מה אתה אומר על פלואנס דיזל רובוטית ?
ב130,000 אולי אפילו תצליח לקבל את הגרסא המאובזרת שכוללת חיישני רוורס, פתחי מזגן מאחורה, בקרת שיוט ומהירות אלקטרוניות, פנסי ערפל ,בקרת אקלים מפוצלת ועוד ועוד
מבחינה טכנית אתה מקבל מנוע 1.5DCI חדש של רנו, 110 כוח סוס - נשמע קצת ביחס למתחרות אבל מומנט מטורף של קרוב ל25קג"מ כבר מ1700 סלד !
היא כמובן הרבה יותר חסכונית ביחס למכוניות שאתה חושב עליהן- צריכה עירונית של 1:18 בקלות.
גיר רובוטי עם 2 מצמדים - לפי הביקורות הוא מצוין ! אין תקלות ואין מחלות !
הרכב עצמו מרווח מאוד- גם מקדימה וגם מאחורה והתא מטען ענקי עם גישה נוחה מאוד.
מה אתה אומר ?