם לזרוק דברים לאוויר, אבל אם זה קשור בעיקר לעוצמה, זה גם לא ממש יועיל לי כי אני לא מאלה ששומעים בפול ווליום, כמו שאמרתי קודם חשוב לי שהרמקול יתן צליל נקי ואיכותי, ושיהיה באסים נחמדים שיכפרו על החוסר בסאב וופר. מערכת אני לא רוצה להתפשר על "דרגון פליי", אני חושב שהפיוניר DEH-2950MP יעשה תעבודה, עולה רק 700 שקל (לא זול, אבל יחסית לשאר גם לא יקר), דגם חדש, 2007, פאנל נשלף שלט והכי חשוב AUX קדמי, ככה שהוא גם מספק לי את כללל מה שציפיתי מההתחלה מבחינת פיצ'רים. לא מצאתי עליו ביקורות ברשת בקשר לאמינות ולקריאת דיסקים, וזה ממש מציק לי כי אין כמו ניסיון של לקוחות... בקיצור, מה אתם ממליצים לי לדחוף בכסף שנותר אחרי המערכת? רק מגבר ולהשאר עם הרמקולים שלי? (בתקווה שהם בכלל תקינים), או לקחת 4 רמקולים זולים של פיוניר (250 שקל לזוג), ולהגיד שלום למגבר? בקשר לקניה של זוג אחד איכותי, לדעתי זה לא מתאים לי כי זה ידרוש הוספה של עוד זוג בעתיד, מה שאני לא רוצה לעשות, אני חושב שלשימוש שלי 1500 שקל זה מעל ומעבר, אין לי צורך להשקיע יותר מזה במערכת אודיו לרכב, אני לא נוסע מספיק בשביל לנצל מחיר כזה... ובקשר להסתפק בזוג אחד איכותי במקום 4 בינוניים, אני לא יודע אם זה שווה, כי תכלס באוטו חשוב שיהיה צליל היקפי ויש מצב שזוג יעשה הרגשה שחסר משהו... הרגשת ריקנות כזאת בצליל שזה בא נגיד רק מאחורה או רק מקדימה... לא ככה? שוב המון תודה על העזרה שלכם, מצטער שאני כזה לא החלטי ואולי קצת נשמע כשולל רעיונות, פשוט אני יודע מה אני צריך ואני לא רוצה לזרוק כסף לפח... כמובן שכל תגובה שלכם נלקחת במקסימום רצינות ואני אשמח לכמה שיותר תגובות ודיעות...
×
×
  • תוכן חדש...