Jump to content

shlomoro

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shlomoro

  1. הסתדרת עם זה? אני גם מחפש את הדרך לעשות את זה, ומפחד לשבור..
  2. שלום וסליחה על ההקפצה, אני מנסה לפרק באוםן זהה את המתג ב I30 שנת 2010 לאחר הוצאת הבורג העליון ולא הולך לי. ניסיתי די בכח (על גבול האלימות) וזה לא יוצא. יש תחושה כאילו צריך לפרק את כל הדלת... מישהו יודע היכן הנקודה המדוייקת שצריך להחדיר מברג וכדו' או האם באמת זה בלתי אפשרי? תודה מראש לכל העונים.
  3. גם אצלי שנת 2010 1 ל 10 עירוני 1 ל13 בינערוני
  4. שלום וברכה, אני חדש בפורום, ואשמח להתייעץ. אני מסתפק בין 4 מצלמות דרך. עברתי על המון דפים כאן ויצאתי קצת מבולבל בקשר לאמינות ולתכונות. התכונות החשובות לי ביותר (לפי הסדר) הן: 1. עמידות סבירה כללית ובפרט בחום. 2. צילום באיכות סבירה+ 3. תאריך לא מתאפס בכיבוי. 4. מסך. הדגמים שיצא לי סבירים אחרי הכל הן: 1. g1w- c (האם אכן ה- C הוא הדגם הכי מומלץ?) כאן באיביי במחיר של 44$ 2. DOD CR65W כאן במחיר של 60$ (הוא לא שולח לארץ אבל עם זה אני מסתדר. מה שמלחיץ זה שיש 2 כאלה באיביי והשני הרבה יותר יקר). 3. G90 AMBARELLA כאן במחיר של 68$ (היא נמכרת יקר בארץ. אבל אני לא מוצא מספיק חוות דעת. 4. המצלמה הזאת שראיתי כמה המלצות של אנשים שקנו אותה כאן ובעוד מקום שאיני זוכר כרגע. אני הכי חושק ב DOD אבל מפחד שהיא מאד ישנה וגם שאולי יש כאן איזה קט'ש במכירה. אודה לכם מאד על חוות דעתכם..
×
×
  • תוכן חדש...