שלום ובוקר טוב לכולם.
כמו שכתבתי בכותרת, אני מחפש רכב קטן\בינוני ידני בתקציב של 30~ אלף.
נכון לעכשיו, אין ילדים ולא מתכון להיות מונית.
רוב הזמן הולך לנהוג לבד או עם עוד בנאדם אחד איתי.
רוב הזמן זה נהיגה בעיר (באר שבע אם זה רלוונטי) ובערך פעם בשבוע נסיעה לתל אביב ובחזרה.
אני בחור גבוהה (1.90 ומשהו)
נכון לעכשיו אני (אחד שלא ממש מבין ברכבים) מתלבט בין סוזוקי סויפט לבין סקודה פאביה... רציתי לשאול: מה יותר משתלם?
תודה.