Jump to content

MikerGram

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MikerGram

  1. אני מסכים עם הבחור למעלה,זה נשמע בדיוק כמו בריחת ניצוץ. היה לי אותו דבר בפיאט מריאה אתה יכול לראות את זה בחושך ואם לא, אז תבדוק את המפלג והפלאגים
  2. קודן לא תקין,לא פותח את הזרקת הדלק
  3. גם אני הייתי במוסך מורשה עם אותה שאלה עם C5 2007 אמרו שככל הנראה זה בגלל המצערת והם המליצו לי להביא את האוטו בשביל ניקוי מלא של המצערת סיפור של עלות שעת עבודה (250 ש"ח) במקרה שהניקוי לא יעזור אז החלפת מצערת שזה כבר עולה 1500 ש"ח אם אני לא טועה לגבי ללמד את המצערת לא אמרו לי כלום...
  4. אני מאוד מודה לך על התשובה, באמת ראיתי שם Download פעם אחרונה שהתחברתי-לפני כמה שבועות נכנסתי לשם ואז הוא כתב לי אזהרות שאני חייב לעדכן גם את הגירסה של המנוע וגם של הגיר לאותה גירסה משם כבר לא המשכתי,כי לא רציתי לשחק עם משהו שאני לא מכיר.. אתה אומר שבעצם הגרסה החדשה היא כבר כלולה ב Lexia,ואני לא צריך לחפש אותה אונליין? ובמקרה ואני מחליט לבצע את העדכון,האם יש איזשהם סיכונים שאני צריך לדעת עליהם? Mike
  5. שלום לכולם, רציתי לשאול אם מישהו כאן עשה עדכון תוכנה לגיר ולמחשב ב Citroen C5 facelift(2004-2008 דרך Lexia 3,אם כן אשמח למידע על איך עושים זאת ואיפה אני יכול למצוא גרסאות לעדכון תוכנה. בתודה, Mike
×
×
  • תוכן חדש...