המערכת:
---------
1.מנוע 2.מערכת קירור
3.מערכת דלק 4.מערכת הצתה
האבחנה:
---------
בלאי פנימי גבוה,רעש מערכת תזמון ושסתומים,סימני קורוזיה במעברי מים וראש מנוע,מנוע שורף
שמן,
תושבות מנוע פגומות,קורוזיה במצנן,ניקוי מערכת הקירור,לתאם מנוע(מה זה? ),מנוע מצלצל.
--------------------------------------------------------------------------
הנתונים הנ"ל הם מטופס תוצאות בדיקה בקומפיוטסט לפני שקניתי את האוטו שלי
מה שאז היה חשוב לי שאין פגיעה בשילדה ,וכשוידאתי את זה קניתי את האוטו
ולא הבנתי מה הנתונים על המנוע אומרים.
אז הנה העתקתי אותם לקבל חוות דעת מחברי הפורום החשוב הזה
מה אתם אומרים על הנתונים הנ"ל?
זה נורמלי למנוע של רכב?(להזכירכם שנת97)
האם הייתם קונים את האוטו?
האם הייתם מורידים מהמחיר ?אם כן אז על איזה ליקוי?
חשוב לי לדעת כי אני מוכר את האוטו
ואני לא רוצה שהקונה יוריד לי מהמחיר על דברים שהם בבחינת נורמלי למנוע משנת 97
(שעשה דרך אגב 105000 ק"מ)
תודה מראש
סמל אריה
שבקרוב עוזב את הפורום הזה.