Jump to content

alfa_romeo11

  • הודעות

    134
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfa_romeo11

  1. סיטרואן קסנטיה שנת 99-00 יכנס לך בתקציה יופי. אוטו בלי מחירון אבל הרבה יעידו שהוא מהנה לנהיגה, והאמינות שלו דווקא טובה בניגוד לסטיגמה הרובצת עליו..
  2. גם אצלי יש את אותה בעיה.. יש פתרון אחד זה או לעשות שהסוויץ' לא ישלוט על הפאנל או לנסות ולכבות את המערכת לפני שמסובבים את הסוויץ'.
  3. איפה ומתי המיפגש הבא בצפון?
  4. אני במפגשים עוד לא הייתי, אני גר רחוק מאיילון, אני מצפת.. אבל אם יהיה בשבועיים הקרובים מפגש בצפון אני אנסה לבוא למרות שאני ואיתמר (P1oneer) כל פעם אומרים השישי הזה נלך, בסוף לא מסתדר... אני אמור לקבל אותם ביומיים הקרובים, כשאני יקבל אותם אני אתן פה חוות דעת עליהם.
  5. אהלן כולם. רציתי לשתף אותכם בבעיה שאני חושב שיש לי ברכב. הרכב המדובר הוא סיטרואן קסנטיה 2001 2000CC 16V. התיבה היא AL4 אם אני לא טועה. כמו שיש ב306, 406, וכו'.. עכשיו הבעיה היא שלפעמים בנסיעה, כשהאוטו מעביר הילוך, ההילוך נכנס במן מכה כזו, וזה מרעיד משהו את כל הרכב. עוד משהו זה שלפעמים שאני בא לעלות על מדרכה או משהו האוטו "שוכח" להעביר הילוך ואז במכה הוא מוריד הילוך ואו שמרגישים מכה כזו, או שהאוטו מפרפר. אני רוצה לציין שרוב הפעמים שאני מרגיש את ההעברות האלה זה אחרי שאמא שלי נוסעת על האוטו, ויש לנו מן הסתם סגנון נהיגה שונה לגמרי.. יכול להיות שהאוטו פשוט "מתרגל" לצורת נסיעה שלה, ואחר כך מתבלבל בגלל צורת הנהיגה שלי או שזה בעיה מכאנית?
  6. אהלן חברה. הזמנתי היום סט קומפוננט של מאגנט BP 2160. יש למישהו ניסיון איתם? חוץ מ30 שקל במחיר מה ההבדל בינהם ל216? אם אני ייתן להם 85 RMS יספק אותם נכון?
  7. מזה משנה כבר קנית...
  8. קסנטיה. זהו. אם אתה רוצה פנה אלי בה"פ יש לי אחת כזאת והיא למכירה הרכב שנת 2001, מנוע 2000 16V, מחיר גמיש.. (כן כן אני יודע שזה לא המקום אבל הייתי חייב לנצל את ההזדמנות..)
  9. כמו שאמר אביהו מדינה לזוהר ארגוב בסרט "זהר" : לא נותנים קאדילק לנהג שרק אתמול עלה על הכביש.." (משפט דפוק אני יודע אבל הבנתם את הכוונה..). קיצר, לפי דעתי או שתלך על היאריס, למרות שלא נראה לי שתמצא אחת במחיר הזה, או שתלך על משהו שלא מסתיים בטורבו, XSI GTI וכו' כי רכבים כאלה, לא מתאים לנהגים חדשים מה לעשות..
  10. קסנטיה V6 3000... למרות שלא יצא לי לראות אחת כזאת, שמעתי שיבאו אותה לארץ.
  11. תאמינו לי אתם ממש ע-ד-ר!!!!! כל מה שמישהו שואל ישר פיוניר פיוניר פיוניר.. רוב האנשים פה לא שמעו בכלל את הקנווד וישר מחליטים שהפיוניר יותר טוב.. ביכייאט חבר'ה, תגוונו קצת..
  12. תודה חבר'ה אני ינסה את מה שאמרתם!!
  13. אחד מהרכבים הנ"ל אין לי, אבל יש לי רכב אחר שעונה על הדרישות שלך. מדובר בסיטרואן קסנטיה, מנוע 2000 16V 135BHP, לנו יש אחת שנת 2001, רכב מצויין, נוח מאוד, כח לא חסר לו, ואפילו קצת התנהגות ספורטיבית. האוטו מאוד יציב, כמו כל הסיטרואנים, בעיה אחת (יש כאלה שלא יקראו לזה בעיה אבל..) הוא זול בכשלושים אלף מהתקציב שהצבת...
  14. חברה איטלקית, ראיתי דוכן שלהם באוטומוטור 2004,הם הרכיבו מערכת באיזה ברלינגו או משהו כזה, יצא נחמד, רק חבל שהרעש של המנוע יותר חזק מהמערכת...
  15. אהלן כולם. יש לי ברכב רדיו דיסק MP3 של PILOT ויש לי איזהשהי בעיה שכאשר אני צורב דיסק מהמחשב, או שהרדיו לא קורא אותו, או שכולו קופץ (כל הדיסק). עכשיו רציתי לציין שזה לא קורה בכל הדיסקים רק בחלקם. עכשיו השאלה שלי היא, שיש איזה שיטה לצרוב דיסקים לרכב, איזה מהירות מסויימת שצריך לצרוב או משהו, או שצורבים את זה כמו כל הדיסקים? ודרך אגב, אני משתמש בNERO6 ויש לי צורב של LG מהירות 24X.
  16. ג'ניה, משהו כזה: http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=508??
  17. תודה מתן, לתשובה כזאת ציפיתי. ועכשיו אולי מישהו יכול לתת לי המלצה למגבר שיגביר אותם?
  18. EDDY מה אתה ישר מתנפח כמו איזה טווס?? ואם אין לי מקום לקומפוננטים? ואם לא בא לי על קומפוננטים? ואם יש לי כבר קומפוננטים? כולה שאלתי שאלה פשוטה אם מישהו שמע אותם ויכול לתת לי עליהם חוות דעת.
  19. אהלן לכולם. רציתי לדעת איך הרמקולים האלה של מורל http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=138 מה הם 1WAY 2WAY? ואיזה מגבר ינצל את המיטב מהם?
  20. אבל אני מעוניין באחד בלי תיבה, יש לי כבר אחד ואני רוצה לבנות תיבה כפולה. אולי באמת מחר אני יקפוץ לארז ולטוני ואני ישאל אותם מה יש להם להציע.. למרות שארז המניאק אני לא רוצה להתקרב אליו יותר הוא השחיל לי אחד כזה ב1200 שקל :2gunfire:
  21. סתם מעניין אותי לדעת, קודם כל למה לא צפרת לו, ולא האטת? ושנית למה החלטת דווקא לסטות שמאלה ולא לרדת לשוליים מימין, אלא אם כן זה היה בלתי אפשרי... דרך אגב, שלא תחשוב שאני אומר שאתה אשם במשהו, פשוט מעניין לדעת למה הגבת ככה? את האמת אני אגיד לך, לא יודע גם מתוך אינסטינק וגם הנתיב השני הוא יותר רחב משוליים של מטר וחצי, וגם ראיתי שלא היו מכוניות מאחוריו וזה נראה לי הדבר הכי בטוח לעשות..
  22. כן איתמר ראיתי שבזאפ מה שיש ברכטמן זה הכי זול אבל אני זוכר שאיזה יום ראיתי אותו באיזה אתר ביותר זול משהו באיזור ה400 שקל פשוט אני לא זוכר איפה..
  23. זה היה בציניות תסתכל על החתימה שלו..
  24. 205cti: תודה, אני בעצמי לא האמנתי איך הצחלתי להתחמק, המון המון מזל משמיים היה שם.. pasparto: אני מבין שלפי החתימה שלך יש לך את החלום שלי האקטיבה... בא לך לספר לי עליה קצת? אפילו בה"פ.. אה ואם בא לך למכור גם דבר איתי...
  25. אהלן כולם. רציתי לדעת איפה אפשר למצוא את הסאב הנ"ל במחיר הכי זול בלי תיבה. אה וכמעט שחכתי זה חייב להיות מאתרים באינטרנט כי אני מצפת ואין לי מאיפה להביא אותו מחנויות.
×
×
  • תוכן חדש...