שלום לכם,לא עברתי טסט בגלל הזיהום רכב,תוצאות הבדיקה הינם:
co 0.62 לקוי,(כל השאר תקין)למבדה 0.99 תקין,חום מנוע 84 תקין,מה לדעתכם התקלה והיכן אני יכול לתקן אותה בזול,כמו כן שמתי פעמיים תוסף bg-44 (מקווה שלא עשיתי נזק)
תודה מראש לעוזרים!
שבוע טוב!!!!
יש לי רנו קליאו 95 והרכב מתחמם כמעט תמיד קו אחד מעל החצי ולפעמים שני קוים כשחם בחוץ.האם זה נורמלי,ואם לא מה עלי לעשות.
אני מתכוון להחליף את המים לנוזל קירור איכותי נראה לכם שזה יעזור בקירור המנוע?או שהבעיה היא במאוורר?
תודה!