שלום רב,
בפולו 2003 המזגן הפסיק לעבוד, כלומר בכלל לא מגיב, קפצתי לחשמלאי שראה שנשרף הפיוז ופשוט חלק ממנו הותך, הוא הוציא את הפיוז השרוף ושם לי חדש, מה שפתר את התקלה והמזגן עובד, אבל אמר לי שבגלל שחלק מהפיוז הותך נדרש להחליף את בתי הפיוזים.
כרגע הכל עובד בסדר גמור, האם באמת נדרש בתי פיוזים חיצוניים או שזה רק ליתר ביטחון ?
תודה רבה לעונים.