לפני מספר ימים חבר שלי נסע בבראבו שלו והתחיל לצאת לו עשן מהרכב באמצע הנסיעה (לא ידוע לי מאיזה חלק ברכב), החבר עצר את הרכב והזמין גרר שלקח אותו לביתו.
יום למחרת החבר החליט לבדוק את הרכב והוא עשה איתו סיבוב קטן, הכל נראה תקין לחלוטין אך הוא החליט לקחת את הרכב למוסך בכל מקרה. במוסך אמרו לו שהגיר נהרס כי הג´אנטים של הרכב גדולים מידי בשבילו ודורשים על הטיפול סכום של 2,600 שקלים.
במוסך גם אמרו שהגיר זו בעיה ידועה של בראבו, האם זה נכון?
האם זה הגיוני שהגיר נהרס בגלל ג´אנטים גדולים מידי? ואם כן, האם המחיר הגיוני?
מדובר בגיר ידני, הרכב שנת 98.
אשמח לקבל עזרה, מארק.