Jump to content

עומרי ט

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרי ט

  1. 1.בעיה מוכרת בפונטו בשנתונים אלו. מסכים עם רפי לין - לחץ אויר בגלגלים. היתה את אותה בעיה בעבר לדודה שלי ,לאחר ניפוח אויר המצב השתפר אך לא לגמרי. 2.לא נראה לי שבפורום תוכל לקבל תשובה -איזה מהם לקחת, נדרשת בדיקה למצבים אלו. היות ואף אחד לא בבעלותך המצב לא מאפשר תשובה אמיתית ומדוייקת אלא רק בגדר השערה, מנסיון של חברי הפורום. נסה להתמקד במדברים יותר חשובים כמו בדיקה לפני קניה שסביר להניח שתומר לך את מצבו של הרכב +- ובפרט מה מצבם של המנוע והגיר. בברכה, עומרי
  2. נסה לבדוק את הפיוז של המערכת בבית הפיוזים. זו יכולה להיות אחת מיני סיבות. בברכה, עומרי
  3. יש חומרים דומים בצורות שונות קרי : מגבונים , משחה ... ניתן להשיג אותם בכל חנות פשוטה של אביזרי רכב ...נדמה לי שראיתי באוטו דיפו, נסה שם.
  4. בדוק את זה..http://www.devtec.co.il/ProductsIndex.aspx?CategoryId=10&SubCategoryId=36&pid=40 אולי זה מתאים.....
  5. לפי דעתי נקרעו לך כמה קליפסי פלסטיק. אם יש לך זוג ידיים ימניות - פרק שלב אחר שלב את הפגוש ובדוק את מצבו. אם אכן זוהי בעיה של קליפסים - קנה חדשים והחלף אותם ולאחר מכן הרכב את הפגוש בסדר שלבים הפוך מזה שפרקת. מקסימום לא תסתדר אז תגש לפחח....חסכת לו פרוק בברכה עומרי
  6. שלום בעבר הייתה לי תופעה דומה ברנו קנגו. המים נצברו תחת השטיח פלסטי המקורי (זה שיושב על הפח)...הריח היה נורא. לאחר ייבוש המים בדקתי וראיתי כי המים נכנסים דרך האנטנה באמצע הגג ומחלחלים עד לשקע שהיה תחת רגליי. כטיפול פתחתי את האנטנה ומרחתי סיליקון לזיגוג שקוף (שים לב!!!לא סיליקון ליישומי בינוי-מאחר והוא תוקף פח!). מקווה שעזרתי עומרי
  7. בדוק במשרדי חברת "הדר רוזן" מומחים בתחום כבר המון.........שנים בברכה עומרי
  8. לטורים לא יציבים קיים מספר רב של סיבות, בינהם: מעברי מים בבית המצערת סתומים - מה ש"תופס" את הצ'וק האוטומטי. כמויות גדולות של פיח, רגש וואקום לא תקין, וכמובן הזנחה...וכו'.. נסה כל פעם להתמקד בחלק אחד לבדוק אם הוא תקין, אם כן -נפתרה הבעיה...אם לא תמשיך עד שתמצא. בברכה עומרי
  9. ממליץ לפרק המושבים ובכך להשיג גישה נוחה יותר להלבשת הריפוד.
  10. שלום לכולם כיצד אני מחליף תושבות מנוע בדייהטסו שרייד 99 1.3? האם מספיק להרים (מעט) את המנוע מאזור הקרטר שמן עם ג'ק ואז להחליף את התושבות? התושבות ברכב מאוד נגישות, דבר שאמור להקל על העבודה. אשמח לשמוע את דעתכם. עומרי
  11. ? משהו? אף אחד לא מכיר ספרות מקצועית לדייהטסו?
  12. שלום לכולם כאמור בכותרת אני מחפש כבר המון זמן ספר טכני לטיפולים לדייהטסו שרייד שלי. הרכב שנת 99 ,1.3 ,5 דלתות יש לי את תוכנת אוטודאטה אבל היא לא נותנת לי את מה שאני מחפש. אשמח אם תעזרו לי. עומרי
  13. שלום לאחרונה התחלתי לבנות תיבה לסאב מפיבר. לאחר בניית גב התיבה באוטו (2 שכבות) הוספתי עוד שיכבה לאחר ששתי השכבות הראשונות התיבשו לגמרי (2 ימים לאחר מכן). ולמרות זאת אינני יודע האם זה מספיק? ה"גב" דיי קשה אך בעזרת כוח רב ניתן לכופף אותו מעט במקומות החיצוניים. ובנוסף כמה שכבות מומלץ לעשות על הבד בשביל הסגירה? ובאיזה בד עדיף להשתמש? האם סדין דק וישן מתאים? לתשובתכם אודה , עומרי נ.ב כאשר תהייה לי מצלמה דיג' העלה תמונות.
  14. שלום לכולם! ברצוני לדעת האם כדאי לי לשים פילטר אויר פתוח לדייהטסו שרייד שלי,שנת 99 ,113K 1.3 ? האם זה יתרום לרכב כמו שלי ? (שאלת תם ,מכיוון שאני לא יודע ומבין בדיוק בנושא זה.) משהו יכול בבקשה להסביר לי.... ושאלה נוספת היא: האם קיימים עוד שיפורים שאני יכול ושווה לבצע על אוטו כמו שלי למרות שהוא לא איזה רכב מרוצים או רכב רציני לשיפורים כאלו? (יש אנשים שכאשר אני שואל אותם שאלות אלו הם מסתכלים עלי ולא מבינים מאיפה נחתתי אבל אני אוהב את האוטו שלי מאוד ורוצה לשכלל אותו!) תודה מראש לכל התייחסות! עומרי
  15. צביקה .....שכחתי לשאול האם אתה מכיר ספר....
  16. איציק- יש לי אוטודטה אך היא לא מציגה כמו ספר היינס למשל כיצד מפרקים! צביקה -מקבל את דעתך -כמו כן רב תודות על העצה, אגש למוסך והעדכן! תודה תודה תודה
  17. שלום לכולם! בבעלותי דייהטסו שרייד 99 אוט' 112K ק"מ קניתי את האוטו לא מזמן.... לאחרונה הופיעו לי רעשים כאשר אני מאיץ -בד"כ בהילוכים הנמוכים, את הרעש אני שומע רק בנסיעה (ניסיתי בעמידה אך כלום!) כאשר החלונות פתוחים. לפי דעתי ודעת מבוגרים ממני שמבינים עיניין או שניים זה רעש של פחיות מדוד הפליטה. הוסבר לי שאחת הרשתות או הלוחיות (אין לי מושג איך זה בנוי) משוחררות לפי הנראה. שאלתי הראשונה: היא האם אני יכול לטפל בדבר כזה בבית? יש לי כלים טובים ואני עושה טיפולים ,רצועות,ברקסים וכו....בבית. שאלתי השנייה היא: איך אני משיג ספר תיקונים לרכב הזה? ניסתי בכל האתרים בחו"ל וגם אצל טלמור היבואן בארץ וגם באימיול,קאזה,וכל המקומות האפשריים עד כה , ועדיין לא מצאתי -אבקש את עזרתכם חברי לפורום כדי לפתור סוגיה זו! בתודה מראש עומרי
  18. שלום לכולם! יש לי רכב דייהטסו שרייד 1.3 שנת 99 120K ק"מ -טופל עד היום במוסך מרכזי הוא בבעלותי כ חודש. צריכת הדלק באוטו שלי גבוהה לטעמי --1 ל-10 ק"מ שאלתי היא : כיצד אני מודד בעזרת אמפרמטר את חיישן החמצן כלומר יש לי אמפרמטר אך איני יודע להשתמש בו וכן איני יודע מה התוצאה האמורה להתקבל על צג המכשיר. אשמח אם משהו יסביר לי-לפני שאני מתחיל לרוץ למוסכים. בתודה מראש עומרי
  19. תודה רבה לך יוני... זה מה שרציתי לדעת! תודה תודה ושוב תודה
  20. אני מת"א ובן דוד שלי מאשדוד. אני רק רוצה לדעת כמה פחות או יותר עולה צבע בלבד!!!! לרכב... צא מנקודת הנחה שהגוף של האוטו במצב טוב מאוד ללא מכות! וגם... אם לפי ההצעה שלך ההייתי נגש לפחח אז לא ההייתי שואל את השאלה הזאת בפורום! אני שאלתי שאלה זו כדי לקבל סדר גודל מסויים (שוב בהערכה גסה) לגבי עלות הצביעה בלבד!! אודה למי שיעזור לי ויענה על שאלתי!!!
  21. כמו שרשמתי בהודעה הראשונה אין צורך בפחחות כלל!
  22. שאלנו פחות או יותר,אנו לא מצפים לדעת בדיוק אלא רק הערכה גסה! בכול אופן תודה על ההתייחסות!
  23. שלום לכולם! בן דוד שלי קנה לפני חודש דייהטסו שרייד 1300 גיר רגיל שנת 93 שחורה,יד 1 130K ק"מ. האוטו שמור מאוד מכאנית ופנימית אבל...במשך השנים צבע הרכב דהה ואפילו התקלף- שאלתנו היא כמה יעלה לו צבע שחור חדש?(דרך אגב הגוף נקי ממכות!) והאם זה אפשרי לצבוע אותו בצבע כסף או צבע בהיר אחר? והאם זה אותו מחיר או יותר יקר? נ.ב: לא מדברים על צביעה חאפרית אבל גם לא על צביעה ברמה הכי גבוהה! אודה לכם באם תעזרו לנו! עומרי
  24. חזרתי עם עדכון! החלפתי טרמוסטט אבל זאת לא היתה הבעיה אז המשכתי ופרקתי את הרדיאטור.. הוא היה רקוב לגמרי!!! קניתי חדש משום שלא היה אפשר לתקנו (450 ש"ח) הרקבתי והאוטו נוסע פיקס!!! תודות לכול מי שייעץ ועזר!!!
  25. היי 1)לפי דעתי רעשי נקישות בזמן פניות נובעים מהציריה! 2)אינני מכיר מקום אמין בירושלים... אבל בכל זאת בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...