שלום לכולם!
אני חדש כאן בפורום, אני בעלים של מרכז התקנות בראשון, שאני לא אפרסם את שמו כי קראתי את התקנון של הפורום
אבל אני כן אעלה תמונות שתוכלו להתרשם ולהעיר! מכיוון שלא ניתן לעלות יותר מ8 תמונות אז אני אעלה בכמה חלקים
אז ככה הסטאפ הוא כזה:
HU-Clarion NX501A
Front-Hertz Hi Energy
Rear-Morel Pulse 6X9
Amp-Macrom M2A.4000 Mk II
Alpine MRP-F200
Sub-CerwinVega Stealh 12.4
Cables-Van Der Hul
Audison