Jump to content

bboydready

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bboydready

  1. מצטרף לשאלה, דייהטסו שריד 98, אך האור נדלק בזמן בלימה חזקה.
  2. החלפה פשוטה שגם מישהו בלי יותר מדי ידע יכול לבצע עצמאית? או שעדיף ללכת למוסך?
  3. אהלן חברים! ברכב שלי יש רעש מוזר שהופיע לפני כחודש. הרעש מופיע אך ורק כשאני על מהירות יחסית נמוכה ושומעים אותו בכל נגיעה בברקס, בעצירות לפני רמזור וכד'. חיפשתי ביוטיוב משהו שיכול להזכיר את מה שיש לי ומצאתי את הסרטון הזה. הרעש אצלי יותר חלש אך מאוד מזכיר את מה שיש לבחור בסרטון. תודה רבה לעזורים.
  4. מישהו שמע על המוסך גבים במקרה?
  5. אהלן חברים! אשמח לקבל המלצות על מוסכים באיזור שדרות-קריית גת לטובת טיפול טיימינג+170000 לדייהטסו שרייד 98 אוט'. רצוי כמובן מוסכים אמינים ולא יקרנים, בכל זאת סטודנט עני. תודה רבה מראש!
  6. קודם כל תודה על ההזמנה חבר, מעריך את זה מאוד והייתי שמח לבצע את הטיפול עם מישהו שמבין עניין, אך אני מאיזור הדרום וזה קצת בעייתי. אשמח אם מישהו יוכל לפרט לי על החלקים שציינת בהודעה. רצועות האביזרים: מה תפקידם ואיפה הם נמצאים? תושבת מנוע עליונה: "....." משאבת מים: אגב שמתי לב שהרכב מאבד מים, כמות מאוד קטנה אך עדיין הייתי שמח לדעת אם זה קשור למשאבת מים בלויה? מחזירי שמן של גל הארובה: "........" גל הזיזים: "......." תודה רבה מראש!
  7. תודה רבה על ההצעות, הלוואי ויכולתי לבצע את הטיפול בעצמי, אולי בעוד כמה שנים טובות.
  8. אהלן חברים! בימים הקרובים אני אצטרך לבצע טיפול טיימינג+10000 לרכב שלי, דייהטסו שרייד 98 אוט'. הבנתי שטיפול טיימינג דורש פירוק רחב יחסית של חלקים ונפתחת גישה לחלקים שהנגישות אליהם לא פשוטה. אשמח לקבל הצעות לחלקים שכדאי להחליף על הדרך בטיפול טיימינג, כמו למשל המשאבת מים. תודה רבה מראש!
  9. ז"א השיקול היחיד זה איבוד הזמן במוסך? והטיפול שאני אצטרך לעשות יהיה טיפול 170000 למרות שהרכב עומד על 155200? וטיפול זה הוא בעצם טיפול 10000 רגיל? מה בדרך כלל מתבצע בטיפול זה? ולידע כללי, איזה תקלות יכולה לגרום משאבת מים בלויה?
  10. ז"א השיקול היחיד זה איבוד הזמן במוסך? והטיפול שאני אצטרך לעשות יהיה טיפול 170000 למרות שהרכב עומד על 155200? וטיפול זה הוא בעצם טיפול 10000 רגיל?
  11. אהלן חברים, ברצוני להתייעץ בנוגע לטיפול הקרוב שהרכב יצטרך לעבור. (דייהטסו שרייד 98 אוטומט) הטיפול האחרון שהרכב עבר היה 160000 בתאריך 30.7.11. כרגע הק"מ של הרכב עומד על 155200. על המדבקה בדלת של הרכב רשום שהטיפול הבא צריך להתבצע ב158000 ק"מ או ב13\5. עכשיו לתמונה נכנס גם טיפול טיימינג, בספר טיפולים של הרכב רשום שנעשה טיפול טיימינג בתאריך 2.11.07, הוחלפה רצועת תזמון, מכסה חגורת תזמון עליון ו\או תחתון. בכל ספר הטיפולים המתחיל מ31.8.07 לא צוין שהוחלפה משאבת מים. ז"א אם אני מבצע טיפול טיימינג אז רצוי גם להחליף את המשאבה? - הניסיון שלי ברכבים שואף ל-0 וגם הידע. אשמח לדעת אם טיפול ה160000 שנעשה זה בעצם טיפול 10000 שמחוייבים לעשות כל שנה? ז"א הטיפול שאני אצטרך לעשות בקרוב יהיה 170000 למרות שהק"מ עומד על 155000? - אתם ממליצים לבצע את הטיפול הגדול ביחד עם הטיפול טיימינג? ז"א להקדים את הטיפול ולבצע אותו ביחד עם הטיימינג בחודש הבא, או שזה לא קריטי ולא מחייב? תודה רבה לעוזרים.
  12. עוד פרט קטן בנוגע לרעש החריקה מכיוון הגלגל, הרעש מגיע אך ורק כשאני נוגע בבלם. כמו כן, בהיסטוריה של הרכב (לפני שהיה בבעלותי) רשום שלפני כחצי שנה החליפו צלחות בלם (פניית הלקוח: רעידות בבלימה), אך לא צויין שהוחלפו רפידות. האם זה מגיע ביחד? בהיסטורית טיפולים רשום שהרפידות הוחלפו אי שם ב2007..
  13. קצת סדר בבלגן, השריקות לא מגיעות מאיזור הגלגלים אלא מאיזור המנוע במהירות של 70 קמ"ש ומעלה.
  14. אשמח לקצת פירוט על המיסבים.. איפה הם נמצאים ומה תפקידם?
  15. אהלן חברים חברות! בימים האחרונים הבחנתי בשתי בעיות חדשות ברכב שלי, דייהטסו שרייד 1998 אוטומט. 1. יש רעש של חריקה (כמו הרעש המעצבן של הכסאות המסתובבים) בזמן בלימה חלקית ובזמן עצירת הרכב. הרעש מגיע מכיוון הגלגל הקדמי שמאלי. 2. הבחנתי ברעש של שריקה המגיע מאיזור המנוע בזמן נסיעה, השריקה מתחילה בערך כשאני מגיע ל70 קמ"ש. לא יודע אם זה קשור, עוד חודש פחות או יותר הרכב צריך לעבור טיפול טיימינג, יכול להיות שהשריקות נגרמות מהבלאי של הרצועות? אשמח לקבל עזרה, תודה.
  16. אהלן חברים! עשיתי טיפול קטן לאוטו ורוצה לדעת אם המחיר הוגן או לא. הוחלף אטם שמן מנוע+ניקוי מנוע+מילוי נוזל קירור+תיקון מצת ברכב הטיפול יצא לי 330 כולל מע״מ, מחיר סביר?
  17. אהלן חברים וחברות! חסר לי נוזל קירור ברכב, השאלה היא איזה נוזל מומלץ לשים ברכב הנ״ל ומה הפרוצדורה להחלפת הנוזל?
  18. בקשר לגיר, גם כשהמנוע חם, אומנם פחות אבל עדיין פה ושם אחרי עצירות מושך הילוכים. איך אני יכול לבדוק שיש לי מספיק שמן גיר? בדייהטסו 98 יש את המדיד שמן גיר, הסברתי למעלה מה בדיוק אני רואה. האם זה מצב נורמלי? רק הקצה של המדיד אמור להיות עם שמן כשאני מוציא אותו פעם ראשונה? (בהשווה למדיד שמן מנוע כשמוציאים פעם ראשונה עושים ניגוב על כל המדיד ורק אחרי זה בודקים שוב)
  19. אהלן חברים, בדייהטסו שרייד שנת 98 אוטומט שברשותי ישנה בעיה (תקנו אותי אם אני טועה) שהטורים שלי עומדים על 1500-1600 על P כשהרכב קר. האם מצב זה סביר? אם לא, מה עליי לעשות? מה אפשר לבדוק? אשמח להסברים מפורטים. הבעיה השנייה היא שהעברת ההילוכים ברכב "מתעכבת", לרוב זה קורה במעבר מהילוך 2 ל-3. הטורים מגיעים עד 3000-3500, המנוע עושה רעש של עוד שנייה ממריא, ממש הרגשה כמו בגיר ידני כשמתעכבים על הילוך כלשהו. אציין שכשאני מוריד את הרגל מהגז לגמרי במצב זה אז התורים יורדים ומורגשת ההעברה של ההילוך. חשוב לציין שאני לא מבין הרבה ברכבים. ניסיתי לבדוק את המדיד של השמן גיר, כל המדיד נקי לגמרי ורק בקצה יש שמן אדמדם על HOT ו COLD. מצב זה תקין? כל המדיד אמור להיות מלא בשמן כשאני מוציא אותו או שיש מצב שחסר לי? תודה רבה מראש על הסבלנות.
  20. אהלן חברים! ברצוני להחליף את הרמקולים הקדמיים ברכב ואני אשמח אם מישהו יכול לעזור לי עם המידות שלהם ברכב זה. תודה מראש
  21. אהלן חברים! אשמח לקבל עזרה עם פירוק ידית חלון ידנית בדייהטסו שרייד 98. תודה.
  22. אהלן חברים! אשמח לקבל חוות דעת על המוסך של אמנון בקיבוץ ברור חיל באיזור דרום. מישהו ביקר במוסך זה וממליץ לבקר שם?
×
×
  • תוכן חדש...