Jump to content

alexra

  • הודעות

    105
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי alexra

  1. חחח גדול!!! הייתי רוצה לראות תדלוק כזה במונקו. אחלה פרסומת
  2. alexra

    פיסיקלה בפרארי !

    אני לא אוהד של פרארי כפי שניתן לשים לב, אבל זה שפיסיקו ימשיך את העונה מאחורי ההגה של הפרארי זה באמת מרגש, במיוחד שהמירוץ הבא באיטליה. לראות את בדואר עם הפרארי מאחורי כולם היה באמת מוזר. יהיה מענייין....
  3. יש בבעלותי בדיוק אוטו כזה. בסה"כ האוטו די אמין, כמובן תלוי במה הוא עבר לפני, למרות שעשינו לו ביטוח אוטוסרב שאכן השתלם. לפוקוס יש 100 כ"ס. אולי יספיק לך אולי לא, תלוי מה אתה מחפש. האוטו מרגיש טוב מאוד על הכביש והמושבים נוחים. לגבי האבזור קשה למצוא משהו מיוחד... בסה"כ דליל. הוא די כבד לכן הצריכה היא בהתאם.. פעם בדקתי לא זוכר במדויק.. יצא לי סביבות ה 10-11 ק"מ לליטר בממוצע.
  4. ההונדה סיוויק די ירדה מהפרק בגלל שלעומת הגולף היא פחות בטיחותית ולמרות שהיא חסכונית היא עדיין זוללת יותר. מה גם שהגרסה המאובזרת לא זולה מהגולף. אבל אין ספק שעניין הטיפולים והתיקונים של הגולף גם חשוב. אם מישהו שיש לו נסיון עם הרכב יגיד מה הם עלויות האחזקה זה מאוד יעזור.
  5. נראה לי האוטו ישמש כ 5-7 שנים. קשה לדעת מראש.
  6. הכוונה לספלש?
  7. האמת היא שאני לא חושב שנצבור קילומטרז נכבד במיוחד, פשוט חשבנו שרכב חדש לא קונים כל יום, אז אם כבר קונים אז משהו טוב עם דגש על חסכון בדלק. קודם אני אקח נסיעת מבחן, אולי גם על הידנית וגם הTSI ונראה מה יתאים יותר. הדבר היחידי שמפריע קצת בללכת ישר על ה TSI זה המחיר, אבל האלטרניבות הזולות יותר פשוט לא מציעות הרבה דברים שחשובים לנו. ראינו גם את הג'טה TSI שזולה קצת מהגולף אבל לא באופן משמעותי. אותם נתונים בסה"כ אבל הגולף הוא דגם יותר חדש כך שלא נראה לי שכדאי ללכת על הג'טה. האם ידוע על תקלות מיוחדות באחד הדגמים? ואיפה הרכבים האלה מיוצרים?
  8. תודה לעונים, ממאזדה 3 אני לא הכי מתלהב בגלל הצריכת דלק שלה ב 2.0. מנוע 1.6 לא ממש בא בחשבון. (חוסר הייחודיות גם משפיע) אם הייתי חושב על מנוע דומה היתי מעדיף את הפוקוס GHIA, בגרסה הזאת הוא מאוד מאובזר, הוא זול ב כ- 10000 מהגולף שמאובזרת הרבה פחות אבל חסכונית הרבה יותר, והצריכת דלק די חשובה לי. (נראה לי שהפער של 10000 ייסגר די מהר בתחנות הדלק) ולגבי TSI ידנית, אני אבדוק אבל נראה לי שזה יעלה לי יותר מהגרסה האוטומטית, וזה כבר יחרוג לגמרי מהתקציב.
  9. מנוע חלש זה די מבאס (אחת הסיבות למה רצינו להחליף את הפוקוס שלנו). אנחנו מחפשים ביצועים יפים (לא משהו מטורף) ומצד שני גם לחסוך בדלק עד כמה שניתן. אז אני מבין שה TSI בעלת מנוע די חזק. ומה בקשר לאמינות הרכב ולשוק שלו? ורציתי לדעת איפה מייצרים אותם היום.
  10. שלום לכולם, אחרי חיפושים רבים די עצרנו על VW גולף. השאלה הגדולה היא אם לקחת TSI 122 כ"ס או את הידנית. מי ייתן ביצועים יותר טובים ויהיה מהנה יותר (אני מבין שהידנית כנראה תיהיה מהנה יותר אבל אולי מישהו עם ניסיון יגיד) ומה ההבדלים בצריכת דלק? הבדל במחיר הוא די גדול והשאלה האם כדאי לשלם עוד 20000 בשביל ה TSI.
  11. מישהו יכול להגיד מה התוספות שיש בדגם LUXURY של ה RUNX חוץ מהסאן רוף? תודה
  12. אני אישית מאוד אוהב את הפוקוס, ו 2 ליטר בכלל נראה מבטיח, אבל אחת הסיבות שאנחנו רוצים להחליף את האוטו זה בגלל התקלות שהתחילו להופיע . אבא שלי כנראה לא ירצה "לחוות" את הפוקוס שוב, למרות שלדעתי זו טעות. מכיוון שיש לנו ניסיון טוב עם הטויוטה כנראה שנעצור באחד מהדגמים שהזכרתי.
  13. אז בסופו של דבר כנראה מאזדה 3 והסיויק יורדות מהפרק בגלל הצריכה והביטוח, ואת הגרסה של הגולף שהוזכרה לא מצאתי בכלל מוצעת למכירה. כנראה שנתמקד בחיפוש אחר ראנקס ופריוס שלא כל כך נפוצות בשוק יחסית ל 3 והסיויק. אשמח לשמוע קצת מידע על הרכבים האלה. מה הצריכה של הראנקס? באיזה שנים כדאי להתמקד? ואיזה מהם יהיה יותר מהנה לנהיגה? אם יש עוד הצעות אני אודה מאוד.
  14. יש למישהו רעיון? הבנתי שלגולף יש מנוע חסכני לא ? (אין לי מושג מאיזה שנתון מדובר) בהנחה שנחרוג קצת מהתקציב זה משתלם?
  15. fish, רעיון נחמד לא חשבתי על זה. אבל אני יותר טיפוס של evo , חבל שהתקציב לא מאפשר, גם קצת בעיתי מבחינת הצריכה.
  16. קודם כל תודה לשניכם. הונדה סיויק די מוצאת חן בעיניי, אבל לפי מה שראיתי הביטוח שלה יקר (בערך פי 2 מהפוקוס) וזה פאקטור די חשוב. לשאלה מה זה הנאה מנהיגה עבורי, אז זה בעיקר שהאוטו ירגיש מחובר לכביש עם הגה מדויק, דבר שבהחלט הפוקוס מספקת, ודבר נוסף שהאוטו יהיה קצת יותר חזק. מהסיבה הזאת הסתכלתי גם על המזדה. אשמח לשמוע עוד רעיונות.
  17. אז ככה, יש ברשותינו פוקוס 2001, רכב נחמד בסך הכל למרות שזללן ודי כבד.אנחנו רוצים להחליף לאוטו יותר חדש (משנתון 2006 ומעלה). הבעיה היא כזאת אנחנו לא מצליחים למצוא רכב שגם יענה על הצרכים שלי וגם יספק את אבא שלי. כל מה שאבא שלי רוצה זה רכב אמין וחסכוני, אני רוצה גם להנות קצת מהנהיגה (רכב ידני לא על הפרק וזה מבאס). אבא שלי די נעול על אוטו יפני מבחינת האמינות (קצת קשה לשכנע אותו), לכן חשבתי בכיוון של מאזדה 3 האצ'באק עם מנוע 2 ליטר שנותן ביצועים נחמדים, אבל פה הבעיה היא שהוא זולל דלק והביטוח די יקר. השאלה שלי עד כמה הוא זולל יותר מהפוקוס שיש לנו כרגע? והאם יש לכם הצעה לרכב בתקציב של עד 100K? תודה.
  18. תעזרו לי בבקשה איפה יצרו פוקוס 2001 5דלתות?
  19. הרכב הזה הוא GLX והמוכר אמר שכרית האוויר של הנוסע מנותקת בכוונה כנראה שאצתרך לוותר על הרכב הזה או להוריד אותו במחירון. דגם 5 דלתות הוא באמת נדיר בשנים האלה ואין לי הרבה זמן לחפש אוטו, אז כנראה אני אלך לבדוק איזה דגם סדאן( רק GLX כמובן).
  20. המוכר מנסה להוכיח שזה הכל שטויות אבל המוסכניקים אומרים שלתקן את כל החלקים הלא תקינים יעלה 2000- 3000 שקל וזה עוד בלי הטיפול בחלק החיצוני דרך אגב האוטו עבר 140000 והוא יד 3
  21. רעש מערכת תזמון+שסתומים-לטפל. רעשים ונקישות פנימיות 2. סימני שריפת שמן. לבדוק תצרכת שמן בנסיעה. לבטל רעשים ולחזור לשמיעת מנוע. קורוזיה ונזילת מים+ניקוי מערכת קירור, סיבובי מנוע לא יציבים, לטפל במערכת הזרקת הדלק, לתאם מנוע. לטפל במערכת הצתה.. סתיות הגה קלות, נקישת בתיבת הגה, נזילת שמן, מערכת הידרולית, נקישות במתלה, לתקן זוויות ומערכת היגוי +איזון ביקורת כרית אוויר דולקת, לבדוק במוסך. לחיצות בגג תיקוני פח וצבע, קורוזיה בתא מנוע. כיפוף בפגוש+תיקון, לחיצות בפח, פגמים בצבע. רעידות בבלימה לפרק גלגלים ולבדוק כל מע' הבלם כולל ABS תאריך מצבר 7.07 חופש צלבים, חילוף הילוכים לתקן ולחזור. שילוב הילוכים לא חלק . רעש קל מתיבת הילוכים, בדיקת תיבת ההילוכים אינה שלמה ואין אחריות עד לתיקון הליקוי ובדיקה חוזרת ביקורת כרית אוויר דולקת לבדוק במוסך ................................................... אלא הדברים הלא תקינים. לגבי כרית אוויר המוכר אמר שהוא ניתק בגלל מושב התינוק. אשמח לשמוע חוות דעת לגבי התקלות והמחיר המוכר רוצה מחירון 45 אלף. תודה מראש
  22. הבעיה היא שמ 2001 עד 2004 לא הגיעו לאנסרים לישראל כך שלרדת בשנתון (ובמחיר) קצת קשה בכל מקרה הביטוח שלו יקר מאוד. בינתיים אני מחפש פוקוס בעל 5 דלתות (קצת קשה למצוא ) 2001-2003
  23. ראיתי לאנסר 2005 שעברה 100 אלף ועולה 64000 לפני זה הסתכלתי בעיקר על קורולות 2000-2001 שעלו קצת פחות השאלה עם באמת כדאי להוסיף קצת ולקנות מיצובישי? אשמח לקבל פירוט על הרכב
  24. מי יכול לספר לי קצת על סיאט לאון 2002??
  25. תודה רבה על ההסבר המפורט!! אני באמת אשקול את הפביה, רק שלפי מה שראיתי אין הרבה למכירה אשמח לשמוע הצעות מעניינות נוספות.
×
×
  • תוכן חדש...