Jump to content

שמואלל

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של שמואלל

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אוקיי, תודה רבה לכם. ד"א - איך אני יכול לוודא שאכן יש קלאץ הידראולי ברכב שלי? יש משהו שאני יכול לראות בעיניים או לקרוא איפשהו שאכן יש לי קלאץ הידראולי? איך אתם יודעים שבניסאן מיקרה באמת יש קלאץ הידראולי? תודה
  2. שלום רכשתי לפני מס חודשים ניסאן מיקרה ידנית חדשה מהיבואן. מאז שקיבלתי אותה הציק לי שהקלאץ נורא גבוה ביחס למה שאני רגיל מרכבים אחרים שנהגתי עליהם. הנקודה בה מרגישים שהקלאץ מתחיל לחבר מתחילה ממש ברבע האחרון לשחרור הרגל מהקלאץ. אני רגיל שהנקודה הרבה יותר נמוכה וקרובה לרבע/שליש ראשון של שחרור הדוושה (ובכל מקרה איפשהו לפני חצי הגובה). לפני כשבועים תיאמתי עם מוקד היבואן בדיקה במוסך שהוא עובד איתו (מרתון ברעננה) ושם נאמר לי שהקלאץ הוא הידראולי ולכן: 1. אין כבל שאיתו ניתן בקלות לשחק עם נקודת החיבור 2. בגלל שהוא הידראולי לא ניתן לשלוט בלחץ שבמערכת הסגורה הזאת ולכן לא ניתן לכוונן את הקלאץ. שאלותי: 1. האם אמת בדברים הנ"ל? חיפשתי באינטרנט ובספר הרכב ובשום מקום לא מוזכר קלאץ הידראולי לרכב הנ"ל. 2. האם זה מזיק במשהו שהקלאץ גבוה ומבצע את החיבור ממש לקראת סוף הרמת הרגל מהדוושה? או לחילופין האם זה יכול להזיק אם הוא יהיה נמוך מדי? בכל מקרה בסה"כ מבחינתי - זהו עניין של נוחות ואני רגיל למשהו אחר. תודה
×
×
  • תוכן חדש...