Jump to content

Prime Car

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Prime Car

  1. התקנה כזאת אצל מתקין תעלה לך כמה שקלים, עדיף לך לקפוץ שיעשו לך את זה (עניין של כמה דק') מאשר לגרום נזק בלתי הפיך לאוטו שלך... אם תחבר מתח ישירות מהמצבר הלדים שאתה רוצה לשים יפעלו כל הזמן ככה שצריך להעביר אותם דרך מפסק או דרך הסוויץ'... בכל מקרה, אני מאוד הייתי ממליץ לך ללכת למתקין.. נ.ב. - מישהו פעם הגיע אליי עם פאסאט כשהוא ניסע להתקין את הרדיו שלו לבד וחשף חוט אחד שהוא לא בודד והתוצאה הייתה שהאוטו עלה באש, ככה שלפעמים עדיף לשלם קצת מראש ולא לשלם הרבה מאוד בגלל טעות - בחנות נותנים לך אחריות ויש ביטוח על העבודה
  2. תקפוץ למוסך של טויוטה ותשאל אותם שם... יכול להיות שקיים החיבור ולא קיימת האופציה להשתמש בו (אופציה שקיימת בדגמים מפוארים יותר)
  3. תתקשר אליי אחי, אסור לי לפרסם בפורום
  4. לי יש יאריס 2003 (רגילה לא ספורט) ובמקום להתעסק עם המערכת המקורית פשוט הוספתי עוד רדיו נוסף עם AUX וUSB ו3 יציאות למגברים. אם תרצה ייעוץ באיך ומה אתה מוזמן להתקשר אליי - אדיר 058-77-66-007
  5. רוב המתקינים נותנים את ההתקנה במחיר הקנייה של הרמקול.. אתה יכול לבחור כל רמקול קומפוננט מהרמה הבסיסית (אבל של מותג) וזה יעשה בשבילך את העבודה. מעבר לזה, אתה יכול לקנות גם זוג רמקולים ברמה יותר גבוהה ולהשתמש בהם - אני עדיין הייתי ממליץ על קומפוננט. אם אתה צריך ייעוץ או עזרה אני אשמח לעזור לך בטלפון - אדיר 058-77-66-007
  6. מאוד לא מומלץ (אך אפשרי) לשים מגבר על רכב היברידי. אם אתה רוצה כבר לשים מגבר, עדיף שיהיה מגבר דיגיטלי - אמנם יקר אך צריכת החשמל שלו נמוכה באופן משמעותי משל מגבר אנלוגי ופרקי המנוחה שלו ארוכים יותר.
  7. הקוד שאתה צריך להכניס זה קוד שאתה יכול לבקש בכל מוסך/ סוכנות של פורד והם נותנים לך אותו במקום לאחר וידוא של כמה פרטים.
  8. זמזום מהרמקולים זה משהו שיכול לנבוע מהרבה מאוד סיבות - הראשונה שבהן היא חיווט לא נכון. אם החיווט תקין, והכל בסדר ועדיין יש רעשים הבעיה היא במערכת (HU) עצמה. משתיק רעשים הוא פיתרון מצויין למי שרוצה להימנע מהרעש אבל להוריד את העוצמה והאיכות - ולכן לא מומלץ
  9. יש 2 חוטים שהולכים לטוויטרים ו2 חוטים שהולכים לרמקולים.
  10. תחבר את הממתח אחרי סוויץ לחיבור של המצת (שקע מתח, שקע כוח). תיקח מנורת ביקורת ותבדוק אם הוא נכבה ברגע שאתה מכבה סוויץ ונדלק כשאתה מדליק ותנסה לחבר ככה. אם עדיין יש השהייה של פרק זמן מסויים אז זה הגדרה של המערכת.
  11. ברמקולים לרוב המחיר לא משקר - רמקול יקר יותר, לרוב יהיה גם רמקול טוב יותר (כמובן שאם מדובר באותה החנות ולא אצל מישהו שסתם ממציא מחירים). רמקול בריא יותר הוא רמקול שטווח הצלילים שלו גדול יותר - אתה תשמע יותר פרטים במהלך הצליל. לאוזן של מי שהוא לא מוסיקאי, שזה רובינו, ההבדל העיקר ברמקול במידה 6X9 הוא כמה הבאס שנשמע מהרמקול הוא נקי ועמוק.
  12. בסכום כזה לא תמצא רמקול טוב בהרבה (אם בכלל) מהרמקול שיש לך. אם הרמקול שיש לך תקין, הייתי ממליץ לך לחכות קצת ולהתקין רמקול בריא יותר. אם תרצה להתייעץ ולשמוע חוות דעת אתה מוזמן לפנות אליי בטלפון 058-77-66-007
  13. ברכבי פורד (כנ"ל מאזדה) - הסאונד של המערכת המקורית (אכן של סוני) הוא מצויין בזכות כך שהרמקולים בדלתות הם במידה 5X7 ונותנים צליל עשיר חד ונעים לאוזן. אם אתה רוצה לשדרג את הצליל הזה - ולשפר את רמות הבאס - האופציה היחידה היא להוסיף סאב וופר ומגבר - כל תוספת אחרת - תיהיה טובה לזמן קצוב מאוד ולאחר מכן תאלץ להוסיף רמקולים יקרים יותר בכדי לפצות על הנזק שתגרום לעצמך. אתה צריך מגבר של ערוץ 1 (מונובלוק) וסאב וופר - לא חייב להשתולל אפילו סאב פשוט. לייעוץ ועזרה - אשמח לעמוד לשרותך - אדיר 058-77-66-007, בהצלחה.
  14. תחבר את הסאב לשני החיבורים הקיצוניים (+ של צד אחד שנמצא במיקום פיזי קיצונים ל- של הצד השני שנמצא בצד הקיצוני השני) - החיבור הזה נקרא ?SUB BRIDGE ונכון לגבי הרוב המוחלט של המגברים.
  15. שמע אחי - הכי טוב לך ללכת למישהו שמבין בזה. אם בכל זאת אתה רוצה לקחת סיכון, תפרק את המערכת החוצה ובד"כ עליה יש מדבקה שאומרת מה כל צבע של חוט עושה - ולרוב גם על החוט עצמו רשום. אדמה = מינוס - פשוט לחבר את זה לחוט מינוס של הרדיו. אם אתה רוצה שאעזור אתה מוזמן להתקשר אליי בזמן שאתה מפרק את האוטו ומגיע לשלב של החוטים - אעזור לך טלפונית. איתי - 0506402988 - או שתתקשר למספר של אדיר שרשום למטה. שיהיה בהצלחה אחי
  16. אם אתה רוצה מכשיר בפחות מ2000 שקל דבר איתי אני אולי אוכל לעזור לך אדיר - 058-77-66-007
  17. קיימים רמקולי קומפוננט שכל המרכיבים שלהם נמצאים באותה היחידה - ובנוסף לכך יש קרוס אובר (מחלק צלילים) שנמצא בתוך הדלת של הרכב. שזו אופציה ראשונה. אם אתה רוצה לשים רמקול טוב שהוא לא קומפוננט - הייתי ממליץ לך ללכת על רמקול 2WAY של חברה מוכרת. אם בעתיד יש סיכוי שתוסיף מגבר לרכב - כדאי שתשים כבר מעכשיו רמקולים רציניים. להמלצות, עזרה וכל שאלה (מחירים, סוגים, מידות) - אתה מוזמן להתקשר אליי - אדיר 058-77-66-007
  18. יש עוד דיבוריות זולות יותר מאשר המוטורולה - שזאת אופציה קיימת בשבילך מעבר לזה - בספר רכב שלך תחפש מידע על מערכת השמע - ושם יהיה כתוב לך את הדגם שאתה צריך
  19. בחיבור של המינוס לגוף הרכב - יכול להיגרם OVER LOAD אם לא משייפים את הצבע של הרכב מתחת לחיבור. בנוסף - כמו שכבר אמרו לך, יכול מאוד להיות מקרה שבו אחד הכבלים שמחוברים לרמקול נוגעים בדלת - או אולי אפילו אחד בשני - אז מומלץ לך לפרק ולעבור רמקול רמקול ולבדוק את החיבור. תראה גם שאין קצר לאורך החוט מהמגבר לרמקולים, יכול להיות שנקרע הבידוד במהלך המשיכה. אתה יכול להעביר כבל פרוביזורי (זמני) מהמגבר עד לרמקול רק כדי לבדוק אם עדיין יש לך בעיה. אם אין בעיה - אז תעבור על הכבל של הרמקול תבדוק את הכל לכל האורך או שתחליף. אם יש בעיה - תרוץ על הכבלים של המגבר (+, -, RCA וREMOTE) ותראה אם אין בעיה.
  20. אני יכול להמליץ לך על כל 2DIN שהוא שיהיה לך נוח עם ממשק בעברית. ובנוסף לזה להוסיף כבל קומפוזיט מותאם לאייפון ואז כל מה שתראה באייפון תוכל לראות גם במסך (תמונות, אפליקציות, סרטים, WAZE, בקיצור - הכל!) אז אני הייתי ממליץ לך ללכת על מערכת שהממשק שלה תומך בעברית ולא לקנות מחו"ל מערכת שהממשק שלה לא תומך בעברית - עלות של כבל כזה היא עד 300 שקל בחנויות של טלפונים בד"כ אפשר להשיג את זה.
  21. המלצה חמה ממני - לא כדאי לקנות מגבר יד שנייה! מגבר יד שנייה יכול להיות מלא בקורוזיה במעגלים הפנימיים שלו, מה שיכול לפגום גם באיכות שלו, וגם בתקינות שלו בטווח הקרוב - ולכן הייתי ממליץ להשקיע מעט יותר, או טיפה להתפשר על הדגם ולקנות מגבר חדש (אלא אם כן אתה יכול לפתוח את המגבר, ולראות שבפנים אין לכלוכים וכו'.... לכל עזרה וייעוץ אתה יכול לפנות אליי - אדיר - 058-77-66-007
  22. אני מתקין של מגברים של PULSE AUDIO - היה לי שני מגברים של פולס אודיו שהרימו מערכת של זוג קדמי HELIX YELLOW LIMITED EDITION ומאחורה היה לי MB QUART Q SERIES 6.5 אינץ' בנוסף לזה היה לי סאב וופר 10 אינץ' CADENCE CONCEPT.... המגברים האלה מצויינים מבחינת סאונד, מכל הבחינות! לכל התייעצות ניתן לפנות אליי - אדיר 058-77-66-007
  23. רמקולים שיעשו את העבודה זה כל זוג איכותי של קומפוננט שמורכב בצורה טובה בדלת. ומגבר - אין צורך להשתולל וללכת על המגברים היקרים ממש - רוב האנשים, יותר נכון כל מי שהוא לא מוזיקאי ולא רוצה את המערכת רק בשביל שכל מי שבחוץ ישמע אותו לא מגיע לנצילות של מגברים סטנדרטים - ולכן הייתי ממליץ לך על זוג טוב של קומפוננט ומגבר ברמה הממוצעת.... בהשקעה תחלק 70% רמקולים ו30% מגבר... ואל תשכח שההתקנה צריכה להיות ברמה גבוהה - אטימה/ בידוד של הדלתות
  24. אהלן, בהונדה סיוויק 2007 המקום להעברת הכבל מהמצבר הוא מאחורי תא הכפפות. אתה מפרק את תא הכפפות, ומתחיל לחפש מצד ימין את הגומייה שדרכה עוברים כבלים מקוריים של האוטו - ולגומייה הזו אתה מוסיף את הכבל של המגבר. ההעברה מתבצעת מתוך האוטו החוצה (קל יותר). אם תרצה עזרה וייעוץ בזמן ההתקנה תיצור איתי קשר ואעזור לך. אדיר 058-77-66-007
  25. אם אתה מעוניין בהתקנה ביתית קלה ופשוטה - תוכל לקבל מתח מתיבת הפיוזים של האוטו (פחות מומלץ). אם תרצה יותר להשקיע - תוכל לקחת מתח מהרדיו המקורי של האוטו (עבודה עם מנורת ביקורת ובדיקה של + קבוע ו+ אחרי סוויץ'). מומלץ לך לבדוק אם אין "שקע חשמל" מקורי ליד הרגליים של הנוסע או מאחורי התא כפפות - ואם ישנה האופציה של ה"MUTE" שם יהיה החיבור שלה. אם אתה מסתבך וצריך עזרה בהתקנה דרך הטלפון אתה מוזמן ליצור איתי קשר. אדיר - 058-77-66-007
×
×
  • תוכן חדש...