היום קניתי מגבר משומש של מאק אודיו ב250 שקל.
המגבר הוא 400 w אבל הוא נראה לי הרבה יותר חזק,ביקשתי מחבר שלי שיחבר גם תסאב החדש של פיוינר בשביל לשמוע אם הוא יכול להרים סאב .
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=33928
קיצור הוא חיבר וגם אותו המגבר החזיק ,הסאב הזה משהו מדהים החלונות באוטו כמעט נשברו מרוב שהוא חזק.
http://img32.echo.cx/my.php?image=dscn07994yl.jpg
http://img32.echo.cx/my.php?image=dscn08004tm.jpg
הנה שתי תמונות של המגבר,תגידו לי אם מישהו מכיר?.
זהו אני מרוצה יש לי מגבר 4 ערוצים שעובד מצוין ,וגם בעתיד אני יכול להגביר סאב איתו בלי בעיה וכול זה בלי לעשות חור בכיס.