שלו'
פוקוס 2008, קפיצות של המנוע, מורגש יטתר בתחילת נסיעה, טורים לא יציבים.
טופל לפי הסדר הזה נעשה ניקוי בית מצערת, הוחלף חוטי הצתה, נדלק נורת מנוע, בחיבור למחשב כותב צילינדר 1. ואז הוחלף כוהל פלגים. ועדיין הבעיה קיימת וגם אחרי איפוס.
איך יכול להיות צילינדר תקול כשהכל הוחלף.
תודה לעונים.