Jump to content

אשפוזן

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אשפוזן

  1. היום באמת ניסיתי לא להתעכב בנקודה.. פשוט להפריד ולתת גז בשילוב כמה שיותר טוב והמצב משתפר תודה על ההסבר אפשר לכוון אבל
  2. הבנתי אחי תודה.. אני באמת אקח את האוטו לאיזה מגרש ריק ויתחיל להתאמן כן אני יודע, אני באמת מעביר הילוך כל 10-15 קמש אבל הסלד מזנק למעלה שאני מתחיל לנסוע ואני מנסה ללמוד איך לשלוט יותר בקלאץ' כן אני מכוון לי את הכיסא. אני יעבוד על הרגש עם הקלאץ' חחחח אני מעדיף שתנסה להסביר לי במילים (בלי להעליב כמובן) הבנתי.. פשוט להתרגל ולתרגל תודה רבה על העזרה! אני אקח את האוטו לאיזה מגרש ריק באזור וינסה לתרגל את הזינוק עם הקלאץ'
  3. שאבא שלי נוהג המחט לא עוברת ה2000 לא בזינוק ולא בשוב שלב עד למהירות שיוט ועדיין הוא יוצא יותר מהר מכול משפחתית אוטומטית1.6- וכשאני שואל אותו איך הוא אומר "הכל עניין של תרגול וזמן- אתה תתרגל לאוטו אל תדאג" - העניין שהוא מגיל 17 עם מכוניות ידניות ואני לא רוצה 30 שנה להעיף את המחט ל3000 שאני מתחיל לנסוע חחח הבנתי.. אבא שלי צהוב חחח בקושי עובר את ה100 קמש ועושה טיפולים בדיוק בזמן אני חושב שהבנתי.. אני בדרך כלל מחזיק קצת את הקלאץ' בנקודה ואתה אמרת שלא צריך להתעכב אז אני אנסה לזרז את העניין הזה עם כמות של גז תודה
  4. אני נהג חדש, עוד מעט נגמר לי המלווה הבעיה שבשיעורי נהיגה נהגתי על דיזל גם ואיתו לא היה לי בעיה בכלל אני מצליח להזיז את האוטו, הבעיה שאני מזיז יותר מידי הסלד עולה ל3000 שמתי לב שהוא מתכבה דיי בקלות אבל אני מצליח לעשות זינוקים בעליה בלי לגעת בגז בכלל ד"א אני מנסה למצוא עקומת מומנט למנוע של הפלואנס ולא מוצא.. איפה יש איזה מאגר נתונים של גראפים ? אתה רציני ? אני עושה זינוקים בעליה בלי גז והאוטו עולה בלי בעיה.. לא יודע למה אתה צריך להגיע ל5000 סלד כדי להזיז את האוטו.. ועוד ברוורס
  5. צהרים טובים חברים. יש לי בעיה קטנה שלא משנה מה אני עושה - אני לא מצליח לצאת מהר מרמזור אני לא מנסה לפתוח או לעשות תחרות, פשוט לצאת במהירות סבירה מרמזור- ואני לא מצליח תמיד הטורים עולים לאיזור ה2500 סלד אפילו 3000 , ואני עוד לא מספיק לשחרר לגמרי את הקלאץ' ואני כבר צריך להכניס ל2 אני לא מצליח לשלב את הגז וקלאץ' בדיוק כזה שהמנוע לא ירעיש ויעלה ל3000 סלד מישהו יכול לתת לי טיפים או לכוון אותי מה צריך לעשות ? אני מבין שצריך להגיע קצת לפני נוקדת חיכוך ואז לתת גז אבל הבעיה שכשאני נותן קצת גז האוטו מתגלגל לאט ושאני טיפה לוחץ הטורים קופצים ל3000 כמו שאמרתי אם אני משחרר יותר קלאץ' האוטו "נזרק" קצת קדימה הרכב זה פלואנס דיזל ידנית
  6. הבנתי.. תודה !
  7. אבל למה בכלל צריך להעביר הילוכים ? אם רוצים כוח לוחצים קצת יותר על הדוושה והסלד נשאר איפה שרוצים אותו
  8. בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה פעמים בטרמפ על טויטה עם גיר רציף.. אבל היה לו פדלים להחלפת הילוכים מאחורי ההגה - למה הם משמשים ? אני כמעט בטוח שהגיר היה רציף בגלל שהסלד היה קבוע בהתאם ללחיצה שלו על הגז והאוטו לא "העביר הילוכים"
  9. הDCI עצמו לא חדש, אבל אם אני לא טועה ה110 כוח סוס יחסית חדש.. התיבה הרובוטית בשוק מתחילת 2010 - כבר קרוב ל3 שנים ובינתיים אף מחלה ואף ריקול ואף תלונה. הביקורות על התיבה עצמה מצוינות- האוטוקאר אומר שהתיבה מצוינת עם פעולה חלקה ונעימה. בקשר לצריכת דלק זה תלוי בהרבה דברים, בתנאים טובים 1:18 הגיוני מאוד
  10. מה אתה אומר על פלואנס דיזל רובוטית ? ב130,000 אולי אפילו תצליח לקבל את הגרסא המאובזרת שכוללת חיישני רוורס, פתחי מזגן מאחורה, בקרת שיוט ומהירות אלקטרוניות, פנסי ערפל ,בקרת אקלים מפוצלת ועוד ועוד מבחינה טכנית אתה מקבל מנוע 1.5DCI חדש של רנו, 110 כוח סוס - נשמע קצת ביחס למתחרות אבל מומנט מטורף של קרוב ל25קג"מ כבר מ1700 סלד ! היא כמובן הרבה יותר חסכונית ביחס למכוניות שאתה חושב עליהן- צריכה עירונית של 1:18 בקלות. גיר רובוטי עם 2 מצמדים - לפי הביקורות הוא מצוין ! אין תקלות ואין מחלות ! הרכב עצמו מרווח מאוד- גם מקדימה וגם מאחורה והתא מטען ענקי עם גישה נוחה מאוד. מה אתה אומר ?
  11. מנועי TSI, הם גם טורבו וגם סופר ? כי אני רואה שרושמים פה ש1.2 הוא רק טורבו, ה1.4 החזק הוא גם וגם, החלש הוא רק טורבו ה1.8 רק טורבו.. איזה TSI הוא טורבו ואיזה גם וגם ? ולמה אם יש רק טורבו עדיין זה נקרא TSI ? דרך הגב, אם משווים טורבו לסופרצ'רגר, מה עדיף ולמה ? זה שהסופרצ'רגר עובד גם בסלד נמוך לא נחשב כי יש בטורבו גאומטריית להבים משתנה לא ?
  12. אשפוזן

    מנוע דיזל

    הבנתי תודה רבה על ההסבר ועל התשובה
  13. אשפוזן

    מנוע דיזל

    בגלל זה גם מנועי בנזין גדולים יותר מגיעים לסלד נמוך יותר ? אני מתכוון שמנוע בנזין 6000 סמק מגיע לסלד יותר נמוך מאשר נפח 2000.. אתה יודע אם בפלואנס דיזל יש אינטרקולר ?
  14. אשפוזן

    מנוע דיזל

    באוטובוסים הקו אדום כבר ב2000 סלד .. תגידו רגע, בפלואנס דיזל יש אינטרקולר?
  15. אשפוזן

    מנוע דיזל

    הבנתי, זאת אומרת שזה שמנוע דיזל מסתובב יותר מהר מהשני בעצם לא אומר כלום, כי הוא פשוט לא צריך להסתובב יותר מהר .. תודה
  16. ערב טוב.. שמתי לב שמנועי דיזל "נגמרים" הרבה יותר מהר ממנועי בנזין .. נגיד מנוע דיזל ממוצע "ניגמר" בסביבות ה4500 סלד, מנוע בנזין ממוצע "ניגמר" ב6000 סלד השאלה שלי היא למה מנוע דיזל מסתובב יותר לאט ? זה בעצם פוגע בהספק (בגלל זה מנועי דיזל לא מוציאים הספק גבוהה?) למה אי אפשר לבנות מנוע דיזל שיסתובב במהירות כמו הבנזין ? נגיד 6000 סלד כמו שלהונדה יש מנועים שמסתובבים הרבה יותר מהר ממנוע בנזין רגיל נגיד ב8500 סלד מה הבעיה בלעשות את זה בדיזל ?
×
×
  • תוכן חדש...