Jump to content

Leonroy1

  • הודעות

    48
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Leonroy1

  1. אהלן .. אני יכול להגיד לך באחריות שמדובר בנוכלים שמנסים להשיג פרטים עלייך לצורך סחיטה נתקלתי בזה המון לא מדובר בהכרח ברכבים , הם מנסים בכל דרך יצירתית אז פשוט תחסום
  2. Leonroy1

    חששות לגבי הסיאט

    צודק מקווה שאצליח לשמור עליהם כמה שיותר הרכב במצב חברה 9,800 קילומטר זה יהיה הזוי אם בקרוב משהו ישתבש בגיר
  3. Leonroy1

    חששות לגבי הסיאט

    כן זה נכון שיש לי זמן להינות ממנו פשוט אני בתסביך שהגיר בעייתי ובתום האחריות הוא יתחיל עם הבעיות ואצטער על זה שלא מכרתי עכשיו והפסדתי ערך עצום ובנוסף עם חור בכיס על החלפת גיר.. יכול להיות שאני ממש קיצוני במחשבה לגבי כל זה וזה נובע מתגובות של אנשים בפורומים שמדברים על הגיר היבש או שזה באמת ככה
  4. אהלן צהריים טובים , אני בחששות קצת לגבי הרכב שלי , מדובר בסיאט לאון fr 2019 1.5 קניתי מהחברה באוגוסט 2019 עשה 9,800 ק״מ אני ממש מבסוט עליו אבל מכל הדברים המלחיצים שאנשים אומרים על הגיר זה גורם לי לחשוב אם כדאי לי להפטר ממנו כמה שיותר מהר .. נכון שיש אחריות עד 2023 והכל טוב אבל מה יהיה אחרכך ? עם כל מה שאומרים על הרכב הזה הגיר עלול לההרס כל רגע ולא מתאים לי להוציא הרבה כסף על תיקונים .. אם מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בראש זה יהיה מצויין.
  5. Leonroy1

    מתי הלאון 2022 תחשף

    אוקי הבנתי.. בעיקרון אני מתכוון לשדרג עוד שנתיים ומעניין אותי מתי יהיה אפשר לראות בחול כבר את העיצוב הבא
  6. אהלן חברים מתי לדעתכם העיצוב של הלאון 2022 יחשף? .. מתיי בדרך כלל זה קורה בערך
  7. אהלן חברים אני לא סגור על זה שזה המקום הנכון לשאול ...אני בחיפושים המון זמן אחרי החישוקים האלו ... הם של קופרה 2016 נדמה לי ..אם יש מישהו שיודע איפה אני יכול להשיג אותם לא משנה לי המחיר אני אשמח לקבל עזרה 🙏🏽
  8. Leonroy1

    זיכוי צ׳מפיון מוטורס

    ברור השאלה היא אם זה הגיוני פשוט כי הרכב 2019
  9. אהלן ברשותי סיאט לאון fr שנת 2019 מהחברה .. קיבלתי הודעה באפליקציה של סיאט שזיכו אותי ב 213 שקלים בנושא הסדר dsg ככל הנראה התביעה היצוגית .. עכשיו מה שמוזר זה למה זיכו אותי ? גם באתר של צ’מפיון יש שם אפשרות לראות מי זכאי ומי לא לפי מספר רכב , הזנתי את מספר הרכב ורשום שהרכב שלי לא כלול בסדרת הרכבים המדוברת ... מדובר בטעות שזיכו אותי ? או שיש משהו מאחורי זה .. חוזר ומדגיש הרכב שלי נקנה מהחברה שנת 2019 ( סוף 2019 אם זה משנה משהו)
  10. מה קורה חברים רציתי לשאול אם אפשרי להרכיב גאנט 19 שבמקור מהחברה מורכב 18 או שצריך צמיגים אחרים מה לגבי טסט וכו? גאנט 18/19 לאון
  11. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    תודה אחי ..אגב הרכב שלך פצצה על הכביש
  12. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    אוסיף ואומר שהגרסא שלי 1.5 אבל שוב אני לא מחפש כח מבחינתי היא יכלה להיות גם 1.0 ללא tsi כל אחד והצרכים שלו לדעתי היא מאוד יפה וכנראה שזה נובע מהעניין שכשיש לך אתה לא מעריך אני מאמין שבעלי מרצדס מרגישים את אותו הדבר כשחולפים על פניהם ריינגרוברים על הכביש ( אף פעם לא מספיק ) ואחרי שקראתי את כל התגובות כאן אני חושב שאשאר עם שלי לפחות עד שאוכל להשתדרג למשהו הרבה יותר משמעותי ..בכל זאת אני לא חושב שאני נוסע על רכב מבייש או משהו
  13. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    למה קניתי ? קודם כל אל תקרא לזה שטות מה שטות ברכב ? .. קניתי אותה כי קראתי עליה המון והתרשמתי מהמראה החיצוני שלה איפה הבעיה פה ? אתה קונה חולצה מכוערת ? לא . חשוב לך שהרכב שמשרת אותך יהיה נאה לך וזה קצת מעבר ל4 גלגלים שלוקחים אותך לכל מקום שאתה צריך בואו לא נתייפייף לכולם חשוב שהרכב שלהם יהיה יפה . ולא קניתי אותה בשביל כח תגיד לי מה אתה ילד ?
  14. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    אני נתקל המון באנשים לרוב צעירים וגם מבוגרים ששואלים אותי על הרכב בגלל שהוא מושך את העין .. גם לי זה משך את העין בהתחלה עכשיו אני פחות רואה את זה כנראה זה מחוסר הערכה שלי כי אני מודע לזה שיש המון אנשים שהיו רוצים רכב כמו שלי ( לא בקטע של שחצנות כן ? זה לא מרצדס חח)מבחינתי אני לא מחפש רכב כדי ללחוץ חזק ברמזור ולהרגיש גברי כי ״ניצחתי״ זה לא מדבר אליי זה אפילו מצחיק אותי אני נטו קניתי את הסיאט בגלל החיצוניות שלה אז כנראה שאני אחסוך טיפה ואשדרג לסופרב סטייל כי המחיר של הספורט ליין פשוט חולני
  15. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    קודם כל תודה לכולם קראתי הכל .. וכן השאלה שלי הייתה לגבי חיצוניות בלבד לשמוע חוות דעת שלכם וזה לא מה שישפיע לי על ההחלטה אני פשוט רוצה לשמוע האם יש כאלה שחושבים כמוני מתוך סקרנות .. אני מרוצה מהלאון בגדול
  16. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    אני שואל מבחינת חוות דעת אישית של טעם אם בעיניי הקוראים הסקאלה מרשימה יותר מהלאון הנוכחית שלי
  17. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    אז זהו שאני לא יודע עד כמה היא מרשימה על הכביש לעומת הלאון
  18. Leonroy1

    לאון / סקאלה

    ההבדל הוא לא עצום אהבתי את הצורה שלה והגג הכמעט שלם פנורמי (לא נפתח) והמושבי באקט הספורטיביים נראה לי מעניינת
  19. ברשותי סיאט לאון fr 2019 מהחברה וחשבתי להחליף לסקודה סקאלה דגם ספורט מה דעתכם ? מבחינה חיצונית
  20. לא יודע אם זה כלכך מתאים לכאן אבל רציתי לשאול אתכם נהגים .. מותר לנהוג לבד ברכב בעיר שלי ? סתם טיול עם עצמי לא להפגש או משהו דומה או שאקבל על זה קנס
  21. אהלן מישהו יודע להגיד לי אם הסקודה סופרב מגיעה עם ה 2 סופיות אגזוזים המרובעים רק ברמת גימור ספורטליין ?
  22. שלום קיבלתי דף לתשלום אגרת רישוי טסט שנתי הרכב שלי חדש ופטור מטסט אני ברוב טיפשותי שכתחתי לשלם את זה כבר איזה חודש שאני נוסע והאגדה לא שולמה .. היום אני צריך לנסוע לאנשהו ורציתי לדעת אם זה בסדר
  23. אהלן יש ברשותי סיאט לאוןfr 1.5 2019 אני לא כלכך מבין בכל הנושא הזה אבל אני רוצה להשיג צליל נחמד + גרגור יפה חשוב לציין שאני לא מעוניין לעשות תוכנה מספיק לי הכוח שלה .. מה אני צריך להרכיב כדי להגיע לדבר הרצוי ?
×
×
  • תוכן חדש...