-
הודעות
124 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Evaluator
-
זוג נורות חדשות של OSRAM תוצרת גרמניה חוקיות לשימוש בכישי ישראל 90% יותר אור על הדרך (!) אלומת האור ארוכה ב - 35 מ' 10% לבן יותר למטה תוכלו לראות השוואה בין OSRAM לבין PHILIPS X-TREME הידוע. OSRAM משמאל. כאן יש תיעוד מפורט של ההשואה בין שני הדגמים. 054-5557525
-
יאפ, זו השאיפה. לא חברת ייעוץ מובילה כמו מקינזי, בתור חברה ראשונה, אבל כן לסלול את הדרך לשם. אז נתנו לי אתגר בשביל הספורט. החידה קשורה לעולם המוטוריקה במובן מסויים. מייד תבינו. חידה - נניח והייתם צריכים לנתח את שוק המוניות בישראל עבור חברה שרוצה לפנות לפלח שוק זה. באילו איזורים נהגי המוניות הרווחיים ביותר, איפה משקיעים ומטפחים יותר את רכבים שלהם, כל כמה זמן או קילומטראז' מחליפים מונית, האם יש באיזור מסויים ריכוז גבוה של מוניות מרצדס וכו' וכו'. התחלתי לדלות מידע מאתר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. שם הצלחתי לגלות שבממוצע כל שנה במהלך העשור האחרון נמסרות כל שנה כ - 2000 מוניות (נראה לי מעט למען האמת) כשמתוכן כ - 25% מוניות מרצדס (גם נראה לי תמוה. לדעתי יותר), הגיל הממוצע הוא 2.5 שנים, וזהו. איך אוכל לדעת איפה נהגי המוניות הרווחיים ביותר? נהגי מוניות בנתב"ג שמרוויחים המון מכל נסיעה אבל לא מעט זמן הם חונים ומחכים ללקוח, או נהגי מוניות בת"א או ירושלים שאמנם יש במונית שלהם תפוסה גבוהה יותר, אבל הרווח מכל נסיעה קטן יותר והבלאי הגבוה וצריכת הדלק בעקבות הנסיעות בעיר נוגסות להם ברווחים, ומי מטפח יותר ברכב ויהיה מוכן להשקיע בו יותר? מקווה שתוכלו לתת כיוונים. יום מצויין.
-
המנוע עושה רושם של עובד (לפי הרעשים) אבל השמשה לא עולה. הבנתי שזה נפוץ לגולף מהשנים האלה. אוכל ללכת מחר למוסך, אבל רציתי לדעת למה לצפות מבחינת עלות החלקים והעבודה, ולהגיע מוכן להצעת מחיר שלהם.
-
אתמול הלכתי למשרד הרישוי שבדיזיין סנטר בבני ברק. השומר נתן לי מספר 1046. הצצתי בלוח וראיתי שהמספר הנוכחי הוא 687. כמובן שמייד עזבתי... האם הציבו עוד מכונות אוטומטיות מלבד זו שבקניון הזהב בראשון?
-
OK הדונגל אצלי. עשיתי היכרות בין הדונגל למחשב ולנוקיה, אבל התאכזבתי כשגיליתי שאני אמור להשתמש באייקון מתוך ה - tray של הויסטה כדי לתקשר עם הפלאפון. נפתח לי דיאלוג ואני צריך לבחור אפשרות שליחה או קבלה של קובץ. ציפיתי למשהו נוח יותר כמו ה - windows explorer שאוכל לדפדף בין הקבצים במכשיר ופשוט לגרור קבצים. יש פיתרון בצורת תוכנה שמתקינים? מה זה העדכון הזה של ה- PC SUITE?
-
אהלן, הערב הסבו את תשומת ליבי לפנס שלא עבד. בדקתי חיווט והכל נראה על פניו במקום. זו התקנה מקומית של קסנון (כלומר לא מקורי) ואין לי מושג אם זו הנורה שנשרפה או הבאלאסט שהחזיר נשמתו לבורא. יבוא קסנון לא חוק יותר כידוע. מה עושים כדי לתקן את זה במינימום מעורבות זמן ומינימום השקעה כספית?
-
ביום שישי הקרוב אני מסיים את תקופת השלילה. אוכל לקבל את הרשיון ביום ראשון, וסניף משרד הרישוי הקרוב ביותר לרעננה הוא בבני ברק. האם להצטייד בשק"ש? במידה ויש תור עצום, כבר אגיע לראשון או לחולון לעמדות האוטומטיות. מבקש את עצתכם.
-
ראיתי - מרתיע! כרגע אני בשלילה (מהירות) ופעילות היח"צ שהם עושים בטלוויזיה אכן משרתת את את המטרה של הפחתת המהירות - אני אכן אנהג לאט יותר מחשש שמא אתפס נוהג מהר. השאלה היא האם זה יפחית את מספר התאונות, הנפגעים וחומרת הפגיעות וכו'. כבר דנו בזה... מה שלא הוגן לדעתי, ומישהו בכתבה ציין את זה, היא האכיפה בקטעי כביש פתוחים לחלוטין, שלא נרשמו שם תאונות בעקבות מהירות מופרזת. למה להציב שם מצלמות, ולא בקטעי כביש שסטטיסטית היו בהם יותר נפגעים?! אם יציבו 300 מצלמות כמתוכנן, לדעתי לא רחוק היום בו נמצא יותר ויותר נהגים בישראל בלי רישיון וכפועל יוצא מכך - בלי פרנסה, שכל עוולם היה למהר לחתונה/פגישה/הביתה למשפחה, והם חצו בכמה קמ"ש את המהירות המותרת בקטע כביש פתוח, מבלי לסכן אף אחד. חלם!
-
אולי יש לה ישבנים לוהטים והאינטרס שלו הוא בכלל לא כלכלי לא פעם שמעתי את הפילוסופיה שאומרת שכל דבר סביבנו מונע ע"י אינטרסים. זה באמת נושא לדיון פילוסופי מעמיק. בתור חברה/עסק, אין ספק שטבעוף רוצה לשמר לקוחות, לגייס עוד לקוחות, למקסם רווחים להימנע מתביעות וכו'. ברור. כל עסק קם למטרה זו בדיוק. אין כאן חדש. אפשר לתייג את זה כאינטרס כמובן, והוא לגיטימי. אני בכל מקרה ראיתי בעין יפה את המהלך הזה. במונחים שלך: היה להם "אינטרס" לשמור על לקוח מרוצה. לאו דווקא "אינטרס" במובן המגעיל חג שמח.
-
אוף טופיק - עוף קוקפיט לפני כ - 3 שבועות קניתי עוף של טבעוף, ללא אנטיביוטיקה. יום לאחר מכן גיליתי שטבעוף הורידה אותו מהמדפים בגלל בעיה בהובלה שהובילה לריח רע. התקשרתי לשירות לקוחות, הם שאלו מה הברקוד והיכן נרכש. סיפקתי להם אינפורמציה והם אמרו שישלחו לי זיכוי. אתמול הגיעו תווי קנייה על סך 80 ש"ח ומכתב התנצלות. אני שלימתי על העוף 35 ש"ח. אפשר להגיד הרבה דברים כאן, כמו שהיה פה תרגיל ביחסי ציבור, או שטבעוף (או זוגלובק, הבעלים החדשים) תמיד מפשלים ומורידים מהמדפים ועוד הכפשות. אני דווקא מאמין שהנזק הכלכלי הישיר של הודעה לעיתונות כזו, הורדה מהמדפים, פיצוי לקוחות והכי חשוב - פגיעה בתדמית, מבטלים את האפשרות שזה תרגיל יח"צ. העובדה שההודעה לעיתונות היתה צנועה יחסית מחזקת את זה. לדעתי דווקא בחברות אחרות מצניעים ומכסת"חים בעיות מהסוג הזה, אלא אם כן הבעיה מאד חריפה. בכל אופן אני התרשמתי לטובה והרגשתי צורך להשקיע 2 דקות מזמני ולתת כאן מילה טובה עליהם. לשיפוטכם.
-
האם ישנה אפשרות למחוק הודעה, או ת'רד שלם שאני יצרתי ואין בה הודעות מגולשים אחרים מלבדי (מודעת מכירה)?
-
שואל עבור חבר בלי גישה למחשב: גרנד צ'ירוקי מודל 94, מנוע 5.2, נשרף קלות בעבר כל החלקים שנפגעו בדליקה הוחלפו ובכל זאת, המנוע מתחמם. הותקנו 3 ונטות שלא פתרו את בעיית ההתחממות. הוא שלל את האפשרות של סתימה ברדיאטור כיוון שהוחלף בחדש (גם משאבה). לטענתו ייתכן ומדובר בחוסר/עודף דלק, ומחר ירכוש ווסת לחץ שלק. האם יש עוד כיוונים לבדיקה ואיתור מקור הבעיה?
-
אולי נשים דיקטים מעל פסי הדריכה או חומר קשיח ושטוח אחר, כך שיפזר את משקל הרכב, או במידה ומדובר בשדות מגנטים אפשר לשבש את זה נמצא פתרון יצירתי. 110 קמ"ש בכביש מהיר ופתוח זה פאשיזם!
-
משבש לייזר פרו פארק - Laser Pro Park - לייזר פרוטקטור
Evaluator פרסם הודעה בנושא של Evaluator בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
למי שטרם הכיר - GuysOfLidar. המבחן השוואתי המקיף ביותר בתחום ההגנות מול אמצעי אכיפת המהירות, וכנראה בין הבודדים שעדיין נשאר אובייקטיבי. במבחן הזה, הלייזר פרו פארק הגיע למקום השני, אחרי ה - Laser Interceptor שעולה בערך פי 3 ממנו ולאחרונה נמצאו בו לא מעט ליקויים. לסיכום, ה - Laser Pro Park נותן את התמורה הטובה ביותר לכספיכם. 054-5557525 -
מזל שיש גוגל! אם אתם זוכרים, במרץ השנה יצאה הודעה לעיתונות בנושא המכרז בו זכתה מל"מ-תים. אחד מנושאי התפקיד בארגון הזה כיבד אותנו בהשתתפותו בדיון (והקפיד לכנות אותנו "מכובדי"). שם המשתמש שלו "xy2050" והוא הוכרז רשמית כ - "עוין הפורום" מי מתנדב לקרוא לו שיחזור וינדב קצת פרטים? הנה הת'רד המיתולוגי. אני מציע לכם לחזור ולרפרף בהודעות שלו.
-
כביש 4, ליד קריית אריה (בין בר אילן למורשה), לכיוון צפון.
-
עוד תמונות
-
"באתי - ראיתי - נדלקתי" על דגמים כאלה. 1) איפה מומלץ לרכוש כאלו? אני יודע שיש לא מעט חברים כאן שזה תחביב שלהם. ממה שראיתי autoart איכותיים מאד 2) מה המיסוי, במידה והדגם המיובא עולה יותר מ - 50$? רק מע"מ? יש מס קניה?
-
ה - Laser Pro Park (בקיצור: LPP) עושה שימוש בטכנולוגיית דיודת לייזר מתקדמת (במותגים אחרים - דיודת LED), דבר המקנה לו יתרון משמעותי בטווח הקליטה והכיסוי. המערכת מסופקת עם חיישן לייזר בודד אותו ניתן לעגן בחזית או בירכתי הרכב. חיבור חיישני לייזר נוספים אפשרי דרך קופסת הבקר. ה - LPP עושה שימוש בתדר לייזר אשר מוגדר כתדר ברישיון חופשי. יצרניות רכב, כגון ניסאן, משתמשות בתדר זה במערכת בקרת השיוט המשלבת דיודת לייזר לאומדן המרחק מקדמת הרכב למכשול הקרוב וביטול מערכת בקרת השיוט במקרה שהמרחק קצר מידיי. ממל"ז (מד מהירות לייזר משטרתי) משתמש באותו תדר למדידת מהירות רכבים. המערכת חוקית לשימוש בישראל! על מנת להימנע מהפרעה למערכות מבוססות לייזר אחרות, ה - LPP תוכנן להתריע בפני הנהג במידה וקיימת אפשרות להפרעה ולבצע כיבוי עצמי לאחר מכן. יתרון נוסף של ה - LPP היא יכולת העדכון והשדרוג דרך שקע ה - USB שבבקר במערכת - המערכת פתוחה לעדכוני תוכנה! בנוסף המערכת ניתנת להגדרה אישית - בחירה בין 4 רמות רגישות החיישן, כיבוי אוטומטי פעיל/כבוי, מצב שמע, מצב אתחול ועוד. ה - LPP מיוצר במעבדות Laser Protector בבריטניה, וזוכה בתואר מערכת הגנת הלייזר בעלת שיעור הגידול במכירות הגבוה ביותר בעולם. גם בישראל ה - LPP זכה לשבחים ובציון 10 (הגבוה ביותר) במבחן אוביקטיבי השוואתי (www.speedtraps.co.il > אמצעי הגנה > אמצעי לייזר > מבחני אמצעי לייזר). המכשיר חדש לחלוטין. מבקש הרבה פחות מהמחיר הנמוך בזאפ או מהמחיר המומלץ ע"י היבואן בארץ. לפרטים נוספים: 054-555-7525
-
למכירה גריל רשת / כוורת ממתכת מצופה לבורה. נרכש בחו"ל (המחיר שם לא כולל עלויות משלוח ומיסים...), הובא לארץ וטרם הורכב - עדיין חדש בקרטון. הגריל של חברת FK ותוצרת גרמניה. 350 ש"ח. 054-555-7525
-
למכירה: ידיות פתיחה (אפשר גם ידית אחת) לסיאט איביזה / קורדובה מהשנים 1999-2002. הידיות המקוריות של היצרן נוטות להיסדק ולהישבר ובסופו של דבר, צידה הפנימי של הדלת שלכם תיראה כך (קרדיט לאלירן על הצילום): המחיר בצ'מפיון לידיות כאלה שתשיברנה שוב בשלב מסויים בחייהן הוא 710 ש"ח לפני מע"מ. גם אני סבלתי מאותה בעיה ולא הייתי מוכן לקנות את אותן ידיות בדיוק (שתישברנה שוב) במחיר מופקע. אז מצאתי ידיות חזקות ועמידות יותר (יציקה) בחצי מחיר: * למען הסר ספק - מדובר בידיות מתכת, לא בפלסטיקה מסביב. לחידוש הפלסטיקה יש את הפרויקט הבא שביצעתי על סמך מדריך שמצאתי. לא אני צילמתי את התמונות: הסירו את החלק העליון של הפאנל בעזרת מברג שטוח ברגע שיש מספיק מרווח להכניס את האצבעות () אפשר למשוך את הפאנל בצעו שוב את התהליך שתואר לעיל על הפאנל התחתון. הפעם יש להיות עדינים יותר הוציאו את הקונקטור בעזרת השחלת מברג שטוח כמתואר בתמונה כעת יש לנקות את הפאנל משומנים ואז להתחיל בעבודת השיוף המתישה. יש להמשיך עד שהפאנל חלק לחלוטין (זה עלול לארוך שעתיים. הישמרו מיבלות). חשוב לזכור שככל שתקיעו כאן יותר מאמץ, כך התוצאה תהיה טובה יותר. העבירו מטלית לחה וחמה בסיום השיוף. ריכשו ספריי צבע שחור מאט והעבירו מספר שכבות. החזירו את הקונקטור החזירו את הפאנל התחתון למקום התוצאה הסופית לסיכום: זו מודעת מכירה, לא פרויקט הפריט: זוג ידיות מתכת חדשות, חזקות ועמידות. הרכב: סיאט איביזה קורדובה 1999-2002. טלפון: 054-5557525 (אפשר גם בהודעה פרטית) השאר: השאר זה סתם פרויקט שתוכלו לעשות.
