שמע אחי, אתה לא צריך לפחד קח לך עורך דין טוב ואם מגיע לך אז מגיע לך זה לא סיפור ולא אמור לשנות לך בכלל מה המקצוע של הבעל אם האישה פגעה אז היא אשמה ועוד בייחוד שנגרם לך פציעה כזאתי. אני יכול להמליץ לך על עורך דין ממש טוב שקוראים לו איתן פרגו הוא מתעסק בכל התביעות האלה של הביטוח ותאונות דרכים, בחור גבר חבל על הזמן סבלני וגם מביא תוצאות. אם אתה רוצה עוד פרטים אני יכול לתת לך אבל זה הטלפון שלו 0722239916 תעשה לעצמך טובה ואל תפחד מאף אחד תאונה כמו שאמרת מגיע לך לקבל כל שקל, בהצלחה אחי