Jump to content

עומרי ט

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרי ט

  1. מים הקונה היא לתערובת של מים וחומר אנטי פריז!!! ומדוע אתה בטוח כלכך שהלך לי הטרמוסטט??? אתה כותב תשובה וזורק דברים בלי הסברים! אל תשכח שלא כולם מבינים גדולים וסומכים על תשבובותיהם של אנשי הפורום כדי לקבל מושג מסוים על תקלתם ומה לעשות בהמשך!!!
  2. שלום לכולם יש לי סוזוקי בלנו שנת 98 210K קילומטר האוטו לא עבר לאחרונה איזה שהם טיפולים מיוחדים. לאחרונה כאשר אני נוסע על האוטו הוא מתחמם!!! פתחתי מכסה מנוע בדקתי מים -יש מים אבל כל המיכל של המים של הרדיאטור רותח!!! ופשוט מבעבע. יש לציין כי אין בשמן המנוע סימנים של קצף אבל צבע המים שבמיכל הוא כמו צבעו של נס-קפה חלש.... האוטו לא מראה סימינים נוספים שנראים לא בסדר חוץ מזה! כמובן שהוונטה עובדת ולכן גם שללתי בעיה זו. יש לציין כי לרדיאטור אין נזילה ולמראית עין תקין. שאלתי היא מה דעתכם על התקלה ,מה היא?, והמלצות נוספות! אודה לכם באם תעזרו לי לפתור את בעייתי! עומרי
  3. תודה רבה
  4. שלום לכולם אני מחפש נואשות ספר של היינס לסוזוקי בלנו שנת 98 -1600 אבל אני לא מוצא! הורדתי את תוכנת האוטודאתא אבל היא לא עוזרת לי... אני מחפש ספר או תוכנה שיסבירו על כול חלק איך מפרקים אותו ,מתקנים אותו,ומחזירים אותו.... אשמח אם תעזרו לי עומרי
  5. היי לכולם אני רוצה לקנות סובארו ג'סטי שנת 92-93 ידנית! אבל ---מכל החיפוש שביצעתי באתר זה לא מצאתי תשובה ברורה ל:.... מה עדיף גסטי 1000 ידני או גסטי 1200 ידני?????? אני שואל שאלה זו משום שישנה שמועה שזאת יותר טובה מזאת ....ולהפך! אז החלטתי לשאול..ומקווה לתשובה ברורה תודה מראש עומרי
  6. שלום לכולם! גיליתי שיש לי נזילת שמן מנוע ...בדקתי ונראה לי שזה מהקרטר שמן! כלומר אחת ההשערות היא שהאטם שם הלך. שאלתי היא האם זה אפשרי לפרק קרטר שמן באופן עצמאי ע"י קצת ידע והרבה חוש טכני? הרכב הוא :סוזוקי בלנו 98 1600 -210K ק"מ אשמח באם תגיבו!
  7. חפשתי באימיול הוא נותן רק בספרדית מה לעשות?
  8. שלום לכולם! הנני חדש בפורום זה,וראשית רציתי לומר שזה אחד הפורומים הטובים ביותר שראיתי עד כה!!! ולשאלתי... אני לא מוצא באימיול או דרך האינטרנט-מניואל גייד שיתאר לי שלב אחרי שלב איך לפרק,לתקן,להרכיב,לשפץ,לטפל וכו... את האוטו שלי. סוזוקי בלנו 98 1600 210K ק"מ נמצא בבעלותי כ-שנה התחלתי לטפל בו בעצמי...טיפול 10K + רצועות משאבת הגה ואלטרנטור ופשוט התאהבתי! יש לי חוש טכני ואהבה לדבר אבל ידע עוד אין כולכך! לכן אשמח באם תעזרו לי למצוא משהו מתאים שאוכל ללמוד ממנו. תודה עומרי
×
×
  • תוכן חדש...