Jump to content

itaytalmor

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי itaytalmor

  1. ת'אמת לא יודע לומר לך, תנסה ללכת עם האישור למכללה בה אתה מעוניין ללמוד ותבדוק שם, אם זה לא מתאים אז אני לא יודע אם יש לך עוד אופצייה אחרת מאשר לעשות את זה שוב. מבחינה הגיונית אני חושב שיש שוני בין הוצאת רשיון על משאית להוצאת רשיון על אוטובוס אבל זה רק אני...
  2. הוועדה הרפואית שצריך לעשות לבשביל להוציא רשיון לאוטובוס כוללת רופא, פסיכולוג ומבחן כתוב (כמו שאלון 300 כזה) והתענוג עולה בסביבות ה -900 ש"ח. לדעתי ע"מ לברר את אתה צריך לעשות שוב את הוועדה תפנה עם ההפניה שקיבלת למקום בו אתה רוצה ללמוד את הקורס ותשאל אותם אם זה תופס. אם לא עשית את התהליך שציינתי לך פה אז כנראה שתצתרך לעשות. בכל מקרה קח בחשבון שהתהליך לוקח בין חודשיים לארבעה חודשים וההפנייה שתקבל תיהיה תקפה לשנתיים בלבד. בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...