Jump to content

alfa_romeo11

  • הודעות

    134
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfa_romeo11

  1. ליאור, יש רייס? :lol:
  2. רציתי לשתף אותכם במקרה שקרה לי אתמול. אני, שלוש חברים שלי וחברה שלי שתזכה לחיים ארוכים, נסענו אתמול לק"ש לשחק קצת סנוקר (אני מצפת), בדרך חזרה כמה קילומטים מהיציאה מק"ש (קריית שמונה) אני נוסע בערך 120 (כביש יש ודוח 120 זה בהחלט סביר לכביש הזה) פתאום אני קולט רכב שהיה בנתיב הנגדי החליט, אני ממש לא יודע למה, לסטות לנתיב שלי, כנראה שהוא נרדם או שהוא התעסק במערכת, ואני קולט אותו מתקרב אלי במהירות ולא חוזר לנתיב שלו, בשנייה האחרונה שברתי את ההגה לנתיב השני והוא כנראה התעורר או שהוא קלט מה הולך לקרות, והחליט לחזור לנתיב שלו גם, ואני בעוד שבירה של ההגה ירדתי לשוליים וממש בסנטימטרים פיספסנו אחד את השני. אני לא האמנתי כמה זה היה קרוב וכמה היינו קרובים למוות בטוח, רק אחרי שכל העניין נגמר. ואני גם לא האמנתי איך האוטו שלי לא איבד שליטה ולא הסתחרר כי ממש שברתי את ההגה בפרעות ב120 שלוש פעמים ואפילו חריקה אחת לא שמענו מהגלגלים. אחרי בערך דקה שהתחלתי לעקל את זה הבנתי כמה מזל היה לי וכמה שהאוטו הציל אותי. אם חברים שלי לא היו תופסים אותי ולא היו נותנים לי, הייתי מסתובב ומז**ן אותו במכות!!! וזהו, חוויה שבטוח אני לא ישכח בזמן האחרון.. להתראות לכולם ושבוע טוב. תנהגו בזהירות, מור .ו. צפת. אה ושכחתי, הרכב שלי הוא סיטרואן קסנטיה 2001 2.0
  3. ג'ניה שחכת להוסיף שיהיה לו בגאז' גדול ושיהיה אקוסטי דחוף לך יפנית? אם לא אתה יכול לחפש קסנטיה כמו שלי שנת 97-98. אוטו מצויין בא עם מנועים 1800 2000 ו1900 טורבו דיזל. אבל אם תחפש ממש טוב, אולי תמצא קסנטיה אקטיבה מנוע 2000 טורבו ידני עם 150 כח אני חושב שהוא ייכנס לך בתקציב.
  4. די והותר. יש לחבר שלי כזה והוא מפוצץ את האוטו עם פיוניר 400
  5. אני יגיע עם חבר ואיזה 2-3 כוסיות :lol:
  6. " שלום לכולם. חבר שלי רוצה להזמין סט קומפוננט של קליפורניה בום כאלה: http://master.mx-targeting.com/mx/s...tp%3Ddsl%26capc האם הם שווים משהו? " תגיד ימניאק אני נראה לך יקנה חראליפורניה??? אמרתי לך, הפולס 6 בדרך, רק צריך להפקיד קצת $$$ לחשבון כדי שהויזה תעבור...
  7. סעעעעעממק הסיטרוא(י)ן האלה... לא מספיק כל שני וחמישי האוטו במוסך, איפלו מהשלט בהגה אי אפשר להנות...
  8. כן אבל לא נראה לי הגיוני שסיטרואן יעשו שלט הגה שיתאים רק לרדיו המקורי שגם ככה כל מי שקונה את הרכב יחליף הרדיו המעאפן הזה...
  9. שלום לכולם. ברשותי סיטרואן קסנטיה 2001, יש לי כפתורי שליטה בהגה, הם פעלו עם הרדיו האורגינל של הרכב, בגלל שזה היה רדיו מעאפן, החלפתי אותו, ועכשיו הכפתורים לא עובדים. כל חנויות בצפת עירי הקטנה אמרו לי שהכפתורים פועלים רק עם הרדיו האורגינל, למרות שזה לא נראה לי הגיוני. יש למישהו איזה פיתרון לבעיה שלי? אם יש איזה רדיו דיסק ספציפי שיכול להתאים לשליטה מההגה אשמח לקבל איזה קישור או מידע ואם אפשר לקבל איזה פתרון בלי להחליף רדיו דיסק מה טוב.. נ.ב. עכשיו יש ברכב PILOT MP3 ולפני היה KENWOOD KDC2026 ובשניהם לא פעל. תודה מראש, מור .ו. צפת
  10. שלום לכולם. חבר שלי רוצה להזמין סט קומפוננט של קליפורניה בום כאלה: http://master.mx-targeting.com/mx/servlet/MXTarget?adcontext=http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id%3D1288969&contextpeak=0&contextcount=0&countrycodein=IL&lastAdTime=0|0|0|0|0|1097324461|0|0|0|&lastAdCode=6&cookie1=lflshdt%3D1097148532%26capdatedy%3D1009%26lstlogdt%3D20041009%26capdate%3D098%26capcntdy%3D3%26cntp%3Ddsl%26capc האם הם שווים משהו?
  11. טוב אז ככה, חסכתי לעצמי קצת כסף ואני מעוניין לקנות סיאט איביזה. הציעו לי אחת שנת 1997 קופה 1600 ידנית. שווה קנייה? איך היא מבחינה ספורטיבית? כוח יש לה?
  12. Jensen A1000 או XA1000 מישהו שמע על המגבר הזה? חיפשתי עליו נתונים בגוגל ובעוד כמה אתרים ולא מצאתי. יש לי אפשרות לקנות אותו ב100 שקל האם הוא שווה את זה? והאם הוא יצליח להרים 6X9 פיוניר 400W?
  13. נראה לי ג'ניה שהסאבים שלך שפכו מנוע, עבר זמנם, או שכמו שאמרתי לך, שיש לך מערכת חרא!! סתם אחי... זה היה בהומור... מקווה שזה יסתדר... ואז אני יראה לך בתחרות של מי המערכת יותר חזקה.. :wink: מור.
  14. הבנתי. טוב תודה לכולם...
  15. וואלה אם אתה אומר אייל.. אז אולי על הדרך תתן לי כמה עצות לשיפור המערכת? (אני יותר בכיוון של SQ אם זה משנה)
  16. תקציב בנתיים לא משנה זה משתנה אצלי מרגע לרגע.
  17. 55EyalRאקולייזר מגביר או מנחית (לבחירתך) את עוצמת הסיגנל בתדר מסויים. אם יש לך אקולייזר שיכול לדוגמא להנחית או להגביר ב80HZ, 150HZ, 400HZ, 1000HZ 10000HZ אז יש לך אקולייזר 5 ערוצים שכן אתה יכול לכוון 5 ערוצים שונים (ערוץ=תדר במקרה הזה). ככל שיהיו לך יותר ערוצים, ככה תוכל לכוון יותר תדרים מה שיתן שליטה גדולה יותר על הסאונד. לא הייתי משקיע באקולייזר במקרה שלך. למה לא? המערכת חלשה מדי?
  18. הבנתי תודה. אפשר אולי לינקים לאיפה אפשר לקנות אחד?
  19. עכשיו בעברית?? סתם לא ממש הבנתי אייל. מה שאמרת זה כאילו אם יש הרבה רמקולים שמחוברים אליו אז הוא ישפיע? יש לי סאב של רוקפורד, 6X9 של פיוניר 400 וקומפוננט של מורל פולס6. אם אני יחבר אקולייזר האיכות שלי תשתפר?
  20. רציתי לדעת במה תורם אקולייזר שמותקן בנפרד מהמערכת? כאילו לא האקולייזר של המערכת אחד חיצוני כזה.
  21. יש לי את הסאב הזה מורכב באוטו ואני חייב לתת כמה מילים טובות. קודם כך אני מגביר אותו עם מגבר של פיורי 1200W והשמיעה פשוט נהדרת! באסים טובים, איכות מצויינת ואפילו ג'ניה (SilverD) נדהם ממנו. לך עליו באיכות הוא בטוח יהיה יותר טוב מהפיוניר (אם איכות זה מה שאתה מחפש ולא SPL)
  22. שילמתי עליהם 600 שקל בחנות בצפת. תקציב.. עד 500 ש"ח
  23. שלום לכולם! הזמנתי מורל פולס 6 ואני מחפש עכשיו מגבר 2 ערוצים פשוט שיוציא מהם את המקס'. יש המלצות?
  24. יש לי מגבר של פיורי 1200 וואט 4 ערוצים. מישהו מכיר? אפשר איזה חוות דעת עליו?
  25. מישהו שמע על הרמקולים האלה? מדובר על 9X6. חיפשתי עליהם מפרט ולא מצאתי.
×
×
  • תוכן חדש...