ת'אמת לא יודע לומר לך, תנסה ללכת עם האישור למכללה בה אתה מעוניין ללמוד ותבדוק שם, אם זה לא מתאים אז אני לא יודע אם יש לך עוד אופצייה אחרת מאשר לעשות את זה שוב.
מבחינה הגיונית אני חושב שיש שוני בין הוצאת רשיון על משאית להוצאת רשיון על אוטובוס אבל זה רק אני...