Jump to content

yoel86

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yoel86

  1. שלום לכולם. בבעלותי רנו מגאן 97 קופה 1.6 ידנית. לאחרונה בזמן שאני מזנק מהמקום לאט או מהר הרכב רועד כאשר אני משלב הילוך וזה מגיע אפילו עד הילוך שלישי ששם זה קורה לשניה . עד היום חשבתי שמדובר בקלאץ' גמור . מה שגרם לי לתהות האם אכן זאת הבעיה היה המקרה שקרה היום: נסעתי בנתיב הימני בדרך עירונית ואז התפרץ לי לנתיב נהג מבלי לאותת . הייתי על מהירות של 40-50 קמ"ש ונאלצתי לבלום בחוזקה והרווח ביני לבינו היה כחוט השערה. למזלנו לא נגרם שום נזק. מה שכן לאחר המקרה הזה הרכב הפסיק לרעוד כאילו הבעיה לא הייתה קיימת מעולם. האם יכול להיות שיש קשר לחלק ברכב שלא מחוזק או מחובר כראוי כגון תושבת כלשהי /צירייה..אני סתם זורק.. תודה לעוזרים וסליחה על המגילה. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  2. רציתי לעדכן: כשהייתי אצל המכונאי הוא בדק את התיבה של הפיוזים שבתוך הרכב. כששוטטתי לי ברחבי הרשת בחיפוש אחר פתרונות אמרתי לעצמי שאולי אעשה בדיקה נוספת על כל מה שאוכל לעבור..ואכן כפי שהרגשתי, היה מדובר בפיוז.. למרות שהמכונאי בדק..עכשיו רק נורה אחת לא פועלת . סביר להניח שהיא שרופה..למרות שבמבט ראשון היא נראית בסדר אבל אקנה אחת ליתר ביטחון.תודה בכל אופן לעוזרים. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  3. אני אבדוק את עניין הפיקוד . הבעיה היא שאני לא מכיר חשמלאי איכותי .. אני אשמח להמלצות ושוב אני מחדרה וגם נתניה היא אופציה. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  4. אני עדיין רוצה לבדוק את העניין כי זה מפריע לי שמשהו לא עובד כמו שצריך בגלל זה הייתי רוצה לקבל מושג כלשהו לגבי מחיר. שכחתי לציין שכשנעשתה בדיקה נמצא שהחוטים של פנסי הערפל היו קרועים.. ולמרות אחרי שחוברו לא פעלו. הדבר האחרון שארצה זה לעשות כפתור בנפרד. המטרה שלי בסופו של דבר זה להביא את הרכב ליישור קו מלא. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  5. שלום לכולם, ברשותי מגאן קופה 97' גיר רגיל . באחד הטיפולים האחרונים אמרתי למכונאי שפנסי הערפל לא פועלים ולאחר בדיקה הוא טען (לאחר בדיקה כמובן) שיש נתק בצמת חשמל ושהוא לא יכול לטפל בזה אלא רק חשמלאי רכב . הוא אמר לי מראש שזו תהיה "שחיטה" ואם אני מעוניין הוא יכול לעשות לי כפתור בנפרד. מכיוון שאינני רוצה להיכנס לכל עניין הקומבינות ברכב הייתי מעוניין לדעת כמה תיקון כזה יכול לעלות לי . תודה לעוזרים. נ.ב. אני מחדרה. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  6. כל הכבוד על ההשקעה . תמשיך ככה ואני בטוח שבסוף תהיה לך יצירת מופת. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  7. אהלן , ברשותי מגאן קופה 97 שרכשתי לא מזמן. ידוע לי שיש לי עוד הרבה עבודה על הרכב אבל הכל מאהבה. גיליתי היום שפנסי הערפל לא עובדים בהתחלה חשבתי שמדובר בנורות שרופות אך לאחר התבוננות נוספת גיליתי שאיכשהו באחד הצדדים החוטים קרועים. האם יש חשמלאי אמין במחיר הגיוני שיוכל לבדוק ולתקן? אני מחדרה. תודה לעוזרים. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  8. אגב איפה c יושב? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  9. אחלה תודה אני אבדוק את האופציות. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  10. הרכב מאבד מים כך שכל 3 שבועות / חודש המים מגיעים לקו המינימום. אין סימני רטיבות או לחות המובחנים לעין. החלפתי רדיאטור וצינורות + מיכל עיבוי ובנוסף יש לי באופק טיימינג.. שאיתו יש לי ניסיון מר. היתה לי מגאן 2001 ועשיתי במקום מסויים ולאחר מספר חודשים היא נקרעה לי באמצע נסיעה..והסוף ידוע. דבר נוסף שברצוני לסדר זה עניין המיזוג לרכב. המטרה שלי בגדול היא ליישר קו ולהחזיר אותו לימים הטובים שלו ובהמשך לחזק אותו בטוב טעם, זו כבר מטרה אחרת אבל אני חייב בסיס טוב להתחיל ממנו. בסה"כ המצב של המנוע עצמו הוא טוב. אבל לגבי שאר המכלולים אני בספק.
  11. שלום לכולם, אני מחפש מכונאי שיש לו היכרות עם צרפתיות זקנות . במקרה שלי זו מגאן קופה 97 ידנית. מחפש מישהו שמכיר את כל המחלות שלהן ויודע לתת יחס חם (לרכב). נ.ב אני מחדרה ולא יזיק אם הוא ידע גם לעשות מעבר לטיפולים שוטפים ..יש לי תכניות. מקווה למצוא את האחד עייפתי מכל מיני מקומות שטוענים שיודעים ובסוף הורסים את הרכב...כבר הרסו לי אחד ולא בא לי שזה יקרה לבייבי,
  12. 185/60/14 ברידג'סטון ?
  13. שלום , מה מידות הג'אנטים האפשריות למגאן קופה 97' 1.6?
  14. גם אני אשמח לדעת היכן ניתן לתקן בסכום כזה. אני מחדרה.
  15. שלום לכולם, מחפש מוטות טלסקופים לדלת תא מטען למגאן קופה 97. תודה.
  16. שלום לכולם, אני מחפש שני ספרים לקנייה: תורת הרכב ותורת המנוע . אני מאיזור חדרה . תודה לעוזרים.
  17. שלום רב, לאחרונה החלטתי לשנות כיוון בחיי לטובת מכונאות רכב מכיוון שאני אוהב מאוד את התחום. קבעתי פגישות יעוץ עם מספר מקומות(שלא אזכיר את שמן). העניין הוא שאני יכול רק ללמוד במסלול ערב. כששאלתי אנשים על אחד המקומות שמאפשר את לימודי ערב ענו לי בתגובה לא להתקרב ושלל תגובות שליליות. אני מאוד מבולבל ולא יודע איזה מוסד לימודים מציע את הידע התיאורטי והמעשי הטוב ביותר. התעניינתי אגב, במסלול הנדסאי רכב. אם יש כאן מישהו שיכול לעזור לי אני אשמח מאוד . אני מאוד רוצה ללמוד את התחום ולהתפתח בו ולימודי ערב הם הדבר שהכי מתאים לי ושוב אני מדגיש, החלק המעשי, הטפולים הקטנים והגדולים חשובים לי מאוד. תודה רבה לעוזרים. נ.ב , אני מחדרה.
  18. היי, ברשותי מגאן 2001 1.6 ידנית האצ'בק. אני מעוניין לשנות קצת את איכות הצליל ברכב. אני מעוניין בHU ורמקולים קדמיים והתקציב הוא עד 3,000 ש"ח(הרכב הגיע עם מגבר כך שאין לי נתונים מדוייקים עליו) יש לציין שבהמשך הדרך אני מתכנן להחליף את הרמקולים האחוריים ואולי להוסיף מגבר + סאב כך שאני רוצה משהו שיהווה בסיס טוב... תודה מראש לכל העוזרים.
  19. היי, אני מקווה שאני שואל במקום הנכון ואם לא , מצטער מראש. ברשותי רנו מגאן 1.6 01' ידנית ואני מעוניין להרכיב בודי קיט לרכב ללא ספויילר -(משהו עדין ולא בולט מידי), השאלה היא כמה ואיפה. מי שיוכל לעזור לי שישלח בבקשה לפרטי. תודה תודה ושוב תודה.
  20. תודה רבה.
  21. שלום רב, ברשותי רנו מגאן 2001 1,600 גיר רגיל. אני מחפש ספרות טכנית לרכב כדי שאוכל לטפל בעצמי ברכב עד כמה שאפשר וגם להכיר את הרכב קצת יותר מקרוב. אני פדנט בכל מה שקשור לרכב ויש לי ידיים טובות מאוד וזה יכול לעזור לי נורא. תודה מראש לכל העוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...