Jump to content

luckimonster

  • פרסום הודעות

    21
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

2 נייטרלי

אודות luckimonster

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הלבן זה פורדסון 1926 צמיגים מקוריים עדיין הלוחית זה מספר פטנט. הפרמר זה מנוע דיזל משולב בנזין. ההחלפה נעשית באמצעות ידית שזולטת על הראש מנוע ומורידה אותו. יש עוד הרבה בתכום דיזל 2 פעימות ועוד Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  2. שייך לקרוב משפחה שלי עם עוד הרבה אחרים כולל וולוו פורדסון ועוד Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  3. לגמרי Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  4. זוכרים אותנו אז ככה הפיאט היום עם 130668 קילומטר. עשינו איתה מיום הקנייה כ8000 קילו הרכב רענן כמו שהגיע אלינו למעט קצת נגיעות מפותחי דלתות לא זהירים. היו השנה קצת ריג'קטים כמו קוייל של צילינדר 4 שהוחלף טלסקופים של הדלת האחורית ובולמיי זעזועים קידמיים ומשולשים. היום יצאנו לעבודה בשלג והפיטק'ה צלחה את זה כמו לנד קרוזר רק עם המון כיף. ביטלתי את הasr ופשוט התמכרתי לנסיעה. נועה הבת שלי כבר סופרת את החודשים לקראת תחילת שיעורי הנהיגה וככל הנראה אני או שארכוש אבארט או ג'ימיני חדש ( נכון שתיי כלי רכב שונים בתכלית). בקיצור נעדכן בעוד שנה. system x אחלה אוטו Sent from my Redmi Note 9 Pro using T
  5. חבובה עברה את ה122,000 קילומטר. נכון לרגע זה 0 תקלות. ישנה רעידה קלה בהגה מעל 120 אני מניח שזה צמיג או איזון. בשל חוסר זמן עדיין לא סידרתי את נושא הסימן תקלה של הנורה. הרכב עבד על ציר עכו ירושלים ובאר שבע והפגין צריכתצדלק של כ17 קילומטר לליטר בנהיגה משתנה ( לפעמים מאומצת ). אין נזילות משום סוג. דברים שקצת מעצבנים: אני אוהב לשבת רחוק מההגה אבל אז המצמד אינו נלחץ עד הסוף אז הפשרה שן אחת קדימה במושב על חשבון המרחב. הגיר לפעמים מסרב להשתלב לחמישי או שישי אני מאמין שזה כיוון או אולי תושבת גיר או החלפת תותב. זה קורה לעיתים רחוקות ולא ממש מהווה בעייה אבל אני מני
  6. ניסוי ותהיה. טיפול הבא נחזיר אותו. Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
  7. טיפול 120 ליתר דיוק 119550 אבל מה זה משנה. למרבה הפלא חבובה ( השם הוחלף מפיפי לחבובה) עושה יותר קילומטרים מהצפוי. בבית הילדים מתלוננים שאני יותר אוהב אותה מהם. מקנאים במתנות שהיא מקבלת וכך גם החברים שאיתם אני רוכב. הgtr1400 שלי שוכב בחניה ולמעט סיבובי שבת הוא כמעט ולא זז. ובכן לטיפול. את חבובה הפקדתי בידיו האמונות של צביקה ממוסך אור-צת בעצמו חובב לנצ'יה ולהערכתי גם חבר בפורום זה. הבחור נתבקש לעבור על הכל ולעשות לחבובה כראות עיניו. הוחלפו שמן פילטר שמן ופילטר אוויר. חבובה נשמה אוויר דרך פילטר פתוח inbox וכאמור השתלנו פילטר רגיל. בגדול ההבדלים באים לידיי ב
  8. רק שם את זה פה כדי להזכיר שזה הדור הראשון מהימים בהם gti היה כינוי לספורטיבית ואדום עדיין לא היה צבע נשי למכונית. Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
  9. חכה להדרסים ששלחת לי. Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
  10. שבוע עמוס עבר על הפיפי. הוחלפו 2 הפנסים של אור הדרך לזוג ללא קטרקט מה שנתן לפיאט מראה מהודר ומחודש. לצערי נורת התקלה עדיין מופיעה ולמרות שניסיתי לעשות איפוס למחשב דרך ניתוק המצבר. אני אתארגן על מחשב דיאגנוסטיקה ויעזר בחברים עד שארכוש אחד. דבר נוסף שגיליתי אחרי פירוק הטמבון שפנס האור הגבוה ניתק מהפגוש בחלקו הפנימי אז ניקינו וביצענו הדבקה מחדש למקום. את הרכב הרמתי על ליפט וחשבתי שהפיאט מקולקלת לא מצאתי נזילות משום סוג נחמד. יצאנו ליהוד למפגש מועדון פיאט ואלפא. האמת שהרבה פיאט לא ראיתי למעט טיפו שניכר היה שהיא משודרגת 2 קופה ועוד כמה ספסימנטים ובכל זאת היו לא מעט כלי רכב א
  11. תודה האם זה שינה וכמובן האם הרגשת ירידה בעוצמת הקירור או שזה פשוט מזגן חלש? Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
  12. פיפי זה השם שהרכב קיבל/ה. היום יצאנו לחברים בקציר. כמובן שוויתרנו על ההיברידית המשפחתית והחלטנו לבחון את פיפי על הבין עירוני. הירידות מירושלים בהחלט מהנות אך רמת הדציבלים מבשרת שכביש שש לא ממש מרחב המחייה שלה. אומנם אנו רצים מעל קצב התנועה אך מסתבר שפיפי מתאימה לכבישי הכפר הפתלתלים ובקרוב נבדוק מה יש לה להציע על נס הרים. אני חייב לציין שהיא נהדרת בפיתולים מדוייקת מאוד ואם להודות באמת לא חשתי בזווית גילגול מוגזמת כפי שציינו בחלק מהמבחנים שקראתי או צפיתי ( אחדים על האבארט). ייתכן שמאברט מצפים ליותר אבל הפיפי בהחלט נותנת הנאה. בחזור הרכב סחב יפה אבל הצריך עבודה עם
  13. יישור קו. התחלתי במה שהפריע לי בעין. הרמתי את הפנל של המתגים והוחלפו שם זוג נורות. הניתוח עבר בהצלחה ללא חתכות פלסטיק ביד . משם עברתי למרזבים של המיים. מנסיון שלי אף אחד לא מנקה אותם וללא יוצא דופן גם ברכב הזה. כאמור אחד היה סתום השני היה בסדר. בהמשך יוחלפו הפנסים הקדמיים ותושבת בית מנורה ( נקנה שרינק ופן תעשייתי). צפוי ביקור אצל צביקה במוסך לצורך טיפול ( שמנים נוזל קירור נוזל בלמים וכו' ). Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...