Jump to content

zoe11

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zoe11

  1. היי לא מצאתי מפסק. הם עובדים רק ברברס. האם כדאי לגשת לחשמלאי שישנה שיעבדו גם בראשון?
  2. היי, רכשתי רכב יד שנייה שמותקן בו חיישני רברס מקדימה ומאחורה. החיישנים עובדים רק בשילוב הילוך רברס, זאת אומרת כשאני נוסע בהילוך ראשון ומתקרב למכשול החיישנים לא מצפצפים. האם ההתקנה שלהם תקינה או שהם אמורים לעבוד גם בהילוך קדמי (לדעתי זה יכול לשגע בפקק). תודה
  3. רצ"ב תמונות של המערכת
  4. היו בשימוש במזדה 5 כשנתיים. מערכת ה-DVD (ללא רדיו) כוללת: כניסת USB, שלט, קורא צרובים ו-Divx. המסכים במשענות ראש במצב מצויין, כולל שלטים. ניתן לפנות לטלפון 052-3982649 (לא בשבת)
  5. JBL מומלץ מאוד
  6. גם אני מתלבט בנושא לאחר בדיקה ירדתי ממסך ראש, זווית הצפייה בו חדה מדי ליושבים בצד. קח ספר בגודל של מסך ותנסה את זה ברכב, ותבדוק אם זווית הצפיה מתאים לך
  7. היי גם לי רנו מגאן שבירת הפלאסטיק מינורית ולא מורגשת
  8. לא יודע מה הסגנון שלך אבל אם אתה אוהב דיוק, ופאנצ'יות אז כדאי שתקשיב להרץ היי-אנרג'י.
  9. רוק קלאסי שנות ה-80 חסידי...
  10. היי לא קשור לאשכול ובכל זאת, סט הקומפוממט הוא חד, ופאנצ'י כמו שאני אוהב המגבר הוא רכיב שאני לא מרגיש כל כך, נראה לי שהוא מגביר טוב (אני לא מנצל את המקסימום) לגבי הHU אני מאוד מאוכזב לאחר שהיה לי את ה-PIONEER 7950 לגבי הסאב- כנו שאתה מבין הוא קצת חלש, כנאה בעייה של חיווט/הגדרה נכונה
  11. היי מדוע לחתוך דרך המגבר? ולא ה-HU?
  12. שלום יש לי רדיו דיסק JVC G546 בעל 3 יציאות, מגבר JBL75.4 קומפוננט (היי-אנרג'י)וסאב (הרץ 300). הקומפוננט מחובר ליציאה הקידמית ברדיודיסק ומוגבר טוב. הסאב חובר בעבר ליציאת הסאב, והיה חסר לי קצת סאב בשמיעה. לפני כשבועיים ביצעתי ניסוי והחלפתי את החיבורים של הסאב מיציאת הסאב ליציאה האחורית ברדיו דיסק (כאמור יש 3 יציאות) כרגע אני שומע טוב יותר הסאב מודגש ומוגבר כמו שצריך (במחיר של הפסד השליטה והכיוון של הסאב מה-HU) האם זה נראה לכם הגיוני, או שמא משהו בהגדרות לא נכון? אני הייתי מעדיף שהסאב יחובר ליציאת הסאב ושתהיה לי שליטהמ HU
  13. עשו בדיקה שיטחית שהכל עובד (טכנית לא מבחינת שמיעה). אבל זו בדיקה שיטחית שלא בודקת שהחיבורים נכונים, שהחיווט תקין וכו' יכול להיות שקיבלתי יחס כזה מכיוון שהגעתי דרך חברת הביטוח.
  14. תודה חברים על העזרה שלכם. בכל מקרה רק היום פתרתי את הבעיה. מתברר שהמתקין הנחמד מאפריל טקליין חיבר את יציאת הRCA למקום הלא נכון. בפיוניר היו לי שתי יציאות (FRONT ו-REAR) וב JVC יש שלוש יציאות (FRONT REAR וSW) , המתקין חיבר זוג RCA ליציאת הFRONT בHU, ואת הזוג השני ליציאת הסאבוופר. בחיבור הנ"ל הסאב עבד אבל לא היה מוגבר. היום החלפתי את יציאת הRCA מיציאת הSW ב-HU ליציאה REAR והפלא ופלא הסאב עבד נהדר. זוהר
  15. היי האם תוכל קצת לפרט יותר האם הכיוון הוא מהמגבר או מה HU? כן יש לי במגבר BASS BOOST האם גם אותו צריך לכוון?
  16. שלום רב לפני כשבוע וקצת עשו קציר אצלנו בחניון ונגנב לי (ולעוד 10 רכבים!) ה-HU של פיוניר דגם :P7950UB למכשיר היו שתי יציאות והוא חובר בגישור למגבר GTO75.4 ולסאב הרץ 300. חברת הביטוח הפנתה אותי להתקנת מכשיר מדגם JVC פשוט ("בשווי" של עד 1000 ש"ח) שלא היו לו כמובן יציאות למגבר, בלית ברירה שידרגתי למכשיר JVC G546 קישור לפרטי המכשיר: http://www.jvc-me.com/ProductCenter/CarAudio/CDReceivers/tabid/274/ctl/ProductDetail/ItemId/128/mid/391/language/en-US/Default.aspx למכשיר יש 3 יציאות למגבר, והוא חובר ע"י המתקין של היבואן (אפריל) לאחר כל ההקדמה הזאת אני מגיע לבעיה: הסאב עובד (אני רואה ושומע כשאני פותח את הפגז') אולם תחושתי שהוא לא מוגבר, אני לא שומע אותו כמו ששמעתי עם הפיוניר. האם יש למישהו איזה רעיון?, אולי זה קשור לשינוי במספר היציאות? תודה מראש
  17. היי תודה לכל העוזרים - הבעיה נפתרה העברתי את המתגים במגבר ל-FLAT כאשר החיתוך מתבצע מהרדיו דיסק, והשמיעה השתפרה פלאים. בקשר לרכבת-זו מערכת בת שנתיים וברכב הקודם היא עבדה מצויין
  18. שלום רב יש לי מגבר JBL 75.4, רמקולים של הרץ (Hi-Energi) וסאב של הרץ ומכשיר פיוניר 7950 של פיוניר (HU). לאחר ההתקנה בקושי שומעים את הסאב, והתחושה שלי שהכיוון במגבר לקוי. ה-HU חותך את הסאב על 80, וכן את הקומפוננטים הקדמיים. האם ההגדרות במגבר צריכות להיות על FLAT? (שזה להבנתי FULL RANGE) וכך כל החיתוכים מבוצעים מה-HU? כרגע ההגדרות במגבר הן אחורי LP, וקידמי HP. (לגבי ה-Input Level, שיחקתי איתו כך שלא ברור לי על כמה זה צריך לעמוד) כן מה ההמלצה לגבי כיוון ה- BASS BOOST? תודה מראש לכל המשיבים
  19. שלום רב אני רוצה להתקין את המערכת שלי ברכב, הכוללת מגבר קומפוננט ו-HU אני סגור כמעט לגבי כל החטים בהתקנה מלבד הקרוסים. אני מביו שהקרוס נמצא בין המגבר ל-HU, אולם לא ברור לי כיצד הוא מתחבר פיזית לצמה של הHU (האם צריך להוריד את הציפוי מהחוט ולחבר אותו?), אגב הסט הינו של הרץ. אני אודה לכל אחד שיסביר בשפה הכי פשוטה (יש שישה ברגים, זוג ראשון למגבר וכו') תודה
  20. היי יש לי רנו מגאן 2008 התקנתי סט של הרץ היי-אנרג'י 5.25 מקדימה אכן צריך לחתוך חתיכת פלסטיק קטנה, אני לא זוכר שנכנסו לי מים לדלת, או שהרחתי משהו. אל תוותר על רמקולים איכותיים מקדימה, זה עיקר המערכת
  21. גם לי רנו מגאן מליסינג הותקן הרץ הי אנרג'י בעלות מעט יותר גבוהה ממה שציינת השמיעה ברכב טובה מאוד (כולל מגבר וסאב)
  22. *מערכת DVD + שלט לרכב (ניתן להתקנה בתא כפפות או מתחת לכסא) + חיווט *שני מסכי LCD מעולים של חברת Neckvox הניתנים להרכבה במשענת ראש פרטים בטלפון 052-3982649 (לא בשבת) זוהר
  23. שלום לכולם לאחרונה יש לי רעשים מוזרים בווליום גבוה בעיקר בבסים גבוהים, מעין צרימה התחושה שלי שזה מגיע מהמפגש בין השמשה קידמית לריפוד של הגג (היכן ששמים בד"כ את החוט של המיקרופון לדיבורית) בפול ווליום אני שומע משם רעשים וכשאני מצמיד את היד לשם בחוזקה הרעש נעלם. האם מישהו מכיר את הבעיה?, כן מה יכול לפתור את זה אגב מדובר ברכב חדש. תודה
×
×
  • תוכן חדש...