Jump to content

zoe11

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zoe11

  1. היי יש לי את הסט היי אנרג'י מוגבר עם gto 75.4 יש לי רק מילים טובות על הסט גם אני לא הכרתי את החברה והרמקולים שלה לפני שרכשתי, ואני לא מצטער על כך הרמקולים צלולים מדוייקים, טויטרים מדהימים, תענוג לאוזן אגב אם אתה מאזור המרכז אשמח להשמיע לך לגבי המחיר אין לי מושג קניתי את המערכת כולל HU ו SUB ככה שהמחיר רק לקומפוננט לא ידוע לי כנראה שזו אסטרטגיה של היבואן לא לפרסם מחירים (אני לא הראשון שלא יודע כמה הוא שילם על קומפוננט...) תהנה בכל מקרה
  2. שלום רב השבוע התקנתי את המערכת החדשה שלי (מגבר+סאב+קומפוממט+HU) המערכת עברה כיונון ראשוני על ידי המתקין, ואני בתחושה שהכיוון לא אופטימי לדוג' כדי להרגיש את הבס יש להגביר את הווליום ל35 (מתוך 50) כן במצב loud שומעים טוב יותר מאשר ללא. האם יש מישהו מאזור רמת גן/ המרכז שמוכן לחוות דעה לגבי ההתקנה והסאונד תודה מראש
  3. היי יש מספר רמקולים שאני רוצה לשמוע ולהשוות ביניהם (Morel, Hertz,focal) חיפשתי במספר חנויות באזור המרכז, ואף הגעתי ל"חנויות" שלא ניתן לשמוע כלל אלא להזמין בלבד המפגשים שלכם לא מתאימים לי, מכיוון שאני שומר שבת. חשבתי שזה יהיה רעיון טוב אם החברים בפורום יציינו חנויות שיש שם עמדות הדגמה וכן אלו חברות ניתן לשמוע שם. תודה מראש
  4. רוצה מאוד להגיע הבעיה שבת.. אולי תעשו לכבוד אלה שרוצים ולא יכולים ,פעם אחת ביום שישי..
  5. איזה דגם איך דגם 4004 של רוקפורד הוא מתאים ל SQ?
  6. האם גם אצלך זה ליסינג? הנטיה שלי לסיטרואן באמת בגלל כל הצעצועים , מצד שני מבאס להפסיד את השליטה מההגה לגבי המגבר יש הכנה? או שצריך להעביר חוטים?
  7. תסלחו לי אבל הלכתי לאיבוד בויכוח שלכם אני לא הבנתי האם כדאי להתקין את הרמקולים מאחורה או לא אם הם לא יתרמו לי דבר ורק יפריעו למוזיקה אז כנראה שזה מיותר? (ההתקנה גם עולה כסף)
  8. היי לאחר שהחכמתי בשבוע האחרון בנושא אודיו לרכב (לפחות מבחינה תאורטית) נשארה לי שאלה אחת זניחה ללא מענה.. איזה רכב אני אמור להחליט בשבוע הקרוב לגבי רכב ליסינג שבו אני אתקין את המערכת המיוחלת והשאלה היא בהנחה שאני הלך על קומפוננט של מורל פולס מקדימה, באיזה רכב אני אגרום פחות נזק לרכב אם בכלל? האם לרכבים הנ"ל יש מקום מיוחד לקומפוננטים או שצריך לנסר בדלת (מה שמרתיע אותי) אגב האם יש אתר שמבסיר אלו קומבינציות אפשריות בכל רכב באופן נורמלי?
  9. היי תודה על ההתיחסות אם כך האם הוספת רמקולים אובליים מאחורה (הדגם המדוייק הוא KFC 6986 ) תגרע מהצליל? כן האם הוספת טויטרים בנוסף לקומפוננט של מורל פלוס, לא תוסיף לאקוסטיקה?? אם כך מה מטרה של 12 רמקולים ברכבי פאר ושאר משוגעים האם רמקולים נוספים לא נותנים צליל טוב יותר (מה זה בכלל האם קיים צליל טוב יותר?) תודה
  10. ביקשתי המלצה השבוע בקשר למערכת עד 3000 ש"ח וקיבלתי המלצה לרמקולים של מורל פולס שהם מאוד פופלרים כאן יש לי שתי שאלות בנושא: 1. היתכן שרמקולים שמורכבים בדלת הקידמית מומלצים יותר מרמקולים שמורכבים מאחורה? ההיגיון שלי אומר שמבחינה אקוסטית עדיף מאחורה (לא בדלת אלא מאחורי המושב האחורי בדגם סאדן) שכן רמקול שמורכב בדלת, הרגליים והמושב מפריעים לתנועת הקול ואילו מאחורה התנועה חלקה יותר. לפחות כשהרכבתי את המערכת בבית שלי המליצו לי לגבי מיקום הרמקולים שהם יכוונו מקדימה בגובה האזניים ושלא יהיה משהו שיחצוץ. 2. שאלה שניה בהנחה שהלך על מה שהמליצו לי ז"י HU + מורל פולס + מגבר , האם יהיה ערך להתקנת רמקולים נוספים של קנווד KFC6985 בני 10 שנים שמצאתי במחסן (נראים יחסית טוב) וכן טוויטרים לא מזוהים תודה
  11. שלום רב ברצוני להתקין מערכת לרכב ליסינג (רנו מאגן 4 דלתות) בעלות של עד 3000 ש"ח דרישות מהמערכת: נגן MP3 צליל אקוסטי טוב ובאסים סבירים (אני שומע רוק + פופ ) האם ניתן לכלול מגבר + 4 רמקולים סבירים במחיר זה? תודה על העזרה ZOE
×
×
  • תוכן חדש...