Jump to content

yoel86

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yoel86

  1. אהלן, לאחר בדיקה התברר שהצינור מים שיושב מאחורי הסעפת נוזל וסוג של נרקב ושיש צורך להחליפו. האם יש מישהו שיודע היכן אפשר למצוא צינור כזה והאם חייבים לפרק את הסעפת? מצאתי תמונה ברשת של המנוע עם הצינור המדובר אבל משום מה איני יכול להעלות לכאן. תודה לעוזרים נ.ב. המנוע הוא k7m
  2. אהלן חברים. אני מחפש מסילת דלק למגאן קופה 97 1.6 בדחיפות. תודה לעוזרים.
  3. בשתי התמונות הדומות אם מסתכלים טוב רואים שמשהו נוזל שם..וכשבדקתי על משטח לבן את מה שיש שם ראיתי שזה שמנוני ובתמונה השלישית בחלק הפנימי יותר יש נזילה כלשהי
  4. ואני אשמח להגיע אליך לגבי החלקים
  5. הרכב מאבד שמן בקצב איטי ואני לא מצליח לזהות מה בדיוק נוזל..מה שכן אני רואה סימנים של רטיבות על הרצועת מנוע..כאילו משהו מרטיב את זה וזה מספיק להתייבש. וכששלחתי את היד לחלק מסויים שאני לא רואה בעין הרגשתי וראיתי שיש לי שמן על האצבעות ובמוסך שאני מטפל ברכב לא מזהים גם כן.. ובנוסף אני צריך גם לאתר נזילה של מים שגם לא מצליחים לפתור לי אותה...כל לודש אני צריך למלא נוזם קירור..
  6. שלום לכולם. אני מחפש מקום שיודע לטפל ברכב הנ"ל . אודה לכל מי שיוכל לתת לי המלצות חמות למוסך מנתניה (וכמובן במחיר שפוי). תודה לעוזרים. נ.ב. הרכב שנת 97.
  7. אני במקרה צריך כמה דברים אם יש לך.. חלקי התאורה שנמצאים מעל הראש(עם המתגים) והמוטות טלסקופים לתא מטען..יעזור לי מאוד. ותודה בכל מקרה.
  8. אז רק שיהיה לי ברור, הרכב אמור לעבור רק טיימינג? ובכל מקרה אני אצטרך המלצה על מקום באיזור..או כמה שיותר קרוב שיהיה מקצועי..כבר "נעקצתי" בעבר על רכב קודם..כשעשו טיימינג..ולאחר תקופה הרצועה נקרעה במהלך נסיעה...
  9. הכל עניין של עד כמה חשוב לך הרכב. אם הכל מגיע בזמן לא אמורה להיות בעיה. וזה בדיוק העניין שלי. עד כה הצלחתי לשמור על הרכב..והוא בשימוש יומיומי .ובגלל זה חשוב לי לדעת מה אני אמור לבצע בדיוק.
  10. לגמרי ידידי...תיתן לה אהבה והיא תאהב אותך...וסאנרוף עובד פיקס
  11. שלום לכולם. בבעלותי רנו מגאן קופה 1.6 גיר רגיל ובקרוב אגיע ל300k ק"מ . רציתי לדעת איזה טיפול הרכב אמור לעבור מאחר ולא מצאתי באופן ברור מסמך כלשהו שמפרט את העניין. תודה לעוזרים. נ.ב. אני מחדרה ואשמח למקומות באיזור...מקצועיים ובמחיר הוגן.
  12. אחלה זה כבר טוב... מישהו מכיר איש מקצוע איכותי מהאיזור במחיר שווה לכל נפש? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  13. The Coolest מאיפה אתה? אני גם מתעניין בסידור הצמה של הרכב . יש לי מגאן 97 קופה ידנית וחסרים אנשי מקצוע באיזורי(חדרה).
  14. ברוב "חוכמתי" ניקיתי ואז צילמתי.
  15. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  16. נ.ב. אני מחדרה Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  17. היי, בבעלותי מגאן 1.6 k7m 1997 ידנית. בבדיקה שגרתית מצאתי כתם שמן/נזילה מראש המנוע . האם יכול להיות שמדובר באטם? אם כן מה יכולה להיות העלות והאם יש מישהו מקצועי שיכול לטפל ? תודה מראש. צירפתי תמונות ואפשר לשים לב שניקיתי בצד הימני- היכן שהנזילה/כתם . Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  18. שלום לכולם. מישהו הזמין בעבר מזרקים לרכב מחו"ל ויודע מה הפרוצדורה/אם יש משהו נוסף שצריך לדעת? תודה מראש. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  19. לא זה לא מהגלגל ספייר. הפתח נמצא בין הגלגל הקדמי לאחורי- יותר קרוב לאחורי(צד נהג). Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  20. אחלה תודה רבה Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  21. נ.ב. יצא לי הפוך מתנצל מראש. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  22. אהלן, בבעלותי מגאן קופה 1997 ידנית. לאחרונה אני שם לב לטיפטוף של מים שקופים צד נהג אחורי . לאחר הצצה מתחת לרכב ראיתי שזה מגיע מכיוון טבעת. לא יודע מה הסיבה או שאני סתם דואג. תודה לעוזרים. צירפתי כמה תמונות: Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  23. yoel86

    C2 VTS - ישור קו.

    חדרה אבל מוכן להגיע לאיפה שצריך.. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  24. yoel86

    C2 VTS - ישור קו.

    לפותח השרשור: עבודת קודש עשית שם . גם לי קרה משהו הזוי דומה לשלך : גם אצלי החיווט של פנסי הערפל קרוע(מגאן קופה 97) ולאחר שניסיתי לחבר את החוטים עדיין צד אחד לא עבד(לאחר ששללתי נורה שרופה). אין לי שמץ מה לעשות וחשמלאי רכב יקרע אותי במחיר. יש לך פיתרון כלשהו? אני אשמח. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...