avil84
-
הודעות
486 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avil84
-
מסכים בכל מילה עם LBC אל תלך על הרדיו סתם יקר וישן ועם כבר החלטת ללכת על הסאב והמגבר 800 על הסאב ו1200 על המגבר זה במילים אחרות מה שLBC אמר
-
זקוק להמלצה למערכת בסביבות האלף ש"ח פלוס
avil84 פרסם הודעה בנושא של GUY007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני הייתי ממליץ לך ללכת על 770 או 7700 של פיוניר .... הוא 1400 שקל חדש 1000 או אפילו 900 חבר השיג יד שנייה אחלה מערכת ..... -
אתה רוצה להגיד שהJBL יותר טוב מהקיקר?.... חזק יותר ....
-
המלצה בין 2 מגברים 4 ערוצים .. מגבר קיקר http://www.kicker.com/05/05kicker.html ב1500 או אוריון http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2585,normal_sales ב1200 ש"ח יגביר סט של קיקר סדררה K ובקרוב יגיע עוד סט
-
שאלה לבעלי מגבר 9980 Platinum Audio
avil84 פרסם הודעה בנושא של shoonra בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם הסאב הוא 2 סלילים אז יש אפשרות לגשרכל שתי ערוצים לסליל אם הוא סליל אחד אז אתה לא יכול.. -
אוקייי אז ככה היום הגעתי ל2 החלטות מבקש שתעזרו לי להחליט מה עדיף הסאב שהחלטתי ללכת עליו הוא קיקר קומפ וי אר מקדימה יש לי קיקר סדרה K האופציה הראשונה היא כזו מגבר 5 ערוצים של אוריון מוציא 75*4 ו200 לסאב... ב2200 ש"ח האופציה השנייה היא מגבר 4 ערוצים עד 1200 ש"ח +המונובלוק של הייפוניקס 1605D אם אני הולך על האופציה הראשונה אז אני מחליף את הייבוא של המונובלוק בסט טוב של קומפוננט ככה שיהיה לי 2 סטים באוטו... איזה אפשרות עדיפה???
-
צודק אבל לפי התיאור שלו הנחתי שזה סאב פשוט ו"זבל סיני" כמו שמכנים אותם פה בפורום .... ולכן הצעתי לו לעבור לסאב נורא איכותי... וחזק... (הכל יחסי למחיר שהוא נתן...) עכשיו אני מציע לו לבדוק את החברה ואת הדגם שיכתוב אותו פה ואז נהיה יותר חכמים ונוכל לתת עצות יותר מדוייקות
-
טוב עברו 24 שעות ... אני מבקש עזרה תנו עצותתת תודה
-
מתי יהיה עוד איזה מפגש בצפון? מתייייייייייייייי תפסיקקקקקקקקקקקקקקקק ללחוץץץץץץץץץץץץץץץץ כלללללללל כךךךךךךךךךך הרבהההההההההההה?
-
קודם כל שאלה FUCHI ראית מה יש לו באוטו? ראית את התקציב שיש לו ? אם התקציב שלו היה יותר גדול גם אני הייתי ממליץ לו להחליף הד יוניט אבל כרגע בתקציב הזה הכי טוב שיביא סאב טוב ומגבר חזק שיגביר אותו ויעבוד עם הקומפוננט שיש לו ועם ההד יוניט שיש לו .... דרך אגב לי היה תדגם 2200 של סוני הוא נראה כמו שלך רק בצבע כסוף ויש לו MP3 שנאתייי אותו ואת הצליל שלו והחלפתי אותו לאלפיין 9833 ... זה שינה לי הרבה אבל המחיר של האלפיין לבד יותר יקר מהתקציב שלך ועדיין הוא לא כל כך יעזור לך לעוצמה ....
-
אין לי קישור לא מצאתי אותו באינטרנט אבל ראיתי ושמעתי אותו לפני כמה ימים והתלהבתי .... המוכר רצה עליו 900 עם תיבה ... http://www.phoenixgold.com/2004/octane-zrspeakers.html אני לא יודע בכמה אפשר להשיג ת12 ואם זה מחיר טוב מה שאני מצאתי כי אני לא כל כך את המקום עשיתי פשוט סקר והוא הראה לי אותו .... הוא רצה עליו 900 על ה10 אינץ 300 רמס ... זה נראה לי אפשרות הרבה יותר טובה מה פיוניר... ותשובה למה לא לשים גם את הסאב שלך וגם עוד סאב כי לפי דעתי הם כנראה לא יוציאו את אותו הצליל כי הם שונים... וזה יפגע לך במוזיקה .... אם היית קונה את אותו דגם אז מאותה חברה אז הייתי אומר לך לשים גם אותו.. אבל אם אתה מתעסק עם 2 סאבים שונים לא מומלץ לשים אותם ביחד... אם אתה רוצה אתה יכול לנסות לחבר אותו... ולשמוע אם תאהב תשאיר לא תאהב תוציא זה חיבור של 2 חוטים... בכל מקרה אתה צריך מגבר נוסף לסאב כי המגבר שלך הוא דיי חלש והוא לא יוכל לא להגביר תסאב הזה ולא תסאב של הפיוניר....כי בגישור הוא מוציא לך מקסימום 120 RMS ... דרך אגב הקומפוננט של מוכבר על ידי המגבר או ההד יוניט ?... איזה דגם זה?
-
לא יודע מה אחרים חושבים זאת דעתי אתה יכול לבחור מה שבא לך לעשות זה אותו שלך אני דרך אגב אמרתי מההתחלה אני לא אוהב כל כך תפיוניר אני אוהב סאבים יותר מדוייקים ... יש לך 1700 ש"ח לסאב ומגבר ..... קומפוננט קדימה יש לך ואחוריים אתה לא צריך אם יש לך סאב... מגבר אמרתי לך 800 ויש לך 900 לסאב יש לך תפניקס גולד ZR 10 אינץ סאב מפוצץ הכל תלוי מה וכמה אתה רוצה להשקיע.... אתה יכול לעשות הכל ב1300 או ב1700 כמו שתיכננת להוציא אבל הסאב שהצעתי לך מאוד חזק ומאוד איכותי...
-
לסאב יש קישור אבל אמרתי לך אם תלך לימאים תוכל להוציא אותו בזול 300 ש"ח... http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=17141 מגבר http://autos-sound.com/shop/?p=productMore&iProduct=114 והקומפוננט אתה לא רוצה להחליף אז תשאיר אם אתה אוהב תצליל ד.א מאיפה אתה אם אתה מאזור חיפה אני יכול לקחת אותך למתקין שלי ולדבר איתו על מחירים בשבילך
-
טוב שמע מה אני הייתי עושה במקומך... את הסאב הלא מוכר הייתי מוציא... קונה: סאב פיוניר אני לא זוכר בדיוק תדגם אבל הוא 600WATT 300RMS... ב500 ש"ח כי אתה אוהב תעוצמה ... אם אתה רוצה יש בימאים ב300 את הסאב ועוד 200 תוציא על תיבה... אני זוכר שחבר שלי חיפש וזה המחירים שאמרו לו(אני אישית לא אוהב תסאב עצמו אני אוהב יותר איכות מאשר עוצמה). קונה לו מגבר שיגביר אותו טוב את הלייטינג אודיו 300.2 ב800 ש"ח מחליף סט מקדימה לפולס עוד 500 ש"ח וזהו... כל זה נכנס בתקציב של 1800 לא כולל התקנה...
-
מתקינים ברמה גבוהה באיזור הצפון, מישהו מכיר?
avil84 פרסם הודעה בנושא של aviss בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מאיפה אתה בצפון? -
הבנתיייי תודה על התשובה ..... אז אם ככה אני חושב עכשיו ללכת על 2 ערוצים חזק תמליצו לי בבקשה על מגבר 2 ערוצים שיהיה לפחות 100-150 RMS לערוץ ... עד 1000 ש"ח אם יש משהו ממש טוב מוכן לעלות תתקציב.... איך המגבר של הלייטינג אודיו 300.2 http://autos-sound.com/shop/?p=productMore&iProduct=114 וסאב עד 2000 ש"ח להזכירכם בינתיים ההמלצות שלי הם סולובאריק L7S12 הייפוניקס 900RMS אטלס. אולי 2 קומפויאר ויש עכשיו משהו שראיתי סאב של רוקפורד POWER RFR3112
-
אז מגבר 4 ערוצים שמוציא 120 RMS יהיה טוב כי 2 ערוצים ילכו למיד ולטוויטר ו2 ערוצים בגישור למיד באס נ.ב תנו הצעות לסאב נתתי תפרטים למה שאני מחפש
-
ומה זה אומר .... אני יודע את זה שהוא עולה 170 דולר .... יש לי את ה50.4 .... השאלה היא לא כזו השאלה היא אם בעתיד אני יביא 3 WAY המגבר ה50.4 יגביר 3WAY של אילייט או אוטופיה בצורה אופטימלית.... והאם 2 ערוצים חזק ... יעשה את אותה עבודה...
-
אתה מדבר בשבילי סינית אם אפשר פירוט יותר פשוט.... ובקשר למגבר האם בסופו של דבר בשביל 3 WAY צריך מגבר 2 ערוצים חזק או שצריך מגבר שיתן ערוץ נפרד לכל אלמנט?.... ובקשר לסאב תנו לי המלצות לעד 2000 ש"ח מחפש איכות + עוצמה.... הצעות שיש לי בינתיים... S7L12 2200 ש"ח הייפוניקס אטלס 900 RMS ב1700 לא כולל תיבה 2 סאבים קומפויאר קיקר ב1300 לא כולל תיבה... אלפאסוניק 812W אין לי עדיין הצעת מחיר.... מה הכי מומלץ.... ברור שכמה שיותר זול יהיה יותר טוב כי אני כרגע חייל וכל שקל חשוב...
-
יש לי מיצובישי לנסר שנת 92....... ברצוני לשים לה גלגלי מגנזיום..... השאלה שלי היא כזו כרגע יש לי גאנט 13 האם זה ישנה משהו שינוי הגודל ל14 185....??? ועוד שאלה יש הרבה סוגים של מגנזיום מה ההבדל בינהם והאם הזולים שעולים 1200 ש"ח אמרו לי שזה מיוצור בסין.. יעשו לי איזה שהם בעיות??? ההבדל הוא 500 ש"ח בינם לבין הדגם האיטלקי.. או 800 שח לדגמים היותר רציניים כמו O Z מבקש עזרה כי אני לא מבין כלום בתחום הזה של האוטו אני מחפש רק יופי אני יודע שההבדל בנסיעה במגנזיום או גלגל רגיל הוא לא מורגש
-
לא הבנתי אז על מה מומלץ ללכת...... ואת הקטע של הקרוס אקטיבי ופסיבי? קומפוננט לא בא עם קרוס ?אם כן אז למה להוסיף עוד 1 בעתיד אני מאמין שאני ישדרג ל3 WAY או אילייט או אוטופיה .... 2 ערוצים או 4 ? להשאר עם שלי או להחליף?
-
את המגבר אני מביא מחו"ל אז הוא יעלה לי סך הכל 250 דולר שזה לא כסף יחסית לארץ... והמגבר ה4 ערוצים לא חייב להיות משהו רציני פשוט רב הסיכויים שאני מוכר את שלי ואם אני כבר מוכר אז אני כבר ישתדרג.... חשבתי קצת להעלות את התקציב ולהביא תסאונד סטרים http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=21705 אבל עוד לא יודע אם שווה לי... אם אני יביא 3 WAY אחרי זה אני יצטרך מגבר 6 ערוצים לא? אם כן אז אני יקח כבר 2 ערוצים כי גם ככה אם אני יקח 4 אני עדיין יצטרך להשתדרג אחרי שאני יביא ת3 WAY
-
אני מחפש באס נקי איכותי ומדוייק.... כרגע יש לי רוקפורד P1 אני מת על הצליל שלו אבל הוא חלש מאוד וכבר שרפתי 3 סאבים עם העוצמות שלי.... אני רוצה גם משהו חזק וגם איכותי...
-
ההתלבטות שלי היא בין קיקר L7 750 RMS לבין הייפוניקס סדרת אטלס 900 RMS מרובע ... או ה600 העגול... או אלפאסוניק 812 משהו לא זוכר בדיוק תדגם.... או להביא 2 קומפ וי אר של קיקר........ והמגבר אני לא רוצה 2 ערוצים כי אני לא יודע אם בעתיד אני לא ישים אחוריים או שהקומפוננט יוחלף ל3 WAY... הקומפוננט מוציא 75 RMS
-
אוקיי אז ככה אין לי אפשרות להשאיר את המגבר ולקנות גם מגבר ב1000 ש"ח האפשרות היא או להשאיר אותו או למכור ולקנות מגבר עד 1000 הדגם הוא 50 *4 http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=CS50.4&ser=GTS&cat=AMP סאבים אני אוהב גם עוצמה וגם איכות אבל חשובה לי מאוד האיכות אני רוצה משהו שישתלב באמצע איכות ועוצמה .. והאיטום זה למיצובישי לנסר שנת 92 אני לא רוצה לכל הבגאז רק לחלק שנפתח כי רק שם הוא רועד הפח
