לכאורה הפוקוס תהיה אמינה יותר כי יש לה גיר פלנטרי בשונה מהרובוטי שבג'ולייטה כמו כן בג'ולייטה יש מנוע מולטיאייר שרגיש מאוד להזנחה.
גם מבחינת איכות חומרים ועמידות תא הנוסעים הפוקוס עדיפה על האלפא.
החסרונות היחידים שאני רואה בפוקוס הם ירידת הערך ומצב שוק היד השניה שעדיין אנשים פוחדים לגעת ברכב בגלל השם רע שיש מהדגם הקודם