שלום וברכה, אני חדש בפורום, ואשמח להתייעץ.
אני מסתפק בין 4 מצלמות דרך. עברתי על המון דפים כאן ויצאתי קצת מבולבל בקשר לאמינות ולתכונות.
התכונות החשובות לי ביותר (לפי הסדר) הן: 1. עמידות סבירה כללית ובפרט בחום. 2. צילום באיכות סבירה+ 3. תאריך לא מתאפס בכיבוי. 4. מסך.
הדגמים שיצא לי סבירים אחרי הכל הן:
1. g1w- c (האם אכן ה- C הוא הדגם הכי מומלץ?) כאן באיביי במחיר של 44$
2. DOD CR65W כאן במחיר של 60$ (הוא לא שולח לארץ אבל עם זה אני מסתדר. מה שמלחיץ זה שיש 2 כאלה באיביי והשני הרבה יותר יקר).
3. G90 AMBARELLA כאן במחיר של 68$ (היא נמכרת יקר בארץ. אבל אני לא מוצא מספיק חוות דעת.
4. המצלמה הזאת שראיתי כמה המלצות של אנשים שקנו אותה כאן ובעוד מקום שאיני זוכר כרגע.
אני הכי חושק ב DOD אבל מפחד שהיא מאד ישנה וגם שאולי יש כאן איזה קט'ש במכירה.
אודה לכם מאד על חוות דעתכם..