Jump to content

ultras_shash

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ultras_shash

  1. מאחת הכניסות שעל המגבר הטרמינל של האר סי איי נפל ואני פשוט לא מוצא אותו אני מתכון לכניסה מזהב שאליה מחברים את האר סי איי למגבר. מישהו יודע היכן ניתן לקנות את החלק הנ"ל באיזור המרכז? תודה מראש
  2. תחבר סוללה פשוטה למינוס ולפלוס של הרמקול אם הממברנה יוצאת אליך הפלוס זה פלוס והמינוס זה המינוס אם היא פונה לכיוון פנים הרמקול אז המינוס והפלוס הפוכים. אחד החברים בפורום הסביר את השיטה הנ"ל בעבר.
  3. אני בכלל חשבתי שזה מנוע סילון
  4. דבר ראשון תודה על העזרה לגבי הפיונירים השונים, שמעתי כמה מהם והם נשמעיים די טוב פשוט לא צריך יותר מיזה מאחורה. לפני שאני יקנה כמובן שאני ישמע את הרמקולים. אגב מה עדיף בין הג'י בי אל לפיוניר ששאלתי לגביו בתחילת השירשור ושוב אני מציין שכרגע הם יחוברו רק לרדיו דיסק (בעתיד אולי למגבר). תודה מראש.
  5. תודה על העצות, בהיזדמנות הראשונה שתיהיה לי אני ישמע את הג'י בי אל מישהו יכול לענות לי על החלק השני של השאלה האם ניתן לחבר את הפיוניר TSA6990S ללא מגבר ואיך הם ישמעו?
  6. איזה רמקולים 6 על 9 מומלצים בתקציב של עד 400 אפשרי גם יד שניה? יש לציין כי הרמקולים לא יוחוברו למגבר(יחוברו לרדיו דיסק) והם באים בנוסף לסאב וקמפוננט פשוט ניראה לי שחסר לי הצליל מאחורה ולכן אני מעדיף לחבר רמקולים מאחורה . אגב, האם ניתן לחבר את הפיוניר TSA6990S ללא מגבר ואיך הם ישמעו? תודה מראש לעוזרים .
  7. אני בספק אם חנויות בדים מחזיקות ב"לבד" תנסה בחנויות שטיחים כי לבד זה סוג של שטיח ולא בד.
  8. ישנם מספר חומרים וזה נתון לשיקולך החומר הנפוץ ביותר הוא לבד, אתה יכול למצוא אותו בכול חנות שטיחים הוא גם ממש לא יקר. אם אתה מאזור המרכז אני יכול לתת לך חנות שקניתי משם והוא ממש זול.
  9. כיצד מפרקים את הידית של החלון? חוץ משתי הברגים שבידית והקליפסים הקטנים כיצד מפרקים את הידית של החלון? תודה מראש לעוזרים
  10. יוזמה מבורכת לאחד את המפגשים .... וניראה לי אחלה היזדמנות לאנשים חדשים כמוני להגיע ולהנות
  11. [/url] חיפשתי באינטרנט קיט התקנה במחיר סביר (אני צריך 8 ג'י) ומצאתי את הקיט של לאנזרlq82: http://www.lanzar.co.il/Product.asp?Pid=LQ82&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=7 מה שלא הבנתי בשורה הראשונה רשום שהקיט הוא 10 ג'י אבל במפרט של הקיט רשום שבקיט יש כבל מתח וכבל הארקה 8 ג'י. כמה ג'י הקיט הזה? תודה מראש לעוזרים
  12. אני עומד בפני רכישה של קומפוננט (מוראל פולס) חיפשתי קצת על ההבדלים בין 6.5 ו 5.25 ועדיין אני לא סגור על ההבדלים אז לפני הקניה אני מעדיף להתיעץ. מה ההבדלים בין הגדלים ? והאם כדאי להשקיע בבניה (כרגע החור בדלת הוא לחמש ורבע) ל-6.5? אגב כרגע אין סאב אבל בקרוב מאוד אני ירכוש סאב תודה לעוזרים.
  13. תודה רבה על העזרה אני מקווה רק שיום אחד אני לא יראה את אבא שלי לוחצ על ה-"מתג" ונוסע באוטו עם חלונות פתוחים כאילו הוא בן 18
  14. מלבד הרמקולים שמחוברים למגבר ישנם גם זוג רמקולים שמחוברים לרדיו דיסק שפועלים באופן קבוע לכן העדפתי את האופציה של לחבר מתג פשוט לרימוט ? זה לא יפגע במגבר או ברדיו דיסק?
  15. אני צריך משהו יותר פרקטי שיהיה יותר נגיש מבחינתי הקומבינה של להוסיף מתג על הרימוט לא ילך?
  16. http://www.adi-shops.co.il/ProductDetails.aspx?productID=2פנסוניק c1110
  17. אני כרגע נמצא בשלבי התיכנון של התקנת המגבר ורציתי לשאול כיצר אפשר לחבר מתג שישלוט בהפעלתו וכיבויו של המגבר? המגבר מחובר לסאב ורמקולים, בנוסף לזוג רמקולים שמחוברים לרדיו דיסק. כול פעם שאבא שלי שומע את הבאסים הוא מבין איזה טעות הוא עשה שהוא הרשה לי לחבר סאב ולכן אני רוצה ל"חסוך" ממנו את התענוג. חשבתי לחבר מתג לחוט של הרימוט האם זה אפשרי? או שצריך לחבר מתג על החוט של המתח ? תודה לעוזרים
  18. המגבר יצליח להרים את הקיקר ?
  19. חבר'ה תודה על העזרה באמת עדיף לשאול את חברי הפורום מאשר לקנות ולהיתאכזב
  20. אז כמו שנאמר בכותרת אני מבקש ח"ד על המגבר pyle 4170 http://www.rak.co.il/Product.asp?Pid=32165481&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=33 מישהו יודע כמה ואט אר אמ אס זה ? תודה לעוזרים
  21. מישהו יודע כמה אינץ' החור בדלתות הקידמיות של די אל 88 ? תודה לעוזרים
  22. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12943 מי שיכול לתת לי חוות דעת על הרמקול הנ"ל אני אודה לו מאוד pioneer TSA 6990 כמה עולה הרמקול מיד שניה? ואיך הוא בשילוב סאב 305 סי?
  23. ניראה לי שאני פשוט אנסה להתקין את המגבר מתחת למושב וניראה איך זה יסתדר. מה שכן לפני שאני מתקין אני רוצה לדעת אם צריך מרווח כולשהו בין המגבר לרצפה ומה הוא המרווח המינימלי?
  24. המגבר הוא האינפיניטי (דיוטי פרי). האוטו סובארו די אל. הבעיה היא שגב המושב האחורי זה פשוט ספוג ואי אפשר להרכיב עליו, ולחבר לו חתיכת עץ זה דיי בעיה. האם ניתן לחבר את המגבר מתחת המושב הקידמי (למרות בעיית התחממות וכול הבעיות הנלוות)?? אם מישהו יכול ליעצ לי על מקומות אחרים אני אודה לו מאוד.
  25. לאחר שפתחתי את הת'רד וביקשתי עזרה אני יעדכן אותכם בתוצאות אחרי שניסינו כול דבר אפשרי שהציעו לי מחיבור המינוס לאר סי אי, ועד החלפת מינוסים ומה לא, הפכנו כול דבר אפשרי עד שגילינו כי הבעיה היא חוט האר סי אי. ברגע שקירבנו אותו(rca) לדשבורד הרעש היה וברגע שהרחקנו לא היה רעש. ואז אחרי שפירקנו כמה חלקים מהדשבורד ראינו חוט מוזר שיצא אל מחוצ לאוטו עקבנו אחריו ושוב פירקנו את כול מה שנישאר מחובר, ולבסוף היתגלה לפינינו מתג קטן ומציק שהסביר הכול. בעל האוטו הקודם (שמר על האוטו בצורה מפחידה) התקין מתג שאם לוחצים עליו אי אפשר פשוט להתניע את האוטו וכאשר האר סי אי היתקרב אליו היה הרעש המציק העברנו את האר סי אי מצד אחד את המתג מצד שני וישבנו בסטלבט לשמוע שירים.
×
×
  • תוכן חדש...