אהלן צהריים טובים , אני בחששות קצת לגבי הרכב שלי , מדובר בסיאט לאון fr 2019 1.5 קניתי מהחברה באוגוסט 2019 עשה 9,800 ק״מ אני ממש מבסוט עליו אבל מכל הדברים המלחיצים שאנשים אומרים על הגיר זה גורם לי לחשוב אם כדאי לי להפטר ממנו כמה שיותר מהר .. נכון שיש אחריות עד 2023 והכל טוב אבל מה יהיה אחרכך ? עם כל מה שאומרים על הרכב הזה הגיר עלול לההרס כל רגע ולא מתאים לי להוציא הרבה כסף על תיקונים .. אם מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בראש זה יהיה מצויין.