Jump to content

amit1

  • הודעות

    95
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי amit1

  1. ערב טוב. המגבר החדש שלי המאק אודיו 100 כפול 4 לא עושה תעבודה ,הוא פשוט נחנק!!. כרגע עוד אין לי כסף אבל אני רוצה ליהיות סגור על מגבר כבר . http://cheaper.co.il/product.asp?productid=157&CatCode=108 חשבתי על הלאנזר הזה מה אתם אומרים? אני צריך מגבר שירים סאב של פיוניר פנינה +מאגנט בוול פאוור 6940 . תודה לעוזרים
  2. ה305c בלי לפגוע באלו שיש להם אותו נשמע פשוט גועל נפש.!! הסאב עוצמתי מאוד אבל הוא ממש לא איכותי,הוא מורח תבאס והוא סתם סאב לא יותר מזה.
  3. תודה לכולם על העזרה,בעתיד (שיהיה לי כסף) אני יחליף תרמקולים מקדימה בקומפטנט משובח ואת המגבר גם אני יחליף.
  4. מה זה מונו?
  5. טוב עזוב עכשיו כמה המגבר מוציא,הוא פותח תסאב בצורה נחמדה והאיכות של הסאב מעולה. עכשיו השאלה שלי מה אני צריך לעשות בשביל לשפר את איכות הסאונד מקדימה?
  6. הרמקול יכול לקבל 400 וואט rms . אבל הבעיה שאני לא יודע לחשב כמה המגבר שלי מוציא בגישור .
  7. אז אולי במקום להתנשאות תסביר לי אולי
  8. את האמת חסר לי איכות מקדימה . ועכשיו שאני חושב על זה המגבר הוא 100 כפול 4 והסאב הוא 800 וואט אז המגבר פותח רק רבע מהסאב
  9. זהו אז אתמול השלמתי את המערכת עם קניית הסאב. רדיו דיסק סוני cdx s2210 רמקולים אחורים 6* 9 מאנט 6940 בולל פוור מגבר ישן של מאק אודיו 4 ערוצים שמגביר תרמקולים האחוריים ואת הסאב . רמקולים 1way של kenwood 6.5 אינץ' סאב פיוניר פנינה . תנו חוות דעת על כול המערכת ,ומה כדי לשפר
  10. ערב טוב. התחדשתי לי בסאב וופר של פיוניר הדגם הוא פנינה (הישן והטוב).. שלא תחשבו שאני חולה בראש בגלל שאני מצלם תסאב,פשוט קנינו מצלמה חדשה . http://img100.imageshack.us/my.php?image=dscn08038hp.jpg אני ישמח לקבל תגובות כמו:מזל טוב .
  11. ה4700 שווה את מחירו ,יש לו יותר מצבי כיוון והרבה יותר נוח לעבוד איתו.
  12. תודה,אבל אני יבוא רק אם אני יקנה תסאב השבוע אחרת מה הטעם לבוא בלי סאב.
  13. מאיפה המדידה נעשת מחוץ לאוטו או בתוך?
  14. מה זה spl ,אולי אני יבוא אם תסבירו לי מה המטרה.
  15. תשמע את שניהם ולך על מה שישמע לך יותר נעים לאוזן.
  16. שלום לכולם. רציתי לדעת מה זה חתך נמוך בצמיגים ומה זה נותן. תודה לעונים
  17. אבל בזאפ שזה אתר של השוואת מחירים המקום הכי זול שמצאתי לקנות אותו זה פומפה ושם הם לוקחים 600 שקל בלי תיבה. ובקשר לסאב כן הוא באמת איכותי,הוא גם מתאים בול לאוטו(פיזו 306 )
  18. מה הבעיה עם תיבה של קליפורניה בום? אתה יכול לתת לי קישור בבקשה או שלח לי בפרטי איפה אתה קונה אותו ב400 (תסאב)
  19. גם לי יש רעשים של ברזל ,עם איזה חומר אוטמים את זה?
  20. מאק אודיו זה חברה מגרמניה אז אם כבר זבל גרמני. אני קניתי מגבר משומש שלהם מלפני יומיים והוא פשוט מעולה איכות מצוינת ,אני מציע לך ללכת על המגבר!
  21. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=76941&page=1 הסאב יחובר למגבר הזה ,אני בדקתי תסאב ביחד עם המגבר והוא דופק יפה וטוב האוטו גם קטן (פיז'ו 306)אז הוא עובד בכלל מצוין
  22. אז יכול ליהיות שזה לא הסאב. אבל אני בספק,הסאב נראה בידיוק ככה . טוב אולי אני עשיתי אותו דגם חדש ,בכול אופן שווה לקנות?
  23. שלום . קיבלתי הצעה מחבר לקנות את הסאב החדש של פיוניר ב400 שקל עם תיבה. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=33928 זה הסאב . מה אתם אומרים?
  24. מישהו יודע למה המכירים כול כך גבוההים?. אני זוכר שמלפני שנה שנתיים המכיר היה 3.5 שקל לליטר
  25. ok תשמעו יכול ליהיות שאני קונה תסאב החדש של פיוניר. אני מנסה להוריד את חבר שלי ל350 לסאב הזה http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1651,normal_sales כולל תיבה . הסאב הזה הוא 12 אינץ' ,האם שווה לי ? חחחחחחחחח כול זה בכלל בתנאי שהוא יסכים לרדת במחיר
×
×
  • תוכן חדש...