-
הודעות
105 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alexra
-
אהלן אנשים.. החלפתי מידת נעליים ברכב שלי- VW גולף 2012. הצמיגים הם hankook ventus s1 evo והמידה 225/45/17. היתי שמח לדעת אם למישהו יש נסיון עם המידה הזאת ויוכל להמליץ על לחץ אוויר מתאים לנסיעה יומיומית של רכב לא עמוס. תודה רבה,
-
4 צמיגי continental eco contact 3 195/65/15
alexra פרסם הודעה בנושא של alexra בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
Uploaded with ImageShack.us למנהלים סליחה על ההקפצה. צירפתי תמונה של הפריט. בהזדמנות זו אציין כי המחיר עומד על 600 ש"ח סליחה ותודה. -
אהלן, במסגרת קורס שיטות מחקר במנהל עסקים עלי לבצע ניתוח מחקרי (לא מעמיק במיוחד) בשביל זה אשמח להשתמש במאגר נתונים כלשהו שכולל נתונים שונים של מסירות רכבים (מהארץ או מהעולם). כמובן שאם יש נתונים נוספים במאגר זה מאוד יעזור לביצוע העבודה (למשל יצרן, תאריך המכירה, ארץ יצור, נפח מנוע וכו'). כמובן שאני יכול כל לבחור כל נושא אך מכיוון שנושא הרכבים קרוב ללבי היתי שמח להתמקד בו. לא הצלחתי למצוא נתונים כאלה. אם מישהו מכיר אתר או בעל גישה לנתונים כאלה אודה לו מאוד.
-
אם הבנתי נכון כשמדובר במוצר שאינו מקורי לא יעבירו לי אותו. ובכל מקרה איך אני מברר אם יש לו תו תקן? למשל זה מה שתכננתי להביא http://www.ebay.co.uk/itm/VW-2010-GOLF-MK6-FOG-BUMPER-LAMP-LH-RH-chrome-FRAME-GRILLE-RH-LH-KIT-SET-NEW-/121063454859?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c2ff1b88b
-
היי אנשים, קראתי פה המון שרשורים בנושא של ייבוא חלקי רכב מאיביי ועדיין קצת מבולבל. אני רוצה להזמין פנסי ערפל לרכב שעלותם כנראה תהיה פחות מ-75 דולר. האם יעשו לי בעיות בדואר/מכס/אישור משרד התחבורה? ראיתי בנהלי ייבוא החלקים של משרד התחבורה שפנסי ערפל מופיעים תחת קטוגריה נפרדת שלא כל כך הבנתי את משמעותה..http://img2.tapuz.co.il/forums/1_164577995.pdf תודה,
-
שאלה לגבי מערכת מולטימדיה חדשה בגולף MK6
alexra פרסם הודעה בנושא של alexra בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אכן רדיו מילנו. לאחר התנסות של כמה ימים אני ברגשות מעורבים. לגבי המערכת עצמה- אני אוהב את איכות השמע למרות שהטאץ' קצת מאכזב. לפי מה שנאמר כאן מרגיש שיכולתי לקבל תמורה יותר טובה למחיר. מצד שני אין לי מה לבוא ליבואן בטענות, שכן לא צוין באף מסמך שם המערכת (למורת שנאמר בע"פ שהמערכת שוודית ).. כמובן שאם היבואן היו נותנים הסבר מפורט על המערכת מניח שלא היתי רוכש אותה מהם. היתי צריך לחפור יותר לעומק במה מדובר טרם הרכישה. -
שאלה לגבי מערכת מולטימדיה חדשה בגולף MK6
alexra פרסם הודעה בנושא של alexra בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז מדובר במערכת של ROAD ROVER.. -
שאלה לגבי מערכת מולטימדיה חדשה בגולף MK6
alexra פרסם הודעה בנושא של alexra בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לאחר שוטטות רבה באינטרנט אכן הגעתי למסקנה שהמערכת סינית. השאלה אם 5000 ש"ח ששילמתי עבור המערכת הזאת זה מחיר לגיטימי.. מעניין לשמוע מה מותקן אצל בעלי VAG האחרים. -
היי חברים, לפני כמה ימים התחדשתי בגולף MK6 חדשה. הזמנו אותו עם המערכת מולטימדיה שעולה כמה אלפים טובים. טרם הרכישה נאמר לנו שהמערכת שוודית. לאחר שימוש של כמה ימים אני מרגיש שהמערכת יותר בכיוון של סינית. למרות שהאיכות שמע טובה, כל חווית הטאץ' מרגישה די זולה. (אולי זה אמור להיות ככה ואני בררן). עשיתי קצת חיפושים בשביל להבין מה הדגם של המערכת שלי אך ללא הצלחה. הצלחתי רק להבין שהמערכת הכי קרובה לזה היא ה RNS 510. אשמח אם תוכלו להכווין אותי איזה דגם המערכת שלי. כשביקשתי מהסוכנות הוראות הפעלה נאמר לי שאין (מוזר). תודה רבה,
-
גאוני ופשוט http://www.youtube.com/watch?v=K0epP7jvwEM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
RS-תודה רבה על הרצון לעזור. מחר אני בכל מקרה קופץ לפולקסווגן לראות אם יש להם הצעה שאי אפשר לסרב לה . ד"א המערכת מולטימדיה שמתקינים על VW/סקודה (עולה כ-5 אלף) איכותית? ראיתי שגולף 1.4 TSI מגיע כבר עם מערכת מולטימדיה מותקנת. זאת אותה מערכת?
-
הגולף מספקת את צרכיי אבל ייטי פשוט יותר קורצת לי מבחינת המראה. הבעיה שהמחיר הזה הוא עבור רכב ברמתו הבסיסית (הורידו לנו 2000 ש"ח ואיתוראן בחינם). ברגע שאתה רוצה להוסיף מערכת (כשהרבה יבואנים כבר מתקינים אותה כסטנדרט) המחיר מגיע כבר להיות מוגזם. אני עדיין חושב שאפשר לבוא יותר לקראת הלקוח בסוף השנה, אלא אם כן אני טועה ולא נשאר להם כבר מלאי של רכבים השנה. ד"א מישהו שמע על איזה ארוע מכירות שצ'מפיון יעשו עד סוף השנה או שאין מה לבנות על זה?
-
שלום לכם, אנו מעניינים בסקודה ייטי 1.2 DSG. הבעיה היחידיה זה המחיר הגבוה אותו מבקשים (138K). השאלה היא לאיזה מחיר לדעתכם אפשר להוריד את הסוכנות (או לחלופין איזה תוספות לבקש) בתקופה זו של השנה. ממה שראיתי גולף כרגע נמכרת בהצעה אטרקטיבית של 125K (יש להם כל מיני שטויות כמו תוספת של 3.5K על הצבע) אבל עדיין זה הצעה מעניינת, שכן אם לא נגיע להסכמה עם סקודה אולי נצטרך "להתפשר" על הגולף. אשמח לקבל עצות, תודה
-
האם מישהו יודע אם המערכת כוללת גם GPS? סך הכל מכונית מאוד מעניינת שלדעתי תמצא את קהל היעד בקלות (למרות תג המחיר).
-
האם ייתכן מצב שגם בארץ היבואן של יונדאי יגדיל את תקופת האחריות?
-
שלום חברים, דפדפתי בדפי האינטרנט בחיפוש מידע על הולוסטר ונתקלתי בעובדה מעניינת שאומרת שבאירופה תקופת האחריות הינה 5 שנים לעומת ה 3 שנים בארץ. היתי בטוח שהאחריות ניתנת על ידי היצרן ואמורה להיות זהה. האם זה קורה עם הרבה רכבים והאם יש כוונות ביונדאי (כלמוביל) להגדיל את מס' שנות האחריות גם בארץ?
-
שלום, לפני כשבועיים קרתה לי תאונה קלה. נסעתי ברחוב ראשי, כאשר רכב התפרץ מרחוב צדדי, לא הספקתי לבלום ופגעתי ברכב זה. החלפנו פרטים ללא ערוב של משטרה. הרכב שלי כבר תוקן וחברת הביטוח אמורה לכסות את הנזק (כנראה החברה שלו כי הוא האשם בתאונה). כעת קיבלתי זימון למשטרת תנועה. האם יש למישהו מושג למה זה יכול להיות. התאונה היתה די קלה (למרות שהוצאות התיקון היו יקרות) ולא היו נפגעים. תודה,
-
תודה על התגובות.. הבנתי שזאת אכן פגיעה בשלדה.. התאונה היתה כבר לפני כ- 5 שנים ואכן קיבלנו את ירידת הערך. העניין הוא שמאז לא היו שום בעיות עם האוטו.. נוסע כמו חדש כל הטיפולים בזמן וכו'.. באמת מצב מצוין יחסית לשנתון 2002. ד"א מדובר ביאריס - רכב מבוקש (לא פעם שאלו אותנו אם מוכרים). אנחנו יד ראשונה וק"מ שלו כ-150,000.. על סמך כל זה תכננתי לבקש לפחות 2-3 K מעל המחירון- השאלה היא האם זה לגיטימי?
-
שלום, אנחנו מתכוונים למכור את האוטו שלנו ויש לי שאלה לגבי הערך שלו. לפני כמה שנים הוא עבר תאונה. הוחלפו קורת רוחב ומתלה אחורי. האם יתכן שיש פה פגיעה בשלדה? בהערכת שמאי שיש ברשותי לא מצאתי אזכור למילה שלדה. תודה על העזרה וחג שמח!
-
קח קישור ישיר http://www.focus-club.org/manuals/focus-2.pdf תהנה
-
אני בעיקרון בעד אלונסו, אבל במירוצים הקרובים העליונות אמורה לחזור לרד בול כמו ברוב העונה עד כו. ואם לבחור בין ווטל ווובר אני כמובן מעדיף את וובר, במיוחד אחרי היחס שהוא קיבל מהקבוצה מוקדם יותר העונה. אם זה מה שיקרה לא יודע, אבל מקווה שכך זה יהיה.
-
כן אני בטוח שהרכב הזה לא מתקרב לתואר האוטו היפה ביותר אבל לכל אוטו יש את יתרון שלו ולוורסו יש הרבה. ואיתמר תודה אבל לפי מה שידוע לי זה ספוילר שונה. בכל מקרה ננסה למצוא.
-
כנראה יש הצטברות של יאריסים כאלה בפ"ת ד"א בדיוק ראיתי אחת כזאת ביד 2 http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCartrade.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=491830&Code=535041f226bcc56c0a6aacbc1fe8d8f8\ וכן לקנות מקורי מיבואן (בהנחה שזה עדיין קיים) כנראה יעלה כמו רבע אוטו.
-
ברשותי יאריס וורסו 2002. שמתי לב לעובדה המעניינת שיש יחסית הרבה יאריסים כאלה (2000-2003) שמתגלגלים עם ספוילר . זה די מוזר לנוכח העובדה שזה אוטו שפופולרי בקרב אנשים מבוגרים. אולי מישהו יודע איך הגיע הספוילר לכמות כזו גדולה של היאריסים.. אולי איזה הנחה שעשה היבואן.. ואולי יש למישהו מושג איפה אני מוצא כזה?
