Jump to content

omerkot

  • הודעות

    518
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של omerkot

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

126

מוניטין

  1. אם זה שיקול אז כדאי שתבדוק את זה במחשבון של הפול. למיטב ידיעתי הביטוח שינה את הפרמטרים לפני כמה חודשים והקטע הזה כבר לא תופס.
  2. לא יצא לי אבל אני לא בטוח שהוא עדיף על האנפילד כי הם לא מוכרים כמעט כלום (אין שוק, מוסכים לא יודעים לעבוד עליהם, יבואן קטן מאוד)
  3. 1. מעולם לא הפריע לי הקטע של הידני... זה פרקטי מאוד אלא אם יש לך בעיות קואורדינציה. 2. הם פשוטים, נחשבים די אמינים וחסכוניים בדלק. מרווח הטיפולים נמוך (כל 5000 ק״מ) אבל הטיפולים לא צריכים להיות יקרים יחסית (הכל יחסית...). קיבלתי האנטר 350 בתור אופנוע חלופי לכמה שעות בזמן ששלי היה בטיפול והוא אופנוע חביב מאוד לעיר אבל המנוע מקורר אוויר ואין לו כח למעלה. יחסית לקטנוע 125, אתה כנראה תרגיש את המומנט בסל״ד נמוך אבל אל תצפה לשבור איתו שיאי מהירות. אם אתה אוהב אותם בגלל הסטייל אז אחלה אבל אם אתה משדרג רשיון בשביל להרגיש קצת יותר אופנוע אז זה לא הכלי והייתי פוזל לאיזה svartpilen 401 (סטייל דומה אבל הרבה יותר אופנוע... גם כן מיוצר בהודו...)
  4. לא https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/eci.14008 אגב, איך אתה עם פורום קהלת?
  5. "תמותה כפולה" 🙈🙉🙊
  6. כשהתחילו למכור את הcfmoto הזה הוא קפץ לי לעין ומה שהכי הפריע לי בו היה המשקל היחסית כבד. זה לא מהותי אם אתה אדם לא קטן ועל פניו זו יכולה להיות קניה מעניינת (אם רלוונטי אז תבקש מהמוכר תמונות מהצד השני של האופנוע, כי הוא רושם שיש לו שריטה והוא משום מה לא מצרף תמונות... מצב טוב שהאופנוע עבר החלקה). רכיבת מבחן זה בחינם אבל... אם אתה בחור צעיר אז אין שום סיכוי שהם יסכימו לתת לך ובאופן אישי, אם אתה ירוק לחלוטין ואין לך שום נסיון רכיבה מעבר ללימוד אז אני לא יודע כמה זה חכם... אתה תתרכז בלא ליפול, אם תפול אז תצטרך לשלם להם על הנזק וממילא אין לך שום נסיון קודם ככה שאתה לא תפיק מהנסיעה הזו יותר מדי. מספיק ללכת לאולם תצוגה שלהם ופשוט לשבת על הכלי בשביל לראות שהוא מתאים ונוח לך (רק לפני שאתה מגיע תברר איתם מראש שיש להם כזה להראות לך).
  7. 1. כל יבואני האופנועים מחזיקים מחלקות טרייד אין למשומשים ויש גם סוחרי משומשים (כמו כל דבר שקשור בעולם הזה, אתה תמצא אותם בעיקר באיזור שוקן בדרום תל אביב). האופציה הראשונה סבירה. מהשניה צריך להזהר. 2. כל אופנוע/קטנוע עם מנוע 250 סמ״ק ומעלה יכול להתאים פוטנציאלית. זה לא חייב להיות קטנוע מנהלים (שם קוד לקטנועים גדולים, יקרים ומשוכללים יחסית כמו tmax או xadv). 3. הסכום נמוך מדי. אתה בטוח תמצא משהו אבל די בטוח שזו תהיה נבלה.
  8. נשמע כמו קבל מקולקל. זה משהו שחשמלאי יכול לסדר.
  9. אבל לא ענית אם הוא ירד מהדוכן...
  10. מתוך סקרנות, גרמת לו לרדת מהדוכן אחרי שניהלת איתו שיחה? אקטיוויזם פוליטי מונע יעדים. הוא לא נותן לעובדות להפריע לו. התייחסתי לאנטישמיות וככלל, הממסד הוא לא אנטישמי, או לפחות דואג מאוד להצניע אותה. ביחס לישראל, אין בהכרח סתירה בין הדברים. כמו שיש מגדרים אלטרנטיבים למען חמאס, יש גם אנטישמים למען ישראל. עניין של קואליציות משונות וסדרי עדיפויות פוליטיים.
  11. זה לא עניין של ״הסברה״. העמדה הישראלית ברורה ומוכרת, בטח ובטח בכלי התקשורת. אתה גם יכול למצוא שורה ארוכה של כלי תקשורת פרו ישראליים, דוגמת סקיי ניוז האוסטרלי שמובא כאן (בניגוד לסקיי ניוז האנגלי), פוקס ניוז האמריקאי (https://www.foxnews.com/category/world/world-regions/israel), הטלגרף הבריטי (https://www.telegraph.co.uk/israel/), בילד הגרמני (https://www-bild-de.translate.goog/news/ausland/israel/thema-israel-alle-infos-80028948.bild.html?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp) ועוד רבים נוספים אבל הם אכן במיעוט. הסיפור של הסיקור התקשורתי הלא אוביקטיבי הוא סימפטום של בעיה כללית יותר ומוכרת של אבדן האתיקה המקצועית בעולם המערבי (כשמחוץ לעולם המערבי היא לא קיימת אף פעם) וכן, גם הרבה מאוד אנטישמיות שאנחנו יודעים שקיימת בימין, אבל אם היו לנו סימני שאלה הרי שעכשיו השמאל מרגיש ממש חופשי להתפלש בה בפרהסיה כשלתוך הסיפור הזה נכנסים גם אינטרסים פוליטיים, כלכליים ולא מעט כסף מתחת לשולחן. הסיבה שהשרשור הזה הולך להיות קצרצר נטועה באופי היהודי/ישראלי שמכוון געוואלד וחשדן כלפי זרים ידידותיים.
  12. ובידוד מוקדם לא התבצע במדינות אחרות מחוץ לפלורידה? 🤭 אין לי מושג מי זה הבחור מנצרת, אני רק זוכר שעובדות לא היו הצד החזק שלך. לוגיקה גם לא במיוחד.
  13. חחח... דוגמא טובה לפוסט-אמת. זה הסיכום של הcdc בנוגע לקוביד - מוזמן לראות איפה פלורידה עומדת: https://www.cdc.gov/nchs/pressroom/sosmap/covid19_mortality_final/COVID19.htm היחידים שסבורים שהוא טעה הם סגולי השיער שמסתובבים עם מסיכה וכאפיה.
  14. אנחנו לא רק חיים בעידן של פוסט אמת אלא גם בעידן של פוסט אתיקה מקצועית וחלקים גדולים בציבור האמריקאי תופסים את המשפט הזה כפוליטי. זה לא שהם חושבים שהוא לא עשה את הדברים כמו שהם סבורים שהדברים האלה לא יוצאי דופן ומה שיוצא דופן הוא שכאן נערך משפט.
×
×
  • תוכן חדש...