Jump to content

cohen motor 377

  • הודעות

    903
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב
  • איזה רכב יש לך?
    יונדאי i10
  • תחביבים
    בנייה, עיצוב, ספורט ימי, לעזור לאחרים, ועוד..
  • מקצוע
    אברך כולל ברוך ה'.

צפיות אחרונות בפרופיל

3,969 צפו בפרופיל

הנקודות של cohen motor 377

משקיען

משקיען (5/14)

405

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. סוזוקי SX4, את האמת, רוב אלו שראיתי שנהגו עליה היו רוסים, והם לא פראיירים. אין לי הכרות אישית איתו, אבל שמעתי עליו שבחים. זה גם אופציה טובה בשביל זוג מבוגר בגלל שהוא גבוה מפרייבט רגיל כך שיהיה להם נוח יותר. גם הקרוסובר יכול להיות בתקציב. טויוטה קורולה גם אחלה אופציה, רכב מוכר ואמין. מזדה 3 אופציה גם טובה, רק פחות חסכוני אם זה לא משנה להם. יונדאי i30, i25 גם טובות ואפשר למצוא בתקציב.
  2. אם אני זוכר נכון זו גרסת RF. רודסטר גג חשמלי
  3. תודה רבה. רעיון מגניב. זה שומר הסרטות?
  4. צודק. אני חושב על זה, כי אני כבר לא מתקרב לשבילי אופניים. כשקניתי את הקורקינט שבוע לאחר מכן נולד לי בן ברוך ה', ובשביל שלא יבהיל אותו כשמתקשרים אליי, שמתי אותו על מצב רטט מאז ועד היום, ככה שאני אפילו לא יודע כשמתקשרים אלי כשאני על הסקוטר. רעיון לגבי הפניות.🧐 חשבתי על זה לאחר המקרה הנ"ל עם הנער. אבל יותר בשביל שיהיה לי תיעודים. איזה מצלמה הרכבת? ואיך? אני אשמח לשמוע.
  5. היה צפוי. המכה שלך זו לא מכה שמושכים עם פומפה זה קצת יותר רציני לכן כתבנו לך שעדיף שלא תגע כדי שלא תזיק יותר.
  6. חיובי. יש שם כל מני הצללות כאלו, אבל בכלל לא מושך ללכת שם. זה קטע קצר מאד.
  7. הכוונה הייתה שהתואר "ג'יפ" על חברת "ג'יפ" זה לא עוד טרלול. כשמו כן הוא. וזה מה שהם גם מראים לך בסרטון, שאפילו החשמלי שלהם נותן בראש(בשטח).
  8. זה נכון מאד. כי יש פה המון נוער (יותר נכון הם עדיין בשלב שלפני הנערות) שרוכב על כלים שמגיעים למהירויות שלרכב אסור לנסוע בהם בתוך העיר, והם נוסעים כמו מטורפים ועוד בלי קסדה. וכלום. שום אכיפה. ואני ראיתי איך זה קורה גם מול ניידות משטרה, ועוד כשהם בווילי. כשאני ואשתי עושים הליכות בפארק בערב עם העגלה של התינוק, חותכים אותנו כאלו ילדים עם הכלים האלו, וכמה פעמים הם פשוט היו צמודים אלינו שכמעט הם התנגשו בנו או בעגלה של התינוק. מפחיד. את המקטע הזה הצרו משני נתיבים לכל כיוון לנתיב אחד, כדי שיהיה מעין שדרה כזו להולכי רגל. יש כמה שעות ביום שבגלל זה הכביש הזה פקוק מאד וזה משליך גם עומסי תנועה על דרך השלום ועליית הנוער. למען האמת יצא לי פעמים בודדות לראות אנשים על השדרה הזו, ביום ובערב.
  9. אני שוב חוזר, כי כנראה לפני שמגיבים לא קוראים את התגובות הקודמות. לגבי הדוח בכלל לא התלוננתי ולא הייתה לי תלונה על כך. ואני גם לא נוסע על מדרכות בכלל! רק בקטע הזה שקיבלתי את הדוח. ציפיתי, מצפה, ואצפה. אבל כמו שכתבת גם ברכב אותו דבר, והנה, זה קרה, באופן מפתיע. ואני שוב חוזר זה לא היה בקרבת תחנת האוטובוס! בהשתלבויות של השביל עם תחנות אני רוב הפעמים לא רק שמאט אלא גם עוצר לחלוטין. זה קורה לי גם בכביש שאני רואה מבוגר או מבוגרת במעבר חצייה ולא עוצרים להם. פעם אחת היה לי כזה מקרה וכשאני הגעתי עצרתי את התנועה כדי שהגברת תעבור וכמעט קיבלתי קסדה לראש מאופנוען כי עצרתי אותו. כשקניתי את הקורקינט, המוכר שאל אותי אם אני רוצה שהוא יפתח לי את המהירות, אמרתי לו שהמהירות שיש מספיקה לי והיא מצוינת. היו כמה נערים ערס'ים בחנות שצחקו עלי. את האמת שבאיזור שקיבלתי את הדוח, אני עובר כל יום, וכל יום אני אומר "אני אשלח מכתב לעירייה שישימו פה שלט או במפר או משהו" ככה במשך כמה חודשים ופשוט לא יוצא לי לעשות את זה.
  10. לא הייתה לי טענה על הדוח, אני מבכים לגמרי שרכיבה על מדרכה היא סכנה. צפיתי ובכל זאת זה קרה, ואפילו שהאטתי בלחיצה על הברקסים. כמו שכבר כתבתי, זה היה פתאומי לחלוטין והמהירות שאני נוסע בפרט בכזה מקום לא מהירה בכלל ואפילו מתחת למהירות שהחוק מתיר (25 קמש אאל"ט). הגיוני מאד.
  11. אם אתה מתכוון ללכת על תיקון הpdr עדיף לך לא לנסות כלום תשאיר את העבודה למומחה
  12. זה טיפ חשוב בכללי כי צפציפי איפה שאני רוכב זה חד סתרי כמו הכביש כאילו כמו ברכב ולא פעם ולא פעמים שועט מולי רוכב קורקינט או אופניים שזה אומר "נוסע בנגדי" כאילו.
  13. אני רואה ששכחתי לכתוב, אני התחלתי בלימה ברגע הראשון שראיתי אותו! לא משנה מה וכמה ואיך אני תמיד עם אצבעות על הברקסים. המרחק בין התחנה למקרה היה די רחוק, לכן הוא רץ, כדי להספיק, אם זה היה קרוב הוא לא היה רץ. זה מה שעשיתי רק מבחינה טכנית זמן התגובה וזמן העצירה בפרט בקורקינט הוא ארוך מאופניים או כל כלי אחר. ועוד משהו ששכחתי לכתוב, הוא יצא מפתח הבניין וכנראה ראה את האוטובוס שלו בקרבתו ואז הוא פתח בריצה ישירות לשביל בצורה אלכסונית בגלל זה זמן התגובה היה ארוך כי הוא הפתיע אותי. לפני תחנות אוטובוס אני תמיד מהאט את נסיעתי גם מבחינה מוסרית וגם מבחינה טכנית.... ! את זה אני עושה מעל עשור כמו שכתבתי כשהם היו חדשים אני הייתי בין הראשונים עם אופניים חשמליים וכמו שכתבתי לא היה את כל העצבים על הדבר הזה בכביש גם את זה אני עושה, הקורקינט שלי מוגבלת. אבל בכל זאת תודה על הארות וההערות. השביל אופניים שם הוא לא על מדרכה הוא על הכביש. יש הפרשי גובה בין השביל למדרכה. זה שאני צופר זה לא כדי להתבריין ולהפחיד, אלא להזהיר ולהודיע על כך שאני באיזור (ותאמין לי שזה מנע מלא מקרים) וזה גם לא אומר שאני צופר וממשיך לנסוע אלה אני גם עוצר ומהאט את נסיעתי. החיפוש האשמות שיש בתגובות הוא לא כל כך מעניין, כי אתם לא נמצאים איתי בזמן הרכיבה ולא רואים את אופן רכיבתי. וגם לא התכוונתי שתמצאו מי אשם בכל העניין. הקטע של השרשור הוא שאלה כיצד אתם רוכבים (למי שרוכב) ומתנהלים בדרך?!
  14. אם הייתי נוסע מנקודה א' לב' ומ ב' לא' הייתי מסכים איתך אבל לא כך הדרך שלי יש לי איזה חמש או שש נקודות מהבוקר עד הצהריים אני מלווה ילדים עם מוגבלויות במונית כך שאני חייב להיות נייד ולא עם רכב/אופנוע ואפילו לא אופניים כי צריך משהו שמתקפל לקטן ככל האפשר כשהתחלתי בחודש הראשון הייתי בתחבצ וזה היה כמעט בלתי אפשרי לא הבנתי איך כל המלווים עושים את זה לא חשבתי על האופצייה של קורקינט עד שראיתי שזה מה שכל מלווה נורמלי עושה בחורף בימים גשומים או כשהכביש רטוב אני לא עולה על קורקינט רק תחבצ ואין סיוט מזה והייתי מאחר גם כשהייתי יוצא מןקדם בארבעים דקות מהמיקום שלי לאיפה שאני צריך בגבעתיים צריך שניים או שלושה אוטובוסים הלוך וחזור למרות שאלו ערים צמודות
  15. ללכת ברגל לא אפשרי. אני לא טלך ברגל מתל אביב לגבעתיים כל בוקר וצהריים. אוטובוס? תחב"צ? כנראה שלא ניסת את זה. או שאתה לא מודע. תל אביב-גבעתיים, גבעתיים-תל אביב בתחב"צ=שעה וחצי ביום יום, יום ששי כמעט שעתיים. קורקינט-15 דק' בנסיעה רגוע. במצב שלי אני לא יכול להיות תלוי בתחב"צ.
×
×
  • תוכן חדש...