Jump to content

rami7250

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של rami7250

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. אני דווקא חשבתי בהתחלה שמדובר בתקלה בסוללה אז אם זה לא הממיר מה עוד זה יכול להיות? אני נוהג בצורה רגועה ולרוב על ECO
  2. בוקר טוב, לאחרונה קניתי טויוטה אוריס היברידית שנת 2013 הרכב היה מטופל בטויוטה ובמוסך אמין מאוד. אממה, כשאני בודק את התחשיב של צריכת הדלק אני מוצא שבנסיעה בינעירונית הוא עושה 12.5 ק"מ לליטר, ו-16 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית. כעת למיטב ידיעתי הנתונים אמורים להיות יותר גבוהים, לפחות 20 ק"מ בנסיעה בינעירונית, ו-18 ק"מ בעירונית. בהתחלה חשבתי שמדובר בבטריה אבל בסשן מול טויטה, בו פירטתי מה הבטריה עושה, הבנתי שהיא תקינה. אני חושד בממיר הקטליטי שלא מצליח להמיר נכון את תצרוכת הדלק. אני צודק? אם כן, האם יש סיכון בלעשות את זה על מנת לנקות את הממיר הקטליטי? https://www.youtube.com/watch?v=sIc0u9o_IG4
  3. בוקר טוב, רציתי לשתף אתכם בחווייה הלא כל כך מרנינה ברכישת טויוטה פריוס/אוריס הייבריד: ראיתי אוריס 2015 במחיר מצחיק של 35,000 שהעלה לי כמה דגלים אדומים, אבל אמרתי נבדוק. אני מגיע לבנאדם ומה מתברר? 1. קודם כל מדובר בסוחר רכב- זו למעשה לא ממש בעיה. הבעיה שהוא שיקר ואמר שהוא פרטי. 2. קילומטרז שגוי/שקרי- במודעה שלו ביד 2 פורסם שהרכב עומד על 208,000 ובפועל כשהוא הדליק את הרכב זה עמד על 285,000 3. לבנאדם יש בית מלאכה להחלפת חלקי רכבים 4. השמשה הקדמית הידתה שבורה- נזק של 10,000 שקל ("אתה רוצה אני אתקן את זה") תוך שאני בורח מהסוחר, בדיוק באותם רגעים אשתי יוצרת איתי קשר ואומרת שראתה מודעה על טויוטה פריוס 2011 עם קילומטרז של 164,000 היא יצרה קשר עם הבנאדם והוא אומר שהרכב שלו ועל שמו, עם בטריה שהוחלפה לפני שנה. אני מגיע אליו ולהלן התוצאות: 1. הבנאדם סוחר רכב והרכב אכן רשום על שמו 2. אין לו שום אסמכתה שהבטריה הוחלפה לפני שנה (הוא הצהיר שהוא מתעסק בתיקון בטריות, כך שלדעתי הוא זה שהחליף)- מה שאומר שאין ביטוח ואם הלכה הבטריה, יש לך השקעה נוספת של 8,000-10,00 שקל. 3. במכון בדיקת הרכב התברר שיש נזילות שמן במנוע ("אנחנו לא בודקים מנוע היברידי"), מכות פחחות וצבע, כיוון גלגלים, 2 גלגלים להחלפה כשהתקשרתי לשירות של טויוטה נאמר לי שאין להם מושג לגבי הרכב הזה, ושהם לא רואים החלפה של בטריה. יותר מזה: טויטוה עצמה אומרת שאין אחריות ואין שום ביטוח לבטריה, או במילים שלהם "היום הבטריה עובדת, מחר היא מתה". מה זה השטות הזו? זו לא בטריה של סלולארי. המשותף לשניהם- שני הרכבים היו נקיים להחריד כולל אזור המנוע זהו. פרקתי
  4. לאחר ניסיונות התנעה מרובים שעלו בתוהו (מצליח להתניע 1 מ-30 נסיונות התנעה) הבנתי שיש לי בעיה רצינית בסטארטר. כעת, להחליף לסטארטר חדש זה סיפור של 1000 שקל. להחליף לסטארטר "משופץ" זה 500 שקל ולשפץ את שלי- לא ידוע כרגע הייתי רוצה לשפץ את הסטארטר שלי אצל בעל מקצוע שמבין בעניין. מישהו מכיר אדם אמין לנושא? אם ישנן המלצות אחרות אשמח כמובן לשמוע
  5. זה המצבר. עשינו התנעה מכבלים אחרי שלא הצלחנו להניע
  6. היי חברים, יש לי טויוטה קורולה 2004. עד עכשיו התניעה מצוין אך הבוקר כאשר ניסיתי להתניע הסוויצ לא הגיב להתנעה והייתי צריך לנסות עוד כמה פעמים עד שזה הצליח. בדקתי שמן והמד היה על הכי נמוך. בנוסף, בהפעלת הסוויצ' (סיבוב אחד) אני מקבל את הנורות הבאות: ראו כאן בוידאו מה קורה בלוח מחוונים כאשר אני מנסה להתניע:
  7. ראיתי מחירים באיביי בין 150-200 דולר שיחסית שפויים בעיניי
  8. יש לי טויוטה קורולה 2004 דגם סאן שהרדיו הגנרי מרגיז אותי ואני מעוניין להחליפו במערכת GPS ורדיו דיסק. למוסך המורשה לא היו פתרונים. אשמח לקבל המלצות על מערכת GPS ורדיו דיסק במחיר שפוי. הרכבה אני יודע להרכיב בעצמי.
  9. אז לבקש שמן מנוע 5W30 ? אגב במוסך חרטטה אותי הנציגה שיש חומר מיוחד בשמן שטויוטה מכניסה. אגב, בסופו של דבר בעל המוסך מילא לי ליטר על חשבונו. לגבי פילטר שמן- בנושא הזה אני נצמד לחלקים המקוריים. לא נוגע בסיניים. פילטר שמן עשו לי לפני 200 ק"מ כך שאחכה לבדיקה הבאה.
  10. 10W40 לא יתאים למנוע הזה? ובכלל, מה אומרים המספרים עבור המנוע?
×
×
  • תוכן חדש...