כמו שנאמר פה, הרעש של הפורמולה מטורף וממכר, קשה להסביר במילים.
רוב הזמן עמדתי באיזור הימקא. לא מיקום אידיאלי, אבל זה המקום הכי פחות צפוף, ובנוסף יש שם חומה נמוכה ודשא שאפשר לשבת.
בהמשך לכיוון גן הפעמון היה מסך ענק עם שידור לייב של ספורט 5, ובדיוק ראיתי את תרגיל ה"נשיקה" של כריס פייפר. למי שפיספס, זה מופיע באתר של ספורט 5 (המערכת לא מרשה לי לפרסם לינקים).
בערך ב19:30 הגעתי לאיזור תחנת הרכבת הישנה כשבדיוק כל הרכבים יצאו להקפה אחרונה. תענוג לראות את כולם עומדים בשיירה, לשמוע את המנועים צווחים, ואז את הזינוק.. זה היה הדבר היחיד שנראה דומה למירוץ בכל האירוע הזה.
היה כיף, זאת חוויה מיוחדת ולא כל יום רואים דבר כזה.