אהלן חברים הזמנתי את הסקודה אוקטביה vrs והתחלתי לשמוע הרבהתלונות על אנשים שיש להם תקלות באלקטרוניקה והמולטימדיה דבריםממש מוזרים יש כאלה שהחליפו הגה יש כאלה שיש להם בעיות ברמקולים , במסך , נורות שנדלקות סתם ככה .. מישהו יודע על מהמדובר ? אני ממש מפחד לאכול אותה